2007-02-25, 15:06
Medlem
HuQs avatar
Ja förlåt skrev fel.. skulle vara 48/pkt. men det är billigare än många andra ställen i landet
Citera
2007-02-26, 17:05
Medlem
Obskyrigs avatar
Jag testade lustgas lite smått .. det var mys
Citera
2007-02-26, 17:11
Medlem
kapten_rövs avatar
Jag köper för 45/kr paketet i göteborg
Citera
2007-02-27, 08:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kapten_röv
Jag köper för 45/kr paketet i göteborg
Bodegas patroner är kassa har jag upptäckt.
Lustgassnubben i Göteborg har bästa patronerna jag provat.

Btw, fan vad längesen man körde på lustgas. Blir nog att fixa lite schyssta E förhoppningsvis & sen köra n2o. Då känns det som att det "trummas" varma bolalr i kroppen typ, går verkligen itne att förkalra men ett jävla välbehag.
Citera
2007-02-28, 20:35
Bannlyst
Beställa

Är det ingen annan än jag och mina kompisar som beställer?
Citera
2007-02-28, 20:39
Medlem
DJkuks avatar
Jag tycker att beställa låter lite omständigt, ifs bor jag relativt nära vinshoppen på söder, så då går jag ditt och köper för 39:-/styck istället.
Citera
2007-02-28, 20:57
Medlem
West-ens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddaAdde
Är det ingen annan än jag och mina kompisar som beställer?
Beställde 48stycken från whipcream för ett tag sedan. Det blev 255kr med frakt! Riktigt bra faktiskt. Tyvärr var det så att de tog slut fruktansvärt fort. Mellan jul och nyår i princip. I slutet hade man ganska mycket tolerans.
Citera
2007-02-28, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DJkuk
Jag tycker att beställa låter lite omständigt, ifs bor jag relativt nära vinshoppen på söder, så då går jag ditt och köper för 39:-/styck istället.

Styck? Du menar inte för typ 10 stycken eller?

Citat:
Ursprungligen postat av West-en
Beställde 48stycken från whipcream för ett tag sedan. Det blev 255kr med frakt! Riktigt bra faktiskt. Tyvärr var det så att de tog slut fruktansvärt fort. Mellan jul och nyår i princip. I slutet hade man ganska mycket tolerans.

Jo det är därifrån jag också brukar beställa.. Hehe vi beställde 8 stycken 24's paket när vi var fett borta på massor av saker, skulle väl beställt lite mindre =)
Tolerans? Kan man få det av lustgas?
Citera
2007-02-28, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eddaAdde
Styck? Du menar inte för typ 10 stycken eller?

Jo det är därifrån jag också brukar beställa.. Hehe vi beställde 8 stycken 24's paket när vi var fett borta på massor av saker, skulle väl beställt lite mindre =)
Tolerans? Kan man få det av lustgas?

ja det kan man
Citera
2007-03-01, 00:10
Medlem
West-ens avatar
Jo jag fick då tolerans. Mins tydligt mina första rus. Blev fruktansvärt påverkad. På de första rusne kunde jag inte sitta still, utan skrattade, hoppade runt och slog mig på låren. Helsjukt. På mina sista patroner var det mycket svagare men ändå skönt. Då blev det mer ett lugnare rus, utan skratt men med helikopterljud. Då började jag även uppskatta musikens effekter på lustgasen, och jag brukade dansa på ruset!
Citera
2007-03-01, 20:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av West-en
Jo jag fick då tolerans. Mins tydligt mina första rus. Blev fruktansvärt påverkad. På de första rusne kunde jag inte sitta still, utan skrattade, hoppade runt och slog mig på låren. Helsjukt. På mina sista patroner var det mycket svagare men ändå skönt. Då blev det mer ett lugnare rus, utan skratt men med helikopterljud. Då började jag även uppskatta musikens effekter på lustgasen, och jag brukade dansa på ruset!

Ahaa förstår nu vad du menar =) Joo, de blire väl för mig när jag har tagit för mkt under en kväll. Då har man sån jävla huvudvärk och när man då tar lustgasen blire typ från att ha ont i huvudet till att inte ha det + lite flumm.
Citera
2007-03-01, 22:25
Medlem
Jag har en tom tub från AGA, men det finns ju en massa siffror och bokstäver instansade i tuben, gissar att det är någon slags tubidenfiering.. Frågan är om AGA kollar upp tubens historia och om det blir megastrul om man ber att få den påfylld om den är stulen? Tuben är till för teknisk lustgas, och det är precis det jag vill ha den fylld med också. Är det värt att försöka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in