2015-01-06, 01:12
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AshbergSerDig
Minns första gången jag och vänner skulle köpa tuber, vi gick in på en butik vi hade hört hade såna.
Stället sålde sexleksaker och porrfilm mm, vi kikade runt en stund men fann ingenting, vågade inte fråga eftersom man var runt 15-16 nånstans.
Efter en stund hörde jag ett klirrande ljud, och den fete gubben i kassan säger "är det dehär ni letar efter grabbar" med en låda lustgaspartoner i handen och ett stort jävla flin
Hahaha. Sådana där människor gör en glad.
Citera
2015-01-06, 17:11
Medlem
Sudden777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sudden777
Tjo, älskar känslan av lustgas så jag undrar vad det finns för drog/droger som känns ungefär likadant någon som har något tips?
En till fråga, hur är det att förvara patroner utomhus i minusgrader?
Citera
2015-01-21, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sudden777
Tjo, älskar känslan av lustgas så jag undrar vad det finns för drog/droger som känns ungefär likadant någon som har något tips?

För mig personligen finns det 3 olika sorters rus från lustgas.

Psykedelist: När du är inne i ditt huvud och kommer på lösningar på världsproblem

Flummigt/Avslappnat: Kort efter du kommit ut ur den psykedeliska biten

Sömnigt: När du har kört en 10 paket och går till sängs och sover i 10 timmar.

Vilken av dessa upplevelser är det du vill ha mer av?

Är det den första biten, den psykedeliska, så finns det ju hallucinogener du kan utforska som t ex svamp eller t om äta cannabis.

Är det flummiga/avslappnade mer lockande så kan du försöka få tag i benzo eller bara röka lite indica.

Vill du vara trött och sömnig så är såklart insomningstabletter eller liknande att rekommendera.

Lycka till!
Citera
2015-01-21, 13:16
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wakarimas

Psykedelist: När du är inne i ditt huvud och kommer på lösningar på världsproblem

Är det den första biten, den psykedeliska, så finns det ju hallucinogener du kan utforska som t ex svamp eller t om äta cannabis.

Är det flummiga/avslappnade mer lockande så kan du försöka få tag i benzo eller bara röka lite indica.

Vill du vara trött och sömnig så är såklart insomningstabletter eller liknande att rekommendera.

Lycka till!
Eter sägs ju annars vara den drog som mest liknar lustgas.
Citera
2015-01-21, 15:33
Medlem
Skulle verkligen vilja veta om det är någon som har koll på om det finns och isf priser på lustgas på "Martin Olsson: Cashar"? Framförallt deras butik i Bromma! Tacksam för svar!
Citera
2015-01-21, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OttoHolm
Skulle verkligen vilja veta om det är någon som har koll på om det finns och isf priser på lustgas på "Martin Olsson: Cashar"? Framförallt deras butik i Bromma! Tacksam för svar!

Var där idag, fruktansvärt dyrt! 278kr för 50 patroner utan moms. Fanns även 10-pack fö 57 utan moms.

Så PGW rekommenderas framför allt jag stött på i Stockholm!
Citera
2015-01-22, 15:46
Medlem
Sudden777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wakarimas

Lycka till!
Tja, tack för svar! är definitivt den psykedeliska delen som är mest lockande. Älskar när man är i ruset och bara försvinner flyter i rymden

Har kollat upp lite om svampar och sånt men är lite rädd för det när det gäller psyket. Kan väl inte påstå att jag är psykiskt instabil men är nog lite för feg för att testa, kan snea rätt lätt på vanligt röka med för den delen...

Lustgas känns ju lugnt eftersom man är borta max 1 minut och jag vet att jag klarar av ruset men svamp eller andra psykedeliska droger känns som det är väldigt svårt att hantera.
Citera
2015-01-26, 14:50
Medlem
Söker lite efter var jag kan få tag i patronerna och sifon.

Jag har kollat lite på clas ohlsons hemsida men hittar inget vettigt där och även teknikmagasinet. Jag har inte varit ute i någon affär än utan att veta riktigt vilken jag ska välja.

Någon som kan nämna några namn på affärer som säljer detta?
Citera
2015-01-27, 16:15
Medlem
Underdarks avatar
Fler än jag som upplever extremt abstrakt tänkande vid högre doser Lustgas?
Det är som att hjärnan processar snabbare och man kommer inte i helt andra tankemönster angående många ting.
Brukar använda det både för detta och för att "defragmentera" hjärnan, lite upprensning helt enkelt
Citera
2015-01-27, 19:03
Medlem
KJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deathdevil
Söker lite efter var jag kan få tag i patronerna och sifon.

Jag har kollat lite på clas ohlsons hemsida men hittar inget vettigt där och även teknikmagasinet. Jag har inte varit ute i någon affär än utan att veta riktigt vilken jag ska välja.

Någon som kan nämna några namn på affärer som säljer detta?
http://www.pgw.se/ är populär.
Citera
2015-01-29, 14:34
Medlem
Fick hem ett paket från pgw idag. De har tydligen bytt märke till "Liss Professional Cream". Same shit, different name?
Citera
2015-01-29, 17:45
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shroomion
Fick hem ett paket från pgw idag. De har tydligen bytt märke till "Liss Professional Cream". Same shit, different name?
Samma sak
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in