2016-07-20, 07:17
Medlem
Vad menar folk när dem säger att någon ''snodde'' deras pokemon?
Citera
2016-07-20, 09:36
Medlem
Grim.Fandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ageton
Vad menar folk när dem säger att någon ''snodde'' deras pokemon?

Man kan inte stjäla andras pokemon.
Citera
2016-07-20, 09:43
Medlem
phny5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av confused...
Jävla bullshit, får upp en pokemon jag aldrig sett tidigare på 3dagars spelande. Fearow eller vad han hette.

Matar han med bär före varje kast och använder Great balls på han.

Träffar med 5 bollar... Tar sig ur alla och sen försvinner....

Fan är vitsen med bär och great balls när man inte får dom svåra och unika ändå....

Du har störst chans att fånga en pokemon om du träffar när den färgade ringen är så liten som möjligt.
Citera
2016-07-20, 10:20
Medlem
Opilus5500s avatar
Laddade hem Pokemon GO, får vi se om de något skoj! =). Jag gillar verkligen ´leta efter svåra unika saker i spel =).

De kanske blir som World of Warcraft lika stort? =)))
Citera
2016-07-20, 10:22
Medlem
Frozzzts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Laddade hem Pokemon GO, får vi se om de något skoj! =). Jag gillar verkligen ´leta efter svåra unika saker i spel =).

De kanske blir som World of Warcraft lika stort? =)))

Definitivt större och bredare "publik" redan sen dag 1.

WOW:s klientel var/är av majoritet blekfeta källarpojkar..
Citera
2016-07-20, 10:29
Medlem
FillilutteN2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phny5
Du har störst chans att fånga en pokemon om du träffar när den färgade ringen är så liten som möjligt.

Precis. Och för att förtydliga. Du ska då för störst chans träffa i själva ringen också. Inte bara på pokemonen.
Citera
2016-07-20, 10:49
Medlem
SpaceOfAidss avatar
Första dödsfallet i Pokemon Go inatt, tydligen någon i Guatemala som gått in på privat område i jakt på pokemons och blivit ihjälskjuten!
Citera
2016-07-20, 11:22
Medlem
confused...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FillilutteN2
Precis. Och för att förtydliga. Du ska då för störst chans träffa i själva ringen också. Inte bara på pokemonen.

Det vet jag, lättare sagt än gjort att träffa i lilla ringen varje gång. Just denna pokemonen träffa jag inte i en liten ring men gjort det på flera andra. Fått sån excellent träffar flera gånger och förlorat pokemonen ändå.

Märker redan en stor dal i spelare efter att det varit ute några få dagar , i alla fall i staden jag bor. Mycket mindre folk idag än tidigare dagar vid samma tid. Och då menar jag MYCKET, hälften så många är nog en underdrift.

Väldigt klantigt av niantic att släppa en så extremt buggad version. Man skulle kunna tro att appen i sig är i alfa stadiet, jag har testat mindre buggiga och mer stabila appar som officiellt är i alfa stadiet, och detta ska vara full realese. T.o.m när servrarna är uppe och går så buggar eller krashar appen frekvent och inte bara för mig men för alla dom 5 jag är ute och går med varje dag. Eller ja vi är inte 5+ längre eftersom flera tröttnat och avinstallerat på grund av alla buggar och server krashar.
Citera
2016-07-20, 11:22
Medlem
Någon som vet om det är värt att köra power up innan man evolvar? Påverkar det vilken CP den evolvade får?
Citera
2016-07-20, 11:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av confused...
Va? så du kan inte spela mer eller hur funkar ban?

Om man inte blir permabannad direkt så är det helt klart värt risken

tydligen så är dom jävligt snälla, man får bara en soft ban som varar några timmar, tror jag var bannad i 4 timmar.

det som händer är att du inte får något från pokestops och när du ska fånga en pokemon så flyr den direkt
Senast redigerad av qirtero 2016-07-20 kl. 11:49.
Citera
2016-07-20, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grim.Fandango
Man kan inte stjäla andras pokemon.

Är det så då att jag kan stå och försöka fånga en pokemon men någon annan som är i närheten kan lyckas fånga den före mig?
Citera
2016-07-20, 11:56
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ageton
Är det så då att jag kan stå och försöka fånga en pokemon men någon annan som är i närheten kan lyckas fånga den före mig?

Den finns för båda att fånga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in