Citat:
Som jag trodde, ett riktigt dåligt troll...Falskanmälan och falskanmälan. Men det verkar som om båda har varit på krogen på samma ställe samtidigt. Nu har jag inte sett utseendet på mannen i fråga så jag med säkerhet kan säga om hon varit sexuellt attraherad av honom. Men baserat på han han verkar bo på asylboendet och går på krogen så är sannolikheten stor för att det är en man som är efterfrågad sexuellt av kvinnorna i Strängnäs. Så har någon sett om det har varit en inbjudande kontakt från kvinnan till mannen så får vi anta att det kanske inte var en våldtäkt. I så fall är det klassiskt. Hona tänder på attraktiv man, hon har sex med honom, hon blir inte sexuellt tillfredsställd eftersom han inte är våldsam tillräckligt, han ringer en kompis som kommer dit och håller fast henne, hon blir tillfredsställd, hon inser att större delen av asylboendet har sett det hela, hon gör en anmälan så att det inte skall vara uppenbart att hon har njutit av det hela. Tyvärr så är vårt samhälle inte så tillåtande mot ren, kvinnlig sexualitet.
Citat:
Det tror jag absolut inte för då hade polisen knappast behövt dra igång en masstopsning.Det finns säkert, men de flesta vill nog testa under mysigare omständigheter. Det mesta talar för att kvinnan blivit våldtagen. Den först anhållna mannen verkar ha varit på Harrys samtidigt som BO och utsatt någon för sexuellt ofredade redan där. Jag skulle bli mycket förvånad om denna någon inte var BO. Kanske känner BO mannen sedan tidigare om än bara ytligt. Det skulle förklara att polisen fick tag på honom så pass snabbt.
Det ska bli mycket intressant när mer information kommer ut angående kriterierna för att topsas, var det rent av männen på flyktingförläggningen som var målet för masstopsningen?
Vid det här laget så borde väl snacket i Strängnäs vara i full spinn så nog borde vi kunna få ta del av vad som sägs om det här?