Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-13, 23:30
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MenTroru
Säg att man är 2-3 personer som ska ta lustgas och man vill ta det samtidigt. Om man fyller upp 3 ballonger med sifon och sen håller för så ingen gas kommer ut.. Blir effekten mindskad dessu längre tiden går då ballongen är fylld elle är det samma effekt som när man fyllde ballongen från början?

Looove!
Edit: hur många ballonger fyller man med 1 patron? och hur vet man när en patron är slut? kmr de inte ut nån luft alls ur sifonen då?
I det läget hade jag rekommenderat att ni turas om istället för att dela upp varje patron. Skippa ballongerna också när ni ändå håller på och andas in direkt från sifonen istället. Om du absolut vill köra med ballonger så påverkas givetvis inte gasen av att befinna sig i en ballong, men däremot kommer den ju att pysa ut allteftersom ifall du tänkte på att fylla en ballong och låta den ligga över natten eller liknande...
Citera
2011-05-14, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
I det läget hade jag rekommenderat att ni turas om istället för att dela upp varje patron. Skippa ballongerna också när ni ändå håller på och andas in direkt från sifonen istället. Om du absolut vill köra med ballonger så påverkas givetvis inte gasen av att befinna sig i en ballong, men däremot kommer den ju att pysa ut allteftersom ifall du tänkte på att fylla en ballong och låta den ligga över natten eller liknande...

Jag håller med...dessutom så tappar man lätt taget om en ballong när det slår till.
Testa köra 3 patroner på raken och hålla andan så länge som möjligt och inte ta andetag mellan så ska du få se på åktur
Citera
2011-05-15, 18:45
Medlem
dazed-and-confuseds avatar
blir nyfiken, spraygrädde skrivs nu ner på min shoppinglist
Citera
2011-05-16, 18:20
Medlem
fanskithelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazed-and-confused
blir nyfiken, spraygrädde skrivs nu ner på min shoppinglist

Den lilla mängd lustgas som finns i sprutgrädde-förpackningen är mest slöseri med pengar. Köp lustgaspatroner (ca 40:- för 10 st) och en gräddsifon så kommer du ha roligare.

----

Personligen gillar jag lustgas, blir ofta jämförelsevis väldigt borta, känns som om jag flyter ur min kropp , svårt att förklara känslan. Att ligga i sängen med passande musik stirrandes på visualizern efter några andetag är väl fungerande eskapism. Vilket gör att jag har en fråga:

Hur många patroner är skadligt på en dag? Äter multivitamin med b12 i, så urlakad på vitaminer är jag iaf inte.
Citera
2011-05-16, 19:30
Medlem
Echoess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EventHorizon
Jag håller med...dessutom så tappar man lätt taget om en ballong när det slår till.
Testa köra 3 patroner på raken och hålla andan så länge som möjligt och inte ta andetag mellan så ska du få se på åktur
Hmm inte ta andetag mellan patronerna? Låter som om syrebrist blir en del av ruset då, vilket iofs förstärker ruset men inte är särskilt nyttigt. Om jag kör flera på raken så brukar jag ta några snabba andetag innan nästa patron för att undvika syrebristen.

Till MenTroru: när jag tar på samma gång som mina kompisar ibland så fyller vi 1 patron per ballong. Funkar finfint enligt mig (så länge ballongen inte är söndrig eller för liten.)
Senast redigerad av Echoes 2011-05-16 kl. 19:33.
Citera
2011-05-17, 13:44
Medlem
dazed-and-confuseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanskithelvete
Den lilla mängd lustgas som finns i sprutgrädde-förpackningen är mest slöseri med pengar. Köp lustgaspatroner (ca 40:- för 10 st) och en gräddsifon så kommer du ha roligare.

----

.
If it's worth doing, it's worth doing right.
Citera
2011-05-17, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Echoes
Hmm inte ta andetag mellan patronerna? Låter som om syrebrist blir en del av ruset då, vilket iofs förstärker ruset men inte är särskilt nyttigt. Om jag kör flera på raken så brukar jag ta några snabba andetag innan nästa patron för att undvika syrebristen.

Förmodligen är det så.
Har jag många patroner gör jag lika som du gör, men om man bara har ett par stycken tycker jag det ger mest "bang for your buck" så att säga.
Det har inte gått så långt att jag har tuppat av än iaf
Citera
2011-05-17, 22:07
Medlem
alroberts avatar
såg att man kunde köpa nån slags kran, som man bara sätter i patronen och sen sätter på ballongen på, jag bor nämligen fortfarande hos mina föräldrar och jag vet inte hur jag skulle kunna komma undan ifall dom fråga vad den där gräddsifonen var till för, ifall dom skulle kolla igenom rummet nån som vet vad jag snackar om?

är så galet jävla sugen på lustgas! underbaraste känslan jag haft faktist dom gånger jag testat!
Senast redigerad av alrobert 2011-05-17 kl. 22:19.
Citera
2011-05-18, 00:12
Medlem
Psychoramas avatar
Någon som har erfarenheter av denna sida?: http://hembryggning.com/butik/graddsifoner-89/?zenid=49edc95bb951d1cfcfe5f4f9a02c28d2
Citera
2011-05-18, 01:25
Medlem
TjackKnapriss avatar
jälvigt nice den korta stund man känner av det....när jag låg på bordet fick dom slita masken från mig haha
Citera
2011-05-18, 10:06
Medlem
jonness avatar
blir man inte skrattig, fnissig och glad av lustgas med?
Citera
2011-05-18, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonnes
blir man inte skrattig, fnissig och glad av lustgas med?
Det är det man blir framför allt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in