Flashback bygger pepparkakshus!
2015-11-13, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HogerZpoke
ingen invandrar förespråkare, men finns en hel del frågetecken beträffande BO agerande/berättelse.
Som vadå?
Citera
2015-11-13, 17:16
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vansternationellt
Utifrån vad FUP berättar så tycker jag att vi för en gångs skull bör tänka förbi våra stolta rättsliga traditioner.

För våra kvinnors skull så borde dessa gärningsmän spikas upp levande på lämplig kyrkport i allmänpreventivt syfte.

Tog jag i nu?

Nej, inte alls. Jag skulle kunna tänka mig ännu bättre behandlingsformer.
Citera
2015-11-13, 17:17
Medlem
bontes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E4
Vad är oddsen att som kvinna bli utsatt för 2 våldtäkter efter varandra i dagens Sverige? Måste vara ganska lågt va?

Oddsen är nog vrålhöga för att det ska hända på grund av att sannolikheten är så låg. Det var det du menade va?

Jag påstår för övrigt att sådana här brott är hatbrott med rasistiska motiv där syftet är att söndra och förtrycka ett folk. När ska våra politiker inse detta och göra nått åt saken? Får jag tag i någon av dessa halvapor kommer ingen ens att hitta en benbit.

Det är en svensk mans plikt att göra nått åt det. Lyssnar inte politikerna och vårt juridiska system återstår bara våld. Jag tror ingen vill ha det så egentligen. Men vad har vi för val? Landet svämmar över av blivande våldtäktsmän.
Citera
2015-11-13, 17:48
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bonte
Oddsen är nog vrålhöga för att det ska hända på grund av att sannolikheten är så låg. Det var det du menade va?

Jag påstår för övrigt att sådana här brott är hatbrott med rasistiska motiv där syftet är att söndra och förtrycka ett folk. När ska våra politiker inse detta och göra nått åt saken? Får jag tag i någon av dessa halvapor kommer ingen ens att hitta en benbit.

Det är en svensk mans plikt att göra nått åt det. Lyssnar inte politikerna och vårt juridiska system återstår bara våld. Jag tror ingen vill ha det så egentligen. Men vad har vi för val? Landet svämmar över av blivande våldtäktsmän.
Sannolikheten är rätt stor att dom inte är "blivande" utan redan har en del på sitt samvete. Verkar vara så att det är helt OK i deras hemländer och kvinnorna vare sig kan eller törs anmäla det. Det har skett i så många generationer att det anses som "normalt". Det är sådant man få finna sig i som kvinna.
Citera
2015-11-13, 17:51
Medlem
nidbilds avatar
Citat:
ingen invandrar förespråkare, men finns en hel del frågetecken beträffande BO agerande/berättelse.

Finns ingen normal svensk som vill ha frivillig sex med en icke svensk språklig asylant alltså dessa sjukdomar och annan skit nejdu inget är kvinnans fel det är sjuka individer islamister som väller i och förpestar Sverige.
Citera
2015-11-13, 19:05
Citat:
Ursprungligen postat av wishyouwerehere
Oh svenska sköten, öppnen eder!
Fredrik "Flippa" Reinfeldt

Öppna era anus, förlåt hjärtan!
Citera
2015-11-13, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nidbild
Finns ingen normal svensk som vill ha frivillig sex med en icke svensk språklig asylant alltså dessa sjukdomar och annan skit nejdu inget är kvinnans fel det är sjuka individer islamister som väller i och förpestar Sverige.

nu är väl bo finsk?
quid pro quo
Citera
2015-11-13, 19:19
Bannlyst
Sedan säger vänsteräckel "Det kunde lika gärna vara en svensk".
Citera
2015-11-13, 19:43
Medlem
Citat:

Berätta!

Jag har inte läst hela FUP:en.

Menar du att hon inte gick raka vägen hem efter första övergreppet? Jag vill minnas att hon enligt henne tog en "omväg" för att slippa passera några mörka partier, eftersom hon var rädd.

Eller att hon inte skrek på hjälp vid något av tillfällen?
Citera
2015-11-14, 01:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Berätta!

Jag har inte läst hela FUP:en.

Menar du att hon inte gick raka vägen hem efter första övergreppet? Jag vill minnas att hon enligt henne tog en "omväg" för att slippa passera några mörka partier, eftersom hon var rädd.

Eller att hon inte skrek på hjälp vid något av tillfällen?

Du far forkovra dig i fupen.
enligt uppgift ar det den lokala finska by horan som blev knullad.
shit happens
dom fortjanar varandra...
Citera
2015-11-14, 02:01
Bannlyst
Tar Soc bort ungarna fran horan?

Ar det negerungar i Strangnas?
Senast redigerad av HogerZpoke 2015-11-14 kl. 02:06.
Citera
2015-11-14, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Som vadå?
och dna bevisen tvättar du bort dem ? om BO hade velat ha sex hade hon nog fixat det på krogen....men hon gick hem själv... och blev våldtagen... frågor på det ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in