Någon som vet vart man får tag på gaspatroner i Uppsala?
Vet att frågan har ställts många gånger tidigare men inget svar finns att hitta dock...
Ringde Citygross nyss och frågade efter gräddgas patroner och dom sa "nej det har vi inte".
Clas Ohlson lär ju ha. Det ingår i deras grundsortiment.
Tack som fan, blir till att beställa i helgen. Du eller någon annan råkar inte känna till någonstans där man kan köpa patroner billigt? Eller är det ungefär samma peiser som pgw överallt?
Tack som fan, blir till att beställa i helgen. Du eller någon annan råkar inte känna till någonstans där man kan köpa patroner billigt? Eller är det ungefär samma peiser som pgw överallt?
PGW är det billigaste jag hittat, och jag har letat som en galning.
Det är inte särskilt mycket billigare att köpa från utlandet heller. Patronerna är något billigare om man köper mängder, men frakten blir hutlös just pga vikten som flera hundra stålpatroner orsakar.
Själv har jag inte det problemet då jag har en stor jävla tubjävel med medicinsk lustgas. Vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt för att få den påfylld när jag gasat mig igenom tuben bara.
Men den dagen, den sorgen.
Hej jag och min polare körde lustgas med spik och hammare men det fungerade aldrig, antingen pyste de bara och hände inget eller så kom det lite men inget som gav effekt , vi använde skruv och Hammare. Vad gjorde vi för fel ?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!