2016-07-17, 17:06
Medlem
rolemodels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaniix
5. Tror ni man kan gå ut helt själv och jaga pokémon eller kommer folk se på en konstigt?

Det är så SJUKT mycket folk som är ute och går runt o spelar. I min stad i en park satt det typ 50-60 pers i alla åldrar mitt emellan 3 "pokestops" som hade lockbete på sig.
Citera
2016-07-17, 17:11
Medlem
BadassRolfs avatar
Asså vafan tydligen kan ju folk logga in till och från iaf och ser streams där folk är online i sverige, själv har man inte lyckats komma in en enda gång de senaste 4 timmarna...
Citera
2016-07-17, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amnezia1
Fyfan vilken ångest man får när man ser lattemorsor med barnvagn stå och försöka fånga pokemon på gatan, vid sånna tillfällen får jag lust att kasta telefonen i sjön och aldrig mer spela spelet.

På vilket sätt spelar det någon roll? Ska det vara exklusivt för nördar för att vi ska få privilegiet att spela med dig?
Citera
2016-07-17, 17:15
Medlem
Dofternas avatar
Vad i helvete! Laddade ner spelet bara för att få en hum what the fuzz var om. När jag fått koll på läget så avinstallerar jag, tittar upp och ser direkt fyra pers gå förbi uteserveringen jag sitter på som helt uppenbart spelar. Nu har jag sett tre till, its a crayze.
Som UNO, sommarens fluga.
Citera
2016-07-17, 17:15
Medlem
Lothbroks avatar
Jag har inte heller lyckats logga in idag via pokemon trainer club. Men det är nog lika bra verkar inte gå spela ändå. Bättre o låta hypen lägga sig o spela om några dagar och att dom förhoppningsvis har fått det o funka bättre.

Hoppas verkligen det dröjer och att dom får ordning på spelet tills att dom släpper det i Asien. 1 miljard kineser lär då springa runt o fånga pokemon som dårar, gäller o va förberedd
Citera
2016-07-17, 17:18
Medlem
Det är fan sanslöst vad spelet laggar

Och spelet är ju för fan inte ens kul. Jävla piss-spel!
Citera
2016-07-17, 17:19
Bannlyst
Varför försöker jag ens? Bollen bara fryser och man blir blåst på ännu en pokemon. Jag är frustrerad och samtidigt oroad över att jag reagerar likt en 10 åring som inte får spela wow längre.
Citera
2016-07-17, 17:20
Medlem
upphovsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DownsKolit
Varför försöker jag ens? Bollen bara fryser och man blir blåst på ännu en pokemon. Jag är frustrerad och samtidigt oroad över att jag reagerar likt en 10 åring som inte får spela wow längre.

Samma här. Det nya för idag för mig är däremot att när en Pokémon dyker upp och jag klickar på den så står det "Error" och så försvinner den.
Citera
2016-07-17, 17:21
Medlem
Är det samma pokémon som vanliga överallt? Hos mig kryllar det av vedervärdiga Drowzees. Även Pidgey, Zubat och Gastly ser man överallt.
Citera
2016-07-17, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DownsKolit

Mmm, känner igen detta. Om de inte fixar det omgående kommer jag fan gå bärsärk i hela stan. Hor-Nintendo
Citera
2016-07-17, 17:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av upphovsman
Samma här. Det nya för idag för mig är däremot att när en Pokémon dyker upp och jag klickar på den så står det "Error" och så försvinner den.

Händer mig också, idag har Niantic verkligen underpresterat.
Citera
2016-07-17, 17:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ghana
Är det samma pokémon som vanliga överallt? Hos mig kryllar det av vedervärdiga Drowzees. Även Pidgey, Zubat och Gastly ser man överallt.

Har stött på en hel del sällsynta under dagen. Har dock blivit rånad på samtliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in