2009-10-28, 20:26
Medlem
Lilabanans avatar
När man drar många på rad blir ruset UNDERBART!!!!!

Edit: Hur fyller man behållaren med 2 patroner egentligen?
Senast redigerad av Lilabanan 2009-10-28 kl. 20:28.
Citera
2009-10-28, 20:47
Medlem
Rofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Hur fyller man behållaren med 2 patroner egentligen?

Det är väl bara att spruta i 2st utan att släppa ut något..?

Förresten kan jag tipsa om att köpa sifoner på tradera. Oftast rejält billigt.
Citera
2009-10-29, 13:46
Avstängd
Jag fick en wow-upplevelse första gången och blev kär direkt och har efter ett tag börjat uppleva att jag får ut saker i sokratiska frågor o.dyl som dyker upp och inte bara en häftig upplevelse. En av dessa häftiga upplevelser var dock så psykedeliskt det bara kan bli. Jag drog in och helt plötsligt befann jag mig ett rosa vakum. Jag fanns i kroppen men det var som om kroppen/knoppen var en värld av rosa härlighet jag kunde orientera mig i. Musiken bar fram mig genom denna rosa värld utan begränsningar som höll i säkert en halvminut. Bland det mest underbara jag upplevt på gas i alla fall men tog väl ett år av sporadiskt användande innan jag kommit så långt som jag gör nu. Kommer ihåg mer av rusen också.

Ett tips, kör några patroner när du rökt ditt röka så ska du få se på grejer.

Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Kranfiske förbjudet, kan meddela att inga PM mottages.

Jag ska behålla de, 1700 för sifon och 360 patroner lustgas är inte jättepengar. Men jag ångrar mig lite nästan, hade ju hellre köpt 15g röka om man säger så. Men jag kanske lär mig att älska ruset, någon som upplevde att de inte riktigt uppskattade ruset i början?
Senast redigerad av Tridnod 2009-10-29 kl. 13:49.
Citera
2009-10-29, 16:55
Medlem
Ikappenknapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanexor
Bensodiazepiner + Lustgas = ?

Jag tycker lustgas fungerar till alla droger Men jag tycker centralstimulerande droger försvagar effekten av lustgas som tex tjack.
Citera
2009-10-29, 17:07
Avstängd
Oj där är vi olika. Även om jag bara testat med Kola så smälter jag genom sängen om jag så bara drar en 0.05:a på två patroner i rad.
Benzo tycker jag inte direkt ger något.

Citat:
Ursprungligen postat av Ikappenknapp
Jag tycker lustgas fungerar till alla droger Men jag tycker centralstimulerande droger försvagar effekten av lustgas som tex tjack.
Citera
2009-10-29, 22:32
Medlem
foshobros avatar
Fick hem en sifon och en massa patroner som jag ska ha till helgen blandat med röka. men tog några stycken ikväll bara för att testa sifonen. Har bara kört påse+spik innan. Bra mycket bättre med sifon ingen gas går till spillo, inga patroner som skjuts iväg likt pistolskott och man kan lättare ta fler efter varandra.

drog 2 och en halv direkt efter varandra och märkte att allt började svartna. Blev lite orolig och trodde att jag skulle svimma. Men kom på mig själv att jag i själva verket bara satt och blundade haha
Citera
2009-10-30, 19:18
Medlem
Jag har verkligen fått hallucinationer på lustgas, är detta vanligt? Man hamnar i det stadiet ibland jag låg tillex i sängen och drog i mig ett 10pack och då kände jag hur sängen började flyga och sen flög jag in i tv skärmen. Detta är det sjukaste jag vart med om på lustgas Men ack så ballt
Citera
2009-10-30, 21:29
Medlem
Jolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metsys2k
Jag har verkligen fått hallucinationer på lustgas, är detta vanligt? Man hamnar i det stadiet ibland jag låg tillex i sängen och drog i mig ett 10pack och då kände jag hur sängen började flyga och sen flög jag in i tv skärmen. Detta är det sjukaste jag vart med om på lustgas Men ack så ballt

Jadå, det händer typ jämt mig när jag drar lite fler patroner, 7 och uppåt ungefär. Trillade igenom golvet en gång efter 10 st. Sjukt häftig upplevelse.
Citera
2009-10-31, 00:02
Medlem
Citat:

jodå man har sett folk kutat runt i lägenheten och dörrklockan ringer typ hela tiden
sen har man ju dom där gångerna man har försvunnit helt och hamnat i " ja så är det fan det funkar" världen där allt är självklart.
Citera
2009-11-02, 01:23
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
Jag drog in och helt plötsligt befann jag mig ett rosa vakum.
Det där känns bekant, har någon gång stuckit upp övre halvan av huvudet genom den rosa hinnan och också varit i den där oändliga rosa vektorgrafik-rymden.
Citera
2009-11-02, 01:25
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Jag har verkligen fått hallucinationer på lustgas, är detta vanligt?
Ja, det är vanligt. De kan vara mycket intensiva och totalt sakna verklighetsförankring, pröva dig fram genom att snöa in i olika tankar medan du kör.
Citera
2009-11-02, 01:32
Medlem
Inte-Igens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rofer
Det är väl bara att spruta i 2st utan att släppa ut något..?

Förresten kan jag tipsa om att köpa sifoner på tradera. Oftast rejält billigt.

Men om man skruvar i en för att sedan skruva ut den så far ju all gas ut. Detta ska man akta sig för då man kan få rejäla blåsor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in