2015-11-14, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sidtheman
och dna bevisen tvättar du bort dem ? om BO hade velat ha sex hade hon nog fixat det på krogen....men hon gick hem själv... och blev våldtagen... frågor på det ?
Ja jag har en fråga, varför riktar du det här utbrottet mot mig?
Citera
2015-11-14, 09:11
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HogerZpoke
Sa vem skulle vilja knulla en finsk 3 barn morsa..som ar ful som stryk.
Horan vager 90 kg...
Tror aven Syrier passar..vad vet jag

Det tror inte jag. När deras reptilhjärnor anar fitta så släpper alla spärrar. Dessutom då ska inte kvinnor vara för magra enligt deras seder och bruk. Gärna lite hull ska det vara.

Hur som helst så är det mycket anmärkningsvärt att bli dubbelt våldtagen. Är nog ett rätt sällsynt fall i svensk historia, men det kommer nog att öka i takt med invandringen och vi får vänta på en trippelvåldtäkt inom en inte allt för avlägsen framtid.
Citera
2015-11-14, 15:33
Medlem
Tina7894s avatar
Gruppvåldtäkterna ökar i samhället och de begås oftast av invandrare, vilket inte betonas på något sätt i media.

Gör det lagligt med peppar spray och små elpistoler i Sverige! Skulle inte ha tvekat att skaffa något i den stilen olagligt om jag hade varit mer ute i svängen. Kniv hade också varit ett alternativ för mig.

Jag som kvinna har fan rätt att gå klädd precis hur fan jag vill, och röra mig ute hur sent jag vill, var jag vill, utan att ses som lovligt byte för rovdjur.
Citera
2015-11-14, 16:19
Medlem
bushtuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero

Hur som helst så är det mycket anmärkningsvärt att bli dubbelt våldtagen. Är nog ett rätt sällsynt fall i svensk historia, men det kommer nog att öka i takt med invandringen och vi får vänta på en trippelvåldtäkt inom en inte allt för avlägsen framtid.

Om man läser lite om hur det hela gått till så skulle jag vilja kalla det för en gruppvåldtäkt, låt vara med paus.
Tycker det är uppenbart att sotluckorna känner varandra, dom bor på samma ställe osv..
Citera
2015-11-14, 18:59
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HogerZpoke
Du far forkovra dig i fupen.
enligt uppgift ar det den lokala finska by horan som blev knullad.
shit happens
dom fortjanar varandra...

Du menar att vem som helst är berättigad att våldta en hora?

Är vem som helst berättigad att misshandla dig också?

Det är ju inte mer än rätt.

Du förtjänar det.
Citera
2015-11-15, 00:19
Medlem
Helt sjukt.!

Vad är det som händer i vårat land.??

Är så trött på allt skit.

Vi ska ju focusera på att gå framåt och vara grymma.

Man hör ju inget annat än elände längre.
Citera
2015-11-15, 08:04
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tina7894
Gruppvåldtäkterna ökar i samhället och de begås oftast av invandrare, vilket inte betonas på något sätt i media.

Gör det lagligt med peppar spray och små elpistoler i Sverige! Skulle inte ha tvekat att skaffa något i den stilen olagligt om jag hade varit mer ute i svängen. Kniv hade också varit ett alternativ för mig.

Jag som kvinna har fan rätt att gå klädd precis hur fan jag vill, och röra mig ute hur sent jag vill, var jag vill, utan att ses som lovligt byte för rovdjur.

Att just gruppvåldtäkter är en sed som helt saknats i den svenska kulturen är redan manglat fram och tillbaka. Det har nog inte förekommit något sådant sedan medeltiden. Men nu ökar det i takt med invandringen. Samma med anala våldtäkter på män av afghaner och liknande smutsfolk.
Citera
2015-11-16, 09:35
Medlem
spoilers avatar
"Rättegången är planerad till två dagar, måndag och tisdag den här veckan.…

På sin hemsida skriver Eskilstuna tingsrätt att man får förvänta sig att rättegången huvudsakligen kommer att hållas bakom stängda dörrar dit media och allmänhet inte har tillträde. Enbart den inledande delen av rättegången, där yrkanden och de åtalades inställningar redovisas, kan bli offentlig."

http://ekuriren.se/nyheter/eskilstun...ktsrattegangen
Citera
2015-11-18, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CHIMERAS
Jag kan nu bekräfta genom en vän till den drabbade familjen att när fadern till BO fick veta vad som hänt henne.

Resolut öppnade vapenskåpet och tog ur älgstudsaren, tog på sig jackan och fyllde fickorna med patroner och var på väg ut genom dörren till asylboendet.

Men hans fru stoppade honom och avvärjde honom.

Man kan bara spekulera vad BO tillika hans dotter berättade för pappan när detta hade hänt.

Kitteln börjar koka över i Sverige.. Oväntat..?

Knappast!

Jag har läst FUP:en nu. Och fått din trollstatus bekräftad.
Citera
2015-11-18, 21:54
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Jag har läst FUP:en nu. Och fått din trollstatus bekräftad.
Och vad är dina tankar om innehållet i FUP:en? Känner du dig skamsen när du läser att GM bodde på asylmottagningen?
Citera
2015-11-18, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Och vad är dina tankar om innehållet i FUP:en? Känner du dig skamsen när du läser att GM bodde på asylmottagningen?
Nej, det gör jag inte. Däremot blev jag ganska fundersam angående BO:s berättelse och bevisningen. Jag undrar över vad som egentligen hände. Klart är att en av MGM hade samlag med BO men resten vet jag inte...
Citera
2015-11-18, 22:05
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Nej, det gör jag inte. Däremot blev jag ganska fundersam angående BO:s berättelse och bevisningen. Jag undrar över vad som egentligen hände. Klart är att en av MGM hade samlag med BO men resten vet jag inte...
Härligt att du återigen skuldbelägger brottsoffret. Precis som du gör i alla trådar du skriver i.

Att du sen kallar att bli våldtagen för att ha samlag säger väl allt om hur äcklig du är som människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in