Citat:
Ursprungligen postat av
Pazuzu80
Ni skulle ha sett Kungsträdgården i helgen. Nördfrekvens hög. Jag fångade Pikachu, Sandslash, Vulpix, Growlithe, Exeggcute, och Lapras. Visserligen har jag bara hängt på söder tidigare, så det kanske inte är så konstigt, men nu snackar vi 25 minuter!
Jo, var också där efter krogen vid tre-halv fyra på lördagnatten. Hade bestämt mig för att prommenera hem (söder om söder) då jag var så sugen på att spela lite och hade sett till att ladda mobilen i en charge-box. Rätt beroendeframkallande detta spel.
Fångade min första charamander, en exeggcute, flera magnetmites som tycks finnas överallt vid gamla stan och i city, samt ett gäng voltorbs.
Dock höll det på att gå illa. Kände mig så jävla kissnödig och började se mig om efter en toalett/buske. Är då en kille i sällskap av en annan som börjar prata med mig och frågar vad jag gör. Jag säger att jag ska gå på toaletten och går mot en bajamaja. Han säger något och när jag kommer dit är den låst med hänglås. Vänder om och han fortsätter prata med mig. Säger att det finns en toalett som han kan visa mig och att han har fem kronor. Som om någon seriöst vill betala en toalett till mig för att vara snäll halv fyra på morgnen. Fett obehagligt. Efter det gick jag snabbt mot Slussen och hoppade på tunnelbanan hem.
Säkert många som kommer kalla mig för en dum fitta a la riktig flashback-anda MEN min inställning är lite att om man går runt och är rädd så låter man "de" vinna. Försöker leva mitt liv obehindrat utan att försätta mig i alltför korkade situationer. Att jaga pokemons i Kungsträdgården ensam mitt i natten kommer jag nog dock undvika framöver...
Sorry för wall of text men kände för att dela med mig när Kungsträdgården kom på tal. Verkar annars vara en riktig guldgruva. Många pokemons som dyker upp på kort tid och stor variation. Men var rädda om er, tjejer och killar!