2016-07-17, 17:26
Bannlyst
Någon som vet varför min gps verkar lagga så mycket? Omöjligt att spela pokemon för mig då. Är den trasig eller är det pga servrarna?
Citera
2016-07-17, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DownsKolit
Har stött på en hel del sällsynta under dagen. Har dock blivit rånad på samtliga.

Lider med dig. För mig har det bara hänt vid Pidgey och Rattata, så ingen större skada skedd, bara jävligt störande att behöva stänga ner och starta upp igen.

Och det är bara samma pokémon jag möter var jag än går. Visst dyker upp en ny lite då och då som man kan fånga, men hur lång tid kommer det inte ta att utveckla dem? Fick t.ex. en Bulbasaur, men den kan jag ju inte utveckla eftersom jag aldrig möter några andra Bulbasaurs.

Nä, tacka vet jag gamla goda Pokémonspelen där man kunde fånga en och fightas och lvla upp dem så de utvecklades. Detta suger ju.
Citera
2016-07-17, 17:33
Medlem
upphovsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DownsKolit
Händer mig också, idag har Niantic verkligen underpresterat.

Ja, verkligen.
Hoppas att allt kommer lösa sig inom kort. Jag tänkte sticka ut en runda ikväll med en vän och jaga Pokémons och hoppas innerligt att man slipper några frysningar och errors.
Citera
2016-07-17, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av upphovsman
Ja, verkligen.
Hoppas att allt kommer lösa sig inom kort. Jag tänkte sticka ut en runda ikväll med en vän och jaga Pokémons och hoppas innerligt att man slipper några frysningar och errors.

När man är ute flera på samma ställe, ser man samma pokémon då eller är det individuellt?
Citera
2016-07-17, 17:42
Medlem
majorapas avatar
Uhh skrev jävligt illa igår natt..
För att klargöra: Samla skitpokemons. Spara så många skitpokemons som ni har candy nog att utveckla. Vänta med utvecklingen tills ni kan göra många utvecklingar på en gång. Använd då ett lucky egg och utför alla utvecklingar. XP Profit.
Citera
2016-07-17, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av upphovsman
Ja, verkligen.

Jag som hade tänkt gå ut snart kanske, men nix...
Citera
2016-07-17, 17:43
Medlem
Laddade ner via apk och lirade. Nu när jag avinstallerade för att installera via play så hittar jag inte spelet.
Sökt både på niantic och pokemon go. Men får bara upp massa guides, gps hacks och cheats. Någon som har en ide hur jag hittar så jag kan fortsätta lira? ☺
Citera
2016-07-17, 17:47
Medlem
mogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raspor
Laddade ner via apk och lirade. Nu när jag avinstallerade för att installera via play så hittar jag inte spelet.
Sökt både på niantic och pokemon go. Men får bara upp massa guides, gps hacks och cheats. Någon som har en ide hur jag hittar så jag kan fortsätta lira? ☺
Iom. att du skriver "play" så antar jag att du har en Android telefon, här är länken till Pokémon Go på Googles Play Store: https://play.google.com/store/apps/d...okemongo&hl=sv
Citera
2016-07-17, 17:49
Medlem
Illusioners avatar
Funkar mycket bättre med google-konto. Trist att man lvlat upp med den andra inloggningen...
Citera
2016-07-17, 17:52
Medlem
Någon annan som har problem med att när man fångar en pokemon så laggar/fryser spelet fast. Så måste man restarta spelet och det räknas inte som att man fångat den.
Citera
2016-07-17, 17:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zezzyy
Någon annan som har problem med att när man fångar en pokemon så laggar/fryser spelet fast. Så måste man restarta spelet och det räknas inte som att man fångat den.
Ja det är enormt frustrerande. Huvuden borde rjlla på Niantic.
Citera
2016-07-17, 17:54
Medlem
JoeL431s avatar
Kan man slänga appen och tanka den genom svenska app store nu istället för att hänga med i uppdateringar etc. Eller går min användare förlorad då? Har Google inloggning så det borde väl finnas kvar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in