2007-03-31, 16:00
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HuQ
Men å andra sidan så tror inte jag att dom hade använt något farligt så frikostigt i sjukvården. Visst det förekommer morfin och annat shit i sjukvården men detta är i extrema fall. Lustgas får man om man föder, och frågar nån närstående bara om att få smaka på lustgasen så brukar dom får det utan invändning, dom(sjuksköterskor,tandläkare,barnmorskor) brukar även ibland fråga om nån vill prova
Så gör dom inte med morfin vad jag vet

Men å andra sidan innehåller medicinsk lustgas även syrgas
Citera
2007-03-31, 18:03
Medlem
Swibbans avatar
Och föder gör man ju dessutom inte särskilt regelbundet
Citera
2007-04-03, 00:18
Bannlyst
Tips igen:

Töm lungorna 100%, sug in hela patronen, sen om du kan fylla lungorna mer så andas in luft, sedan håll så länge du kan och andas långsamt ut. Tar tid att lära sig & göra det perfekt. Sen när lungorna är fyllda kan du direkt fylla på med ny lustgas så ger det ett jäkla pånyttrus.
Citera
2007-04-03, 02:38
Medlem
Ikappenknapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giFF
Tips igen:

Töm lungorna 100%, sug in hela patronen, sen om du kan fylla lungorna mer så andas in luft, sedan håll så länge du kan och andas långsamt ut. Tar tid att lära sig & göra det perfekt. Sen när lungorna är fyllda kan du direkt fylla på med ny lustgas så ger det ett jäkla pånyttrus.

Provat svampisar och lustis än då? de är sjukt kul
Citera
2007-04-03, 03:52
Medlem
CpGurrAs avatar
tuggade E, svamp och lustgas på det och det var bättre en fix heroin.
Citera
2007-04-03, 14:07
Medlem
Ikappenknapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CpGurrA
tuggade E, svamp och lustgas på det och det var bättre en fix heroin.

haha De lär vara rätt skruvat, men extremt kul fungerar lustgasen tillsammans med E?
Citera
2007-04-03, 17:04
Medlem
negerbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HuQ
Men å andra sidan så tror inte jag att dom hade använt något farligt så frikostigt i sjukvården. Visst det förekommer morfin och annat shit i sjukvården men detta är i extrema fall. Lustgas får man om man föder, och frågar nån närstående bara om att få smaka på lustgasen så brukar dom får det utan invändning, dom(sjuksköterskor,tandläkare,barnmorskor) brukar även ibland fråga om nån vill prova
Så gör dom inte med morfin vad jag vet

Skulle ju å andra sidan vara kul om dom gjorde så med morfinet åxå
Citera
2007-04-03, 20:38
Medlem
Swibbans avatar
Lustgas verkar föstärka alla hallicugener
Citera
2007-04-04, 22:10
Medlem
interassists avatar
Tja, undrar bara om man måste visa lägg för att få köpa lustgas?
Och är det någon som har förslag på affär som säljer detta?
och till sist om mna inte köper det på tub, vad ligger det då i?
Citera
2007-04-04, 22:28
Medlem
CpGurrAs avatar
Allt funkar till E tycker jag, förutom kokain tycker jag. Boffa butan gas på e en gång för typ 2år sedan och jag är säker på att jag fick skador då, blivigt mycket darrigare på handen idag efter butangasen och E.

Citat:
Ursprungligen postat av Ikappenknapp
haha De lär vara rätt skruvat, men extremt kul fungerar lustgasen tillsammans med E?
Citera
2007-04-04, 22:44
Medlem
interassists avatar
Jajuste glömde.. det där mest plastpåse metoden,, Alltså tar man bara en patron och en spik och stoppar i platspåsen och sedan är det bara att slå på spiken mot patronen så den börjar läcka? sedan är det bara att dra i sig gasen? haha är inte så erfaren kanske dumma frågor , en det får ni ta!
Väldigt tacksam för svar då jag vill prova i helgen!
Citera
2007-04-05, 18:55
Medlem
Förlåt om jag upprepar en fråga, som har ställt x antal gånger i denna tråd.

Men vet någon vart man kan få tag i patroner imorn(läs långfredag)? I sthlm området.

Eller någon i sthlm som sitter på massa patroner och vill sälja lite? (Hoppas detta är tilllåtet att fråga)

Mvh/ae
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in