2019-07-09, 09:59
Medlem
MBPpundarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dysutopia
Någon som har koll på var i Stockholm man kan få tag på crackers? Känns både diskretare och som en mindre investering än en sifon för nån som mest tänkt testa på lustgas.

Vet inte vart i Stockholm, men mitt tips är att klicka hem på Wish. Kostar gratis och går relativt snabbt att få hem.
Citera
2019-08-18, 01:08
Medlem
Petros_As avatar
Lustgas på raves i Köpenhamn?

I Sverige är det rätt vanligt att lustgas säljs på raves och om det inte säljs lugnt att ta med sig det in, mao så är det oftast ingen vakt som aktivt letar efter det i dina väskor på väg in till eventet.

Men hur är det i Danmark? Säljs det på raves där? Är de strikta och kontrollerar att man inte tar med sig det in?

Planerar nämligen på att gå till Elements i köpenhamn i oktober, det är ett stort event. Vet någon om det säljs där? Om inte brukar de kontrollera folks väskor så att ingen tar med sig sånt?
Citera
2019-08-18, 01:45
Medlem
Gronladans avatar
De kör grundlig visitering av väskor, fickor och diverse utrymmen, ja. Det säljs inte där inne vad jag vet. Blir nog svårt att få in. Ska dock tilläggas att jag inte håller på med sånt där längre och därför inte har insyn i hur det ser ut numera.

Av ren nyfikenhet dock - om man nu kör pang på ett så stort event som elements, varför väljer man då lustgas som berusningsmedel?
Citera
2019-08-18, 08:19
Medlem
villebajens avatar
Lustgas alltså, trodde det var småungar som pysslade med sånt..
Om du nu ska flumma är det nog smidigare att köpa några kärlekspiller på plats
Citera
2019-12-13, 15:26
Medlem
Skulle hämta ut mitt 200 pack lustgas, bögen i kassan med flinet i ansiktet "Den står på din far, så han får hämta det" jag ba eh nej det gör den inte, han visste garanterat vad det va frågan om då jag beställde från en patron hemsida!

Som tur va hade jag beställt ett 360 pack till ett annat ställe! Det blev lagom stelt med tjejen i kassan då det står synligt på kartongen "N2O Chargers 360 PCE"

Jag fick ut mitt paket iallafall!

Lite talanglöst att det står så öppet på kartongerna måste jag säga! Men det är ju lagligt så och så men dem behöver väl inte skylta?!

Trevlig fredag mina lustgas vänner
Senast redigerad av cstibia 2019-12-13 kl. 15:38.
Citera
2020-01-21, 04:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cstibia
Skulle hämta ut mitt 200 pack lustgas, bögen i kassan med flinet i ansiktet "Den står på din far, så han får hämta det" jag ba eh nej det gör den inte, han visste garanterat vad det va frågan om då jag beställde från en patron hemsida!

Som tur va hade jag beställt ett 360 pack till ett annat ställe! Det blev lagom stelt med tjejen i kassan då det står synligt på kartongen "N2O Chargers 360 PCE"

Jag fick ut mitt paket iallafall!

Lite talanglöst att det står så öppet på kartongerna måste jag säga! Men det är ju lagligt så och så men dem behöver väl inte skylta?!

Trevlig fredag mina lustgas vänner

Jag har varit med om det tidigare också att PostNord gjort fel med namn osv och har därmed inte kunnat hämta ut paketet för tillfället! Och jag vet exakt vad du menar med PGWs 360 lådor 11,3 KG haha!
Citera
2020-01-21, 04:31
Medlem
Vad har vi för tips för att hushålla lite på lustgasen?

Det kallas ju hippie crack av en anledning såklart men när man väl börjat är det såååå svårt att sluta, och så tänker man dagen efter, ”fan jag kunde väl ha sparat 50-100 patroner till nu!”

Ge mig era tips!
Citera
2020-01-21, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonymouzzz
Vad har vi för tips för att hushålla lite på lustgasen?

Det kallas ju hippie crack av en anledning såklart men när man väl börjat är det såååå svårt att sluta, och så tänker man dagen efter, ”fan jag kunde väl ha sparat 50-100 patroner till nu!”

Ge mig era tips!

Blanda med syrgas: https://www.jula.se/catalog/verktyg-...gastub-218532/
Citera
2020-01-24, 12:29
Medlem
Gräddsifon butik i Västerås

Någon som vet om det går att köpa gräddsifon för lustgas i fysiks butik i Västerås? Behöver tills imorgon så har inte tid att beställa. Behöver alltså inte patroner utan endast en sifon.
Citera
2020-01-24, 12:32
Medlem
Zer0Shits avatar
Cervera.

z
Citera
2020-01-24, 12:47
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FranVasteras
Någon som vet om det går att köpa gräddsifon för lustgas i fysiks butik i Västerås? Behöver tills imorgon så har inte tid att beställa. Behöver alltså inte patroner utan endast en sifon.

Klarar man inte av att Googla så ska man nog inte fortsätta knarka då man redan är relativt slut i huvudet. Men denna bjuder jag dig på för att jag fått lön idag.

Må väl och sluta knarka för fan.

https://www.google.com/search?q=Gr%C...hrome&ie=UTF-8
Citera
2020-01-24, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Klarar man inte av att Googla så ska man nog inte fortsätta knarka då man redan är relativt slut i huvudet. Men denna bjuder jag dig på för att jag fått lön idag.

Må väl och sluta knarka för fan.

https://www.google.com/search?q=Gr%C...hrome&ie=UTF-8

Nja, nästan igen av de butiker som kommer up när man söker har gräddsifon i sitt sortiment, och där det finns kostar de närmare 1000 kr, så får väll satsa på en redig fylla imorgon istället...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in