Citat:
Ursprungligen postat av
FillilutteN2
Precis. Och för att förtydliga. Du ska då för störst chans träffa i själva ringen också. Inte bara på pokemonen.
Det vet jag, lättare sagt än gjort att träffa i lilla ringen varje gång. Just denna pokemonen träffa jag inte i en liten ring men gjort det på flera andra. Fått sån excellent träffar flera gånger och förlorat pokemonen ändå.
Märker redan en stor dal i spelare efter att det varit ute några få dagar , i alla fall i staden jag bor. Mycket mindre folk idag än tidigare dagar vid samma tid. Och då menar jag MYCKET, hälften så många är nog en underdrift.
Väldigt klantigt av niantic att släppa en så extremt buggad version. Man skulle kunna tro att appen i sig är i alfa stadiet, jag har testat mindre buggiga och mer stabila appar som officiellt är i alfa stadiet, och detta ska vara full realese. T.o.m när servrarna är uppe och går så buggar eller krashar appen frekvent och inte bara för mig men för alla dom 5 jag är ute och går med varje dag. Eller ja vi är inte 5+ längre eftersom flera tröttnat och avinstallerat på grund av alla buggar och server krashar.