2007-10-30, 11:50
Medlem
Nja det gör inte så ont att ta en öppnad patron i munnen, fick ett litet märke på underläppen bara

Däremot att sitta på en i runt 3 minuter gjorde ont och jag hade mina skäl till att sitta på den.
Citera
2007-10-30, 12:29
Bannlyst
Hahaha norsk tv..
Citera
2007-10-30, 14:36
Medlem
Panik!

I malmö, var hittar jag patroner? Vin och ölgott hade slut på sina och idag är det lite kalas!

Jävligt tacksam om någon vet och vill berätta för mig hur fan jag får tag på patroner här!
Citera
2007-10-30, 20:22
Medlem
totens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nullann
Panik!

I malmö, var hittar jag patroner? Vin och ölgott hade slut på sina och idag är det lite kalas!

Jävligt tacksam om någon vet och vill berätta för mig hur fan jag får tag på patroner här!
Har ni inget partaj?
Citera
2007-10-30, 20:27
Medlem
Snackss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nullann
Panik!

Kolla Citygross, fråga dig fram efter gräddsifoner och påfyllnadsgas.
Citera
2007-11-02, 22:19
Medlem
Fnars avatar
Jag har en fråga..

Upptäckte för ett tag sedan att man kan få två olika typer av patroner (åtminstone på det stället jag köper på^^) och den ena typen är blank metall, och den andra typen är lite mer "gråsuddig" i färgen.
Jag märkte att de patroner som har blank metall oftare inte fungerar i sifonen, utan pyser ut istället genom hålet som finns i själva "röret" man lägger patronen i (låter förjävligt btw ><) och går då inte att använda efter det Har försökt använda samma patron då inte ALL lustgas försvinner, men dem som "pyser" ut en gång, gör det varje gång.

Är det relevant ifall de är i blank metall eller om de är "gråsuddiga"?
(För jag gör på samma sätt med båda typerna, fast de "gråsuddiga" aldrig har jävlats med mig som de i blank metall gör )

Tacksam för svar!
Citera
2007-11-03, 22:00
Medlem
Plantah_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StenmarkSS
Nja det gör inte så ont att ta en öppnad patron i munnen, fick ett litet märke på underläppen bara

Däremot att sitta på en i runt 3 minuter gjorde ont och jag hade mina skäl till att sitta på den.

Haha kan inte vara bra asså, det är ju inte LITE kallt. Fyll dem i en påse istället.
Citera
2007-11-04, 20:00
Medlem
totens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnar
Jag har en fråga..

Upptäckte för ett tag sedan att man kan få två olika typer av patroner (åtminstone på det stället jag köper på^^) och den ena typen är blank metall, och den andra typen är lite mer "gråsuddig" i färgen.
Jag märkte att de patroner som har blank metall oftare inte fungerar i sifonen, utan pyser ut istället genom hålet som finns i själva "röret" man lägger patronen i (låter förjävligt btw ><) och går då inte att använda efter det Har försökt använda samma patron då inte ALL lustgas försvinner, men dem som "pyser" ut en gång, gör det varje gång.

Är det relevant ifall de är i blank metall eller om de är "gråsuddiga"?
(För jag gör på samma sätt med båda typerna, fast de "gråsuddiga" aldrig har jävlats med mig som de i blank metall gör )

Tacksam för svar!
Jag kör alltid på de grå.. Minns att dem silvriga sög när jag körde med dem för 1 år sedan typ..
Citera
2007-11-04, 23:41
Medlem
Fnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toten
Jag kör alltid på de grå.. Minns att dem silvriga sög när jag körde med dem för 1 år sedan typ..

samma sak som jag nyligen upptäckt
men hur gör man då? säger till killen i disken "neeeeej, jag vill inte!!" och stampar med foten när han plockar fram ett paket silvriga som en liten 12-årig tjej?
Det funkar ju tyvärr inte

(eller är dem gråa något annat märke än dem silvriga? och i sådana fall, vad heter det märket?)

Tacksam för svar ^^
Citera
2007-11-05, 09:42
Medlem
Snackss avatar
Är inte säker på att det löser problemet, men testa att vika lite tidningspapper och lägg i botten av "locket".

Förhindrar att det ska bli blindgångare (finns ju inget värre)
Citera
2007-11-05, 10:00
Medlem
totens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnar
samma sak som jag nyligen upptäckt
men hur gör man då? säger till killen i disken "neeeeej, jag vill inte!!" och stampar med foten när han plockar fram ett paket silvriga som en liten 12-årig tjej?
Det funkar ju tyvärr inte

(eller är dem gråa något annat märke än dem silvriga? och i sådana fall, vad heter det märket?)

Tacksam för svar ^^
Äh be bara om att få de grå istället
jag kan kolla vad det är för märke nästa gång jag köper
Citera
2007-11-05, 11:30
Medlem
Ravekommisionens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toten
Äh be bara om att få de grå istället
jag kan kolla vad det är för märke nästa gång jag köper

De grå jag har är liss.