2008-06-09, 19:49
Medlem
Tafkafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lockbetet
Det vart inte lite brist på vitamin B då?
Går det så fort, jag menar på en kväll??? Trodde man måste hålla på länge för att få vitaminbrist.

Citat:
Ursprungligen postat av Nooomy
Nänän... snarare syrebrist.. testa sitta och andas i en påse i några minuter och du kommer också få en jävla huvudverk..
Nu andades jag inte via en påse, det var bara ett förslag på hur man skulle recycla lustgasen. Fast det var kanske inte det du menade? (litet bombad idag också )
Senast redigerad av Tafkaf 2008-06-09 kl. 19:51.
Citera
2008-06-09, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tafkaf
Går det så fort, jag menar på en kväll??? Trodde man måste hålla på länge för att få vitaminbrist.

Nu andades jag inte via en påse, det var bara ett förslag på hur man skulle recycla lustgasen. Fast det var kanske inte det du menade? (litet bombad idag också )

Det som menades var att syrebrist orsakar huvudvärk, vare sig den uppstår från inandning av koldioxid eller dikväveoxid. Alltså, om man under lång tid får i sig bristfälligt med syre kan det orsaka huvudvärk.
Citera
2008-06-11, 22:01
Medlem
lockbetets avatar
Nu undrar jag, ifall det finns några återförsäljare i örebro, som sälljer lustgaspatroner EVIGT TACKSAM TACK!!
Och ja, jag har letat igenom tråden
Citera
2008-06-12, 11:51
Medlem
Är det någon som har lyckats få kontakt med whipcreams kundservice?
Det har gått nästan 2 veckor sedan jag beställde från sidan. De vägrar svara på mail och det finns heller inget telefonnr att nå dem på. Nån som haft samma problem?
Citera
2008-06-12, 16:04
Medlem
septictanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k3nn3dy
Är det någon som har lyckats få kontakt med whipcreams kundservice?
Det har gått nästan 2 veckor sedan jag beställde från sidan. De vägrar svara på mail och det finns heller inget telefonnr att nå dem på. Nån som haft samma problem?

whipcream är överlag väldigt pålitliga, iallafall i mitt tycke. gå in på deras sida och kolla så att det inte är slut i lager, då kan de nog bli nån veckas väntetid
Citera
2008-06-13, 12:32
Medlem
Nu verkar det som att dom har tagit bort alla produkterna från sidan. (förutom själva gräddsifonerna)
Citera
2008-06-17, 14:21
Medlem
Cosmouses avatar
Hej. Har en liten fråga. Tänkte köpa lustgas saken idag, men undrar bara om man säger man tar kanske 5 st patroner i veckan eller liknande, hur pass farligt är de ?
Citera
2008-06-17, 15:28
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmouse
Hej. Har en liten fråga. Tänkte köpa lustgas saken idag, men undrar bara om man säger man tar kanske 5 st patroner i veckan eller liknande, hur pass farligt är de ?
Inte speciellt farligt, oroa dig inte.
Citera
2008-06-17, 16:30
Medlem
F.Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmouse

Jag har kört närmare ett hundratal på en kväll några gånger och det har inte gett några problem.
Citera
2008-06-17, 17:30
Medlem
septictanks avatar
5 patroner retar bara kroppen. dessutom blir man så sjukt beroende just för stunden så du kommer aldrig klara att hålla dig på 5
Citera
2008-06-17, 19:03
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av septictank
5 patroner retar bara kroppen. dessutom blir man så sjukt beroende just för stunden så du kommer aldrig klara att hålla dig på 5
Jo då, bara man ser till att inte ha fler inom räckhåll
Citera
2008-06-17, 21:11
Medlem
septictanks avatar
hähä, då väntar man tills man har nyktrat till så att man kan gå och hämta resten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in