Citat:
Ursprungligen postat av
Tyranitar
Jag sitter i samma sits, blev (tyvärr) klar med alla utom Unown snabbt.. Vilket iofs gör det hela roligt och spännande. Men sjukt att du fått ihop ca: 500 000 XP på en dag!! Även jag fick Dratini och Larvitar idag, sedan blev det Gligar x2, vilket inte störde mig det minsta. Vilket lvl är du?
Så du kommer dagligen vara ute och promenera x-antal timmar per dag med ett lucky egg rullande under detta event? I så fall kommer du ha ett rejält försprång mot mig XP-mässigt.
Jag hade gärna gjort desamma men trots att det är halva priset på lucky eggs så känner jag inte att jag vill spendera dessa pengar. Jag köpte 8 st igår och kommer säkerligen sätta igång något till helgens promenader. Men sen siktar jag på att spara några för under framtida dubbel XP-event så finns det ju inga garantier att vi kommer ha rea på ägg.
Min 100% IV Blissey är nu power upad till CP3127, 4 power ups totalt till och den är helt utmaxad till L40 med en CP på 3219. Sitter på 9 candies nu så 3+12+12+12 till behövs hehe.
Så nu hoppas jag innerligt att gym-reworken inte nerfar Blissey allt för mycket.