2017-07-25, 11:57
Medlem
Mackan1992s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartbil
Har det förlängs? Källa?

Ja, kolla på förra sidan. SanningensTriumf länkade källa
Citera
2017-07-25, 13:10
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tamatave
Åh nej. Känner mig redan nu slut. Skavsår på både fötter, ett finger och gamnacke. Behöver semester från semestern!
Hahaha klockrent!
Bara jag som inte fått en Lugia än??
Citera
2017-07-25, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Hahaha klockrent!
Bara jag som inte fått en Lugia än??

Inte fått någon, heller inte raidat mot dom. Tänke imorgon om dom fortfarande är kvar?? hoppas på det!
Citera
2017-07-25, 13:50
Medlem
vapor21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
fast allvarligt vem bryr sig om vissa har 10 redan? man kan ändå inte använda dom på gym, sen är dom ju vad jag läst sjukt svåra att fånga så mig gör det inget, jag är bara glad att bonusen på dubbel stardust osv kommer vara aktiv ett tag till.

Citat:
Ursprungligen postat av IgorS
Går inte stoppa dem i gym så känner mig ganska likgiltig inför dem. De kommer gissningsvis skära ner rejält på frekvensen legendariska rejder. Sen är det ingen picknick att fånga dem på vissa håll heller om man inte kör easy mode i Stockholm.

Smart av dem att köra på. En full batch incubators tar slut på några kilometer och man blir rikligt belönad för det. Detta borde de tjäna stålar på! Roligt att spela också i väntan på gen3.
Jag skiter fullständigt i om folk sitter på flera stycken. Tycker bara att syftet med legendariska är lite skevt då de i spelen, serien osv är väldigt svåra att få tag i samt att de är typ de enda som det bara går att få en av. Sen så fattar jag också att de vill tjäna pengar på detta och att dem antagligen gör stora vinster dessa dagar.
Citera
2017-07-25, 14:14
Medlem
IgorSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vapor21
Jag skiter fullständigt i om folk sitter på flera stycken. Tycker bara att syftet med legendariska är lite skevt då de i spelen, serien osv är väldigt svåra att få tag i samt att de är typ de enda som det bara går att få en av. Sen så fattar jag också att de vill tjäna pengar på detta och att dem antagligen gör stora vinster dessa dagar.

Hajar. Håller med. Tycker tex det är kul att Unown är superovanlig och bara finns i det fria. Lite väl ovanlig kanske.. fler pojenon kunde vara sådär, gärna legendariska. Ser inte varför alla måste vara på dessa raids. På sätt och vis är de i raids överlägset lättast av alla att hitta.
Citera
2017-07-25, 15:59
Medlem
Alltså vad fan är det här?
2/3 på Lugia och 0/6 på Articuno. Kastar dessutom bättre på Articuno. Finns det nån logik i catchraten?
Citera
2017-07-25, 17:21
Medlem
vapor21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Archibald10
Alltså vad fan är det här?
2/3 på Lugia och 0/6 på Articuno. Kastar dessutom bättre på Articuno. Finns det nån logik i catchraten?
Tycker också att Articuno är svårare, har 1 av 16. Lugia har jag 3 av 9. Men legendariska ska vara svårt att få!
Citera
2017-07-25, 18:02
Medlem
swebarbs avatar
Vissa här på reddit har gjort 20 raids och inte fått en enda legendary, då är nåt fel visst det ska va svårt men det ska inte vara överdrivet svårt, man kan ju ändå inte göra nåt me den sen? so what om den är rare i spelen det kan ju inte vara lika svårt i detta pajar ju nöjet att ens försöka när man läser sånt där. Har själv inte ens lyckats få en tyranitar tycker man ser den sällan nu eller så spawnar den halva stan ifrån där man bor så nätack..

https://www.reddit.com/r/pokemongo/c...d_a_tyranitar/
Citera
2017-07-25, 18:51
Medlem
HenrikBerggrens avatar
Min flickväns telefon kan inte läsa in raider. Gymmen ser bara vanliga ut trots att jag ser att det är raids på min telefon. Det gick bra innan uppdateringen med legendary Pokémon, då fungerade raider bara fint. Hon har en iPhone 5. Någon annan som stött på samma problem? Någon lösning? Har testat avinstallera appen, startat om telefonen etc.
Citera
2017-07-25, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikBerggren
Min flickväns telefon kan inte läsa in raider. Gymmen ser bara vanliga ut trots att jag ser att det är raids på min telefon. Det gick bra innan uppdateringen med legendary Pokémon, då fungerade raider bara fint. Hon har en iPhone 5. Någon annan som stött på samma problem? Någon lösning? Har testat avinstallera appen, startat om telefonen etc.
Hur skulle det se ut om hon loggade in på din telefon istället? Då kan ni ju i alla fall utesluta om det är hennes account eller hennes telefon som felar. Aldrig hört talas om att det kan bli så där.. :/
Citera
2017-07-25, 20:19
Medlem
HenrikBerggrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spirana
Hur skulle det se ut om hon loggade in på din telefon istället? Då kan ni ju i alla fall utesluta om det är hennes account eller hennes telefon som felar. Aldrig hört talas om att det kan bli så där.. :/

Jag har testat logga in på min telefon och då fungerar det, då ser man raiderna. Så det är definitivt något med telefonen. Även testat logga in på mitt account med hennes telefon, såg inga raider då. Riktigt konstigt. Det är ju förvisso en gammal telefon, men fungerade utmärkt innan legendaries släpptes.
Citera
2017-07-25, 20:36
Medlem
vapor21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikBerggren
Jag har testat logga in på min telefon och då fungerar det, då ser man raiderna. Så det är definitivt något med telefonen. Även testat logga in på mitt account med hennes telefon, såg inga raider då. Riktigt konstigt. Det är ju förvisso en gammal telefon, men fungerade utmärkt innan legendaries släpptes.
Fan va surt, snacka om dålig tajming.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in