2011-05-18, 16:38
Medlem
Echoess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodkungen
Det är det man blir framför allt
Sådär kände jag mera förr, men efter att blandat med diverse droger så får jag nu en kort, men stark, hallucinogen upplevelse där jag slungas ut nånstans i rymden. Känner nog fortfarande ett starkt välmående men skrattattacker är inte så vanliga längre.
Citera
2011-05-18, 21:36
Medlem
MenTrorus avatar
Låt oss säga jag drog 50 tuber för 30 minuter sedan! Känner mig helt klar i huvudet och allt.. Kan man åka dit på nått sätt om man kör bil ?

love!!!
Citera
2011-05-19, 23:12
Medlem
Lustgas

Hej, jag är en kille på 19 år som är sugen på att prova något nytt. Ända droger jag testat är Alkohol och tobak om man nu väljer att kalla dom för droger. Så jag hörde av en slump från en kompis att hade hört om någon som drog en tub då och då på fester.

Det jag undrar är hur lustgas fungerar. Jag söker en liten extra lycko kick på fyllen. Tror ni att lustgas är det jag behöver? eller är det bara bs?

Hur länge varar "ruset"
Finns det något att tänka på vad gäller användningen?

tack på förhand
Citera
2011-05-19, 23:15
Medlem
FISKISCHs avatar
lustgas gör dig helt väck under en tid på ca 30sek. ibland längre, ibland kortare.
Många "svimmar" under denna tiden och hamnar i ett sjukt psykadeliskt drömstadie. Mycket härligt och fungerar bra med både alkohol och cannabis. Synd bara att ruset inte varar längre än det gör.

Tänk på att sitta ner när du inhalerar gasen, annars kan det lätt sluta med en rejäl duns i golvet.
Citera
2011-05-19, 23:17
Medlem
Pilsnerologs avatar
Lustgas fungerar och är en rätt rolig och ofarlig drog i sig.

Ruset håller i ca 20-60 sekunder ungefär.

Själva ruset kan skilja sig lite från person till person. Vissa börjar skratta medans andra sitter still och försvinner in i dimman.

Ljud och syn-vibrationer brukar uppkomma vilket är rätt mysigt , känns även som man flyter iväg från omgivningen en stund.
Citera
2011-05-19, 23:19
Medlem
BenAsslicks avatar
Sök gärna innan du postar, finns miljarder trådar om lustgas - inklusive denna FAQ :
https://www.flashback.org/t261756
Citera
2011-05-20, 00:28
Medlem
Köpt lustgas några gånger per år i 5-6 år.
Har märkt innan att man inte alls får samma effekt dagen efter om man kört ett hundratal patroner på kvällen, men när jag fick hem min senaste beställning hade de nästan ingen effekt alls.
Inte ens de första patronerna, blev bara lite lugn/snurrig (efter måånga). Inget direkt rus.
Är det möjligt att utveckla en tolerans eller har jag fått utblandad skit i patronerna?
Citera
2011-05-21, 15:39
Medlem
jonness avatar
sifoner o patroner är borttagna/slut på spicenordic. Nån som vet när eller om de kommer tillbaks?
Citera
2011-05-21, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonnes
sifoner o patroner är borttagna/slut på spicenordic. Nån som vet när eller om de kommer tillbaks?

Har aldrig funnits inne där när jag har kollat...beställ på pgw istället.
Det är dessutom billigare skulle jag tro.
Citera
2011-05-28, 15:36
Medlem
errikos avatar
detta har väl tagits upp många gånger men jag orkar inte riktigt söka...

fyllde en en fryspåse och andades in ut ettag.. väntade och ingen direkt effekt
varför blir det inte mer ?
Citera
2011-06-02, 11:45
Medlem
2dopes avatar
Någon som vet vart man får tag på gaspatroner i Uppsala?

Vet att frågan har ställts många gånger tidigare men inget svar finns att hitta dock...
Ringde Citygross nyss och frågade efter gräddgas patroner och dom sa "nej det har vi inte".
Citera
2011-06-02, 12:59
Medlem
Rhallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MenTroru
Låt oss säga jag drog 50 tuber för 30 minuter sedan! Känner mig helt klar i huvudet och allt.. Kan man åka dit på nått sätt om man kör bil ?

love!!!

Vårdslöshet i trafiken kan du åka dit för, dvs om du kör som en tattare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in