2013-01-03, 22:00
Medlem
kaptenen-krokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twiggeh
Kolla på Bam Margeras (snubben i jackass) dokumentär om sitt knarkiga liv. Hela finns på youtube, skriv förslagsvis Bam Margera documentary så hittar ni den nog.

Den snubben andades knappt annat än n20 när han var igång som värst. kartonger fulla med patroner och golvet täckt av dom. Han vart tydligen helt beroende utav dem och trodde sig skulle dö om han inte började köra på luft igen :P

Intressant och rolig dokumentär med lite feel good känsla när han lyckas bryta sig ur det.. man hör hur tolvstegshjärntvättningen funkat för han
Du tänker inte på Steve-O då? Vet att det finns en dokumentär om han missbrukarliv där de flesta dissociativa droger har varit med, bland annat lustgas och PCP...
Citera
2013-01-04, 22:35
Medlem
Sudden777s avatar
Sup Brothas, Hur länge kan man hålla på med ca 10 - 15 patroner på ett ungefär?
Citera
2013-01-05, 02:14
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sudden777
Sup Brothas, Hur länge kan man hålla på med ca 10 - 15 patroner på ett ungefär?
Alltifrån några minuter till en hel kväll, beroende på hur du delar upp det. Rök dig ordentligt hög, ta fem i rad för att sedan flyga lite innan du kör nästa vända om du vill få det att vara längre tid men ändå "nå högt".
Citera
2013-01-06, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenen-kroken
Du tänker inte på Steve-O då? Vet att det finns en dokumentär om han missbrukarliv där de flesta dissociativa droger har varit med, bland annat lustgas och PCP...

förlåt menade såklart steve o. sorry
Citera
2013-01-06, 01:55
Medlem
kaptenen-krokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twiggeh
förlåt menade såklart steve o. sorry
Du behöver inte be om ursäkt!
Citera
2013-01-06, 17:39
Medlem
DeKaizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Stanfield
Jag och några vänner har för övrigt gjort en beställning på 600 patroner som bör anlända inom några dagar, kommer bli riktigt fett

Får man fråga vart ni beställt?
Har letat som en tok efter billiga patroner, tyvärr bara snubblat över två svenska sidor med ok priser.
Allt det billiga finns på Amazon, ingen som skickar till Sverige dock...
Citera
2013-01-08, 18:23
Medlem
Sudden777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Alltifrån några minuter till en hel kväll, beroende på hur du delar upp det. Rök dig ordentligt hög, ta fem i rad för att sedan flyga lite innan du kör nästa vända om du vill få det att vara längre tid men ändå "nå högt".
Kommer nog testa alkohol+lustgas ist, har läst lite om det och det verkar rätt gött Har beställt 20 patroner så jag är redo för helgen

Kommer dock att testa cb+lustgas någon gång men känner mig inte tillräckligt "erfaren".
Citera
2013-01-10, 19:10
Medlem
Delegatezeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sudden777
Kommer nog testa alkohol+lustgas ist, har läst lite om det och det verkar rätt gött Har beställt 20 patroner så jag är redo för helgen

Kommer dock att testa cb+lustgas någon gång men känner mig inte tillräckligt "erfaren".

Fungerar inte riktigt så enligt mig. Sådär bör man resonera med psykedelika etc, effekterna av lustgas blir ju klart boostade och bättre av andra droger men kan inte bli obehagligt. Alkohol + lustgas är inte alls lika kul som cannabis + lustgas.
Citera
2013-01-17, 11:28
Medlem
Ovcharkas avatar
Kan meddela att AGA är riktigt jävla griniga. Ställer jobbiga frågor ("Företag? Bruk? Typ av fattning på tub? Mängd? Bla bla...") och kopplar runt en till höger och vänster. Orkade inte med det där och gav upp. Får bli nån byggvaru- eller järnhandel av nåt slag och införskaffa "gräddgaspatron" istället...
Citera
2013-01-17, 20:43
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Kan meddela att AGA är riktigt jävla griniga. Ställer jobbiga frågor ("Företag? Bruk? Typ av fattning på tub? Mängd? Bla bla...") och kopplar runt en till höger och vänster. Orkade inte med det där och gav upp. Får bli nån byggvaru- eller järnhandel av nåt slag och införskaffa "gräddgaspatron" istället...
Låter som helt vanliga frågor. Klart dom måse fråga vilken mängd osv. Helt logiskt tycker jag Det är inte du som är grinig då?

Hur ser priserna ut hos AGA? Kan man köpa en stor tub som privatperson alltså?

Mvh
Citera
2013-01-18, 02:35
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Låter som helt vanliga frågor. Klart dom måse fråga vilken mängd osv. Helt logiskt tycker jag Det är inte du som är grinig då?

Hur ser priserna ut hos AGA? Kan man köpa en stor tub som privatperson alltså?

Mvh

Grinig vet jag inte, men okunnig. Jag vet väl inte vad för sorts tub jag ska ha, hur många liter den ska vara på och massa annat. Jag vill ha en behållare med nån liter eller två gas i som jag kan andas in på nåt sätt. Men det kan jag ju inte säga. De lär ju inte guida mig rätt...
Citera
2013-01-23, 00:26
Medlem
Hej

Jag har köpt patroner från PGW förut. Men jag tänkte beställa mer denna gång och jag tänkte höra om ni tycker att jag ska köpa från någon annan hemsida? Tänkte mest på att vissa tycker inte att patronerna från PGW är dom bästa. Så vilket annat märke på patroner ska jag leta efter tycker ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in