2007-05-13, 23:10
Medlem
onemanarmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
Det måste ju gå på något sätt.....vad blir straffet för att bryta sig in hos folktandvården
Seriöst, det är min dröm eftersom jag inte pallar tunga hallucinogener.
Har haft några av mina underbaraste insikter på lustgas som jag faktiskt kommer ihåg....nästan så man blivit deprimerad över att man måste komma tillbaka.

Hehe

Det där känner jag igen som fan, riktigt riktigt flippade insikter men när man glömmer bort dom blir man så deprimerad så att man nästan börjar lipa
Citera
2007-05-13, 23:14
Medlem
En gång fick jag skönaste insikten om att romersk arkitektur och grekisk filosofi var otroligt djup och jag fick antika bilder framför mig.
När jag började komma tillbaka så hörde jag mina polare tala om något alldagligt och min enda tanke var "vilka dårar som talar om sådana oväsentligheter"....jag ville verkligen inte lämna den världen jag var i....
Citera
2007-05-16, 15:08
Medlem
MeanMikes avatar
N2O vs N2OH

Har sökt på fb efter N2OH men kunde inte hitta något.

är det någon som kan förklara skillnaden (rusmässigt, eventuella biverkningar och effekter) mellan N2O/lustgas och N2OH, som finns i t.ex. Airduster 4-44.

Har inte prövat N2O men prövade för nån dag sedan att köpa en 4-44. Funkade enligt mig väldigt bra. Blev påverkad på ett väldigt skönt sätt och grymt mörkröstad
Citera
2007-05-16, 15:22
Medlem
bogarleffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanMike

är det någon som kan förklara skillnaden (rusmässigt, eventuella biverkningar och effekter) mellan N2O/lustgas och N2OH, som finns i t.ex. Airduster 4-44.

Har inte prövat N2O men prövade för nån dag sedan att köpa en 4-44. Funkade enligt mig väldigt bra. Blev påverkad på ett väldigt skönt sätt och grymt mörkröstad

Jag misstänker att det där inte är alls nyttigt.
Citera
2007-05-16, 16:48
Medlem
MeanMikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanMike

Jag är inte så säker på att det är N2OH men burken heter Airduster 4-44. Mycket möjligt att det är farligt, men jag och en vän köpte en burk och delade på och jag kan säga att den gav upphov till ett antal timmar av skratt.
Citera
2007-05-16, 17:46
Medlem
Låter inte så nyttigt håll dig till lustgas istället

Hittade en annan tråd med lite info om Airduster 4-44.
http://www.flashback.org/showthread.php?t=229774
Citera
2007-05-16, 19:03
Medlem
Ssjoss avatar
Ett tips på en skoj grej att göra på lustgas.

Sätt på windows media player med visualisation och nån fet låt. Hög volym... sen är det bara att förundras
Citera
2007-05-19, 13:28
Medlem
totens avatar
Hej!
Jag har inte orkat läsa igenom ända till sida 70, dock läste jag till sida 20 och fann då inte dessa frågor.

Jag undrar vilken av alla sifoner ska man köpa på http://www.whipcream.se/
Är det någon skillnad på dem? t ex Gräddsifon 500ml GW , Gräddsifon 500ml SB och Gräddsifon 500ml G1 vad är skillnaden :S?
måste den vara på 1000 ml eller går det alldeles utmärkt med 500ml?
Såg ingen annan sida, på sida 1-20 kanske har det nämnts någon med billigare sifoner längre fram i tråden?

Fö en mycket bra faq och tråd!
Citera
2007-05-19, 14:23
Medlem
West-ens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toten
Hej!
Jag har inte orkat läsa igenom ända till sida 70, dock läste jag till sida 20 och fann då inte dessa frågor.

Jag undrar vilken av alla sifoner ska man köpa på http://www.whipcream.se/
Är det någon skillnad på dem? t ex Gräddsifon 500ml GW , Gräddsifon 500ml SB och Gräddsifon 500ml G1 vad är skillnaden :S?
måste den vara på 1000 ml eller går det alldeles utmärkt med 500ml?
Såg ingen annan sida, på sida 1-20 kanske har det nämnts någon med billigare sifoner längre fram i tråden?

Fö en mycket bra faq och tråd!
Hmm...tror det inte det spelar någon större roll, möjligtvis större kvalité på vissa.
När det gäller storleken så spelar det roll hur många patroner du kan ladda samtidigt i sifonen.
På en 1000ml bör du kunna ladda 2 och kanske 3. Medans på en 500ml 1 och kanske 2.
Citera
2007-05-19, 14:28
Medlem
totens avatar
Okej, tack för ett snabbt svar.
Men alla dem som finns på sidan går att använda till lustgasanvändning?
Citera
2007-05-19, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toten
Okej, tack för ett snabbt svar.
Men alla dem som finns på sidan går att använda till lustgasanvändning?

Japp. 0.5l får du plats med en (och en halv hur du nu ska få till det) patron och 1L får du plats med tre i...

Tror jag iaf, jag har en 0.5L och det funkar bra..
Citera
2007-05-19, 18:11
Medlem
West-ens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ssjos
Ett tips på en skoj grej att göra på lustgas.

Sätt på windows media player med visualisation och nån fet låt. Hög volym... sen är det bara att förundras
Ett tips till dig, skaffa winamp sedan skaffar du pluginet milkdrop (det är redan installerat i nyaste versionerna). Då kommer du få se någonting som är så mycket bättre än wmplayer...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in