2008-05-05, 22:16
Medlem
F.Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psi807
Brukar alltid se till att sätta mig mot en vägg eller dylikt ganska omedelbart efter inhalering så man slipper slå sig sönder och samman om man skulle stupa med öronen före.

Samma här. Helst ligger jag ner i en säng och blundar, skönast då.
Citera
2008-05-05, 23:59
Medlem
septictanks avatar
Citat:
Brukar alltid se till att sätta mig mot en vägg eller dylikt ganska omedelbart efter inhalering så man slipper slå sig sönder och samman om man skulle stupa med öronen före.

jag brukar faktiskt stå upp hela tiden. Mest för att det är så gött att känna hur hela kroppen reagerar på det. märkligt nog har jag aldrig ramlat överhuvudtaget, men det är nog bara en tidsfråga
Citera
2008-05-06, 00:31
Medlem
Happy_tripps avatar
:d

Ja har funderat länge på att prova detta
efter att ja har läst detta så är ja hyggligt sugen:P hehe
Citera
2008-05-06, 01:02
Medlem
septictanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Happy_tripp
Ja har funderat länge på att prova detta
efter att ja har läst detta så är ja hyggligt sugen:P hehe

Ingen fara att prova
den enda som får lida är plånboken
Citera
2008-05-06, 15:59
Medlem
Ravekommisionens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Hattulus
Vad är det för skitsnack om att man kan skada lungorna?
Gasen är inte iskall om du sprutar den från sifonen och trycket är långt ifrån så starkt att du riskerar att spräcka dian lungor. Skulle du trycka för hårt på sifonene kommer dina kinder vidgas och gas sippra ut från munnen runt munstycket. Det händer i princip alla första gångerna de ska spruta själva.

Det har inte med att trycket är högt eller lågt, det är att gasen är kall och expanderar när den värms upp i lungorna.
Citera
2008-05-06, 19:24
Medlem
septictanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravekommisionen
Det har inte med att trycket är högt eller lågt, det är att gasen är kall och expanderar när den värms upp i lungorna.

är du säker eller är det en teori? jag vet att gas expanderar i värme, men jag upplever nästan det som att det direkta trycket gör ont, inte succesivt som det borde göra ifall det berodde på expansionen.

(det blev lite luddigt, men det är trots allt tisdag kväll )
Citera
2008-05-06, 20:18
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av septictank
är du säker eller är det en teori? jag vet att gas expanderar i värme, men jag upplever nästan det som att det direkta trycket gör ont, inte succesivt som det borde göra ifall det berodde på expansionen.

(det blev lite luddigt, men det är trots allt tisdag kväll )
Gasen kanske expanderar explosionsartat fort?
Citera
2008-05-06, 20:20
Medlem
septictanks avatar
Citat:
Gasen kanske expanderar explosionsartat fort?

mycket möjligt

gasen omges ju trots allt av 38 grader (eller vad nu kroppen är) från alla håll så det kanske är en ganska bra förklaring ändå
Citera
2008-05-06, 22:28
Medlem
likeithards avatar
Blir nog ännu en storbeställning patroner snart.. denna drog är för god att motstå!
Citera
2008-05-06, 22:36
Medlem
septictanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
Blir nog ännu en storbeställning patroner snart.. denna drog är för god att motstå!

sannerligen. sist köpte jag 60 patroner och dom tog slut på under en halvtimma. och då hade jag dom för mig själv
Citera
2008-05-06, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
nä, ärligt talat så är den tråkig utan weed.
Citera
2008-05-06, 23:15
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstatera
nä, ärligt talat så är den tråkig utan weed.
Jo, det är ju mer en booster än en egen drog. Trevligt i kombination med svamp eller syra och förmodligen massvis med andra preparat också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in