2007-04-23, 01:01
Medlem
Ssjoss avatar
hehe ok, jag är inte säker alls på något som rör boffning.
Syre brist är bara nåt jag hört tillräckligt många gånger för att tro på det.
Citera
2007-04-23, 23:37
Medlem
likeithards avatar
skit också!

någon som vet vad som har hänt med http://www.lustgasbutiken.se/ ?!

jag vill inte handla sifon av whipcream då deras modell ser ut som bajs och det ska kännas lite exklusivt att hångla med en sifon.
Citera
2007-04-28, 17:25
Medlem
likeithards avatar
HEEY!!
Citera
2007-04-29, 04:13
Medlem
Ssjoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ssjos
Anyway nåt jävligt skumt hände på sista patronen.
När jag inhalerade och höll andan i 20 sec typ och tänkte andas ut så fick ja typ panik?... kändes som allt gick i slowmotion och ja andades sakta genom näsan 6 djupa andetag. Allt jag hörde var min egen andning. Kanterna av syn fältet pulserade i svart/röd aktigt. Sen snappa det bort instant.

Min teknik va sådan att ja drog ett antag N2O och sedan höll i mindre än 20 sek och sista höll jag väl kanske 20 sek. Tog minst 3 antetag luft mellan varje patron.
Kan tillägga att ja hade lite noja inför att få syre brist.

Fråga: Nån som vart me om något liknande? Var det syrebrist ja upplevde eller var det bara panik/"snetripp"?

Säger jag också, skulle gärna få nåt input på detta. Känns lite läskigt om de va så att ja åkte på syrebrist asså... Ja va dock helt klar i skallen under hela typ
Citera
2007-04-29, 20:58
Medlem
Yepp^s avatar
Vill bara säga att man ska akta sig för gräddsifonerna på pgw shop.. patronerna passar itne riktigt i demså de sprutar ut kall gas på packningen så att dne pajjar plus att efter 400patroner eller så så brukar hela skiten ge upp.. ska in te verner och verner snart å köpa mig en för 600.. tycker det är värt de eftersom jag ahr typ 500patroner som itne har fungerat och det är endel cash.. plus att det är jävligt störande när man får köldsaker på händerna under ruset pga att sifonen fuckar ur..
Citera
2007-04-29, 22:30
Medlem
Sifonerna från verner verner sprutar också ut kall gas ibland, detta beror nog på patronerna snarare än sifonen. De patroner som har samma märke som sifonen från vener verner (sis?) fungerar alltid utmärkt men är dyrare en de andra som man kan hitta för ca 50lappen.

Men om man är snabb på att skruva i patronen så är det oftast inga problem alls.
Citera
2007-04-30, 02:06
Medlem
likeithards avatar
lustgasbutikens sifoner som var så vackra (och därmed säkerligen bra).

skickade ett mejl till info@lustgasbutiken.se (förväntar mej dock inget svar).
Citera
2007-04-30, 16:34
Medlem
finns det någon affär i halmstad som säljer patroner? letat en del men inte hittat...
Citera
2007-05-02, 04:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yepp^
Vill bara säga att man ska akta sig för gräddsifonerna på pgw shop.. patronerna passar itne riktigt i demså de sprutar ut kall gas på packningen så att dne pajjar plus att efter 400patroner eller så så brukar hela skiten ge upp.. ska in te verner och verner snart å köpa mig en för 600.. tycker det är värt de eftersom jag ahr typ 500patroner som itne har fungerat och det är endel cash.. plus att det är jävligt störande när man får köldsaker på händerna under ruset pga att sifonen fuckar ur..

köpte en på cordon bleu på vasagatan i stockholm för 600:-, funkar snor bra bara det att gängorna i plastmunstycket har gett upp efter 400 patroner, men följer med typ 4 munstcken + att man kan köra utan om det krisar, är väldigt nöjd kört med patroner från pgw också så är nog inge fel på dem eller så passar dem väldigt bra tillsammans med sifonen bara.
Citera
2007-05-02, 19:24
Medlem
Zimlys avatar
Hjälp

Jag gjorde budgetvarianten för att få ut lustgasen, Men det blev lite fel...

Jag fick gasen direkt i handflatan, I någon milisekund, Så nu känns det som en brännskada...

Så jag undrar hur kallt är det när det lämnar tuben, och kan det vara farligt?

Tacksam för snabba svar

MVH Nojig
Citera
2007-05-02, 19:25
Medlem
rcilikes avatar
Jag säger bara CITYGROSS: 10 pack N20: 28kr
Dock slutsålt på många ställen... men det kommer i lager titt som tätt!
Citera
2007-05-02, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zimly
Jag gjorde budgetvarianten för att få ut lustgasen, Men det blev lite fel...

Jag fick gasen direkt i handflatan, I någon milisekund, Så nu känns det som en brännskada...

Så jag undrar hur kallt är det när det lämnar tuben, och kan det vara farligt?

Tacksam för snabba svar

MVH Nojig

Är väl lite sent att svara nu, men det är knappast bra att få den grymt kalla gasen på sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in