2010-03-03, 11:40
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aguirre
Finns det något vettigare sätt att inhalera än att hålla på och joxa med ballonger?

Att köra direkt från sifonen ska ju tydligen vara så farligt att jag håller mig undan från det. Är det verkligen så?

Nej antagligen inte. Själv kör jag alltid från sifonen då jag aldrig kommer ihåg att köpa ballonger :P Det är inga problem.
Citera
2010-03-03, 13:20
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Finns det något vettigare sätt att inhalera än att hålla på och joxa med ballonger?

Att köra direkt från sifonen ska ju tydligen vara så farligt att jag håller mig undan från det. Är det verkligen så?
Att köra direkt från sifonen fungerar ypperligt bara man är försiktig. Många sifoner har en liten skruv på insidan i huvudet som justerar "liter gas per intryckt millimeter" så att säga, detta gör att man inte behöver oroa sig för att blåsa upp lungorna genom att trycka in avtryckaren för långt och plötsligt. En annan lösning är att... Inte trycka in avtryckaren för långt och plötsligt. Ha inte bråttom utan gå lugnt och metodiskt till väga, effekten kommer ju såpass fort ändå.
Citera
2010-03-03, 14:44
Bannlyst
Har alltid inhalerat direkt från syfonen, mina lungor har hållit hittills iaf, tvivlar på att man "råkar" trycka in för mycket såpass snabbt utan att ha någon industrimodell. Har själv inga problem att få in en patron i ett andetag heller, vet man det så är det ju bara att trycka av.
Citera
2010-03-03, 15:00
Medlem
Byxors avatar
Citat:

Nu har du ju fått en del svar, men jag skriver ett till

Inga problem att köra från sifonen, om man trycker in för fort, vilket jag gjort ibland, så orkar man inte hålla kvar läpparna runt "sifonhalsen" och gasen fladdrar ut med ett pruttljud. Till mångas förtjusning när man är hög på andra substanser samtidigt.

Annars går det bra att köra direkt ifrån. Aldrig haft problem med det.
Citera
2010-03-10, 20:57
Medlem
KUKONEs avatar
Finns det någon svensk hemsida alternativt en utländsk som shippar för en billig penning som säljer s.k "crackers"?
Citera
2010-03-10, 21:53
Medlem
fiask0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KUKONE
Finns det någon svensk hemsida alternativt en utländsk som shippar för en billig penning som säljer s.k "crackers"?

http://hemulen.se/index.php?main_pag...products_id=25
Citera
2010-03-10, 22:43
Medlem
Modifys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiask0

Är den sidan grönad?
Väldigt bra priser ändå.
Citera
2010-03-10, 22:44
Medlem
fiask0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Modify
Är den sidan grönad?
Väldigt bra priser ändå.

Tror den varit postad tidigare i tråden, sök så hittar du nog.
Citera
2010-03-10, 22:50
Medlem
Modifys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiask0
Tror den varit postad tidigare i tråden, sök så hittar du nog.

Såg nu att den är grönad enligt 3 medlemmar.
Citera
2010-03-10, 23:51
Medlem
mr.hawkens avatar
Citat:

Någon som vet hur länge dom tar på sig att skicka? Tänkte om man kanske hade turen att dom skickar samma dag som man beställt, så att man får det dagen efter
Citera
2010-03-11, 12:36
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Modify
Är den sidan grönad?
Väldigt bra priser ändå.
Jag köpte en cracker och ett antal pipfilter från Hemulen. Inga problem, snabb leverans.
Citera
2010-03-18, 16:05
Medlem
Hej svejs. Har två paket hemma som legat ett tag. Är lite sugen på att testa lite smått.

Kan någon svara på ett par korta frågor,

1, Hur högt tryck är det i patronen?

2, Vid plastpåsemetoden, håller jag patronen i handen med plastpåsen virad tätt runt om patronen?

3, Jag har en gammal duschslang och lite annat tjofs. Är det dags att försöka bygga
en egen knäckare?
Jag har varit lite rätt att krossa en ruta eller mitt huvud och har därför inte riktigt vågat dra en patron.

Mvh Jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in