Någon som vet om det är värt att köra power up innan man evolvar? Påverkar det vilken CP den evolvade får?
nej det är inte värt att power up innan lvl 20 sägs det då för varje lvl hittar man lite starkare så det är bäst att spara sin stardust för sen, bästa är att ha några ägg igång och sedan ett lucky så får man massor med xp på nolltid.
Det är väldigt svårt att stämpla pokemons som rare eller icke rare. Vissa Pokemons finns i överflöd på ett ställe medans dem klassas som rare på ett annat. Personligen har jag aldrig sett en exeggcute ut i det vilda. är lvl 17.
Någon som har bra tips när man kör battles? Är ju relativt ny på detta spel. Så varje gym man kommer till han mkt starkare pokémons.
Sen kan någon svara på varför folk verkar "hata" team instinct ?
strunta i gyms tills du får någorlunda bra pokemons för även om du vinner så kan du bara lägga ut 1 pokemon så det blir väldigt lätt att putta bort dig om en annan faction kommer och det lär det göra.
Det är väldigt svårt att stämpla pokemons som rare eller icke rare. Vissa Pokemons finns i överflöd på ett ställe medans dem klassas som rare på ett annat. Personligen har jag aldrig sett en exeggcute ut i det vilda. är lvl 17.
Har själv den men jag fick den i ett 5km ägg, Aldrig sett i det vilda jag heller
strunta i gyms tills du får någorlunda bra pokemons för även om du vinner så kan du bara lägga ut 1 pokemon så det blir väldigt lätt att putta bort dig om en annan faction kommer och det lär det göra.
okej tack för tipset.
En till fundering. Detta jävla nearby pokémon. Tycker är så jävla dåligt system. De borde ju göra ngt som visar att man närmar sig just den pokémonen. har man typ 6 st pokémon med 3 steg i närheten så går man och går men ingen av de som är i närheten dyker upp. Så något tips där hur man enklare får den specifika man vill ha?
En till fundering. Detta jävla nearby pokémon. Tycker är så jävla dåligt system. De borde ju göra ngt som visar att man närmar sig just den pokémonen. har man typ 6 st pokémon med 3 steg i närheten så går man och går men ingen av de som är i närheten dyker upp. Så något tips där hur man enklare får den specifika man vill ha?
Högst upp till vänster i nearby-listan är den som är närmast och den längst ner till höger är längst bort. Gå åt något håll för att se om den avancerar på listan eller dyker.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!