2015-08-25, 18:15
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brr--vadjagfryser
Gruppen börjar få kritik nu. "Hur kan ni gå till just den platsen? Fattar ni inte att det finns hur många rädda flyktingar som helst där?" Nu får man kritik när man ska promenera mot våldet.

Länka gärna.

Men jag känner igen beteendet: har en våldtäkts begåtts är det ett prio1 dåd. Så fort det visar sig (som vanligt) att det är en eller ofta flera svartskallar som begått våldtäkten är det istället prio1 att lägga locket på.

Jag fattar fanimej inte svenska PK-dårar och särskilt svenska PK-kvinnor. Det verkar som om de kan ta precis hur mycket skit, hur många våldtäkter som helst, hur många misshandlar och rån som helst och lik förbannat försvarar de svartskallarna som så gott som alltid är gärningsmän.

Ofattbart!
Citera
2015-08-25, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CHIMERAS
Tillställningen pågår mellan 18.00-23.00

Lite trevligt mingel eftersom de boende på asylboendet också kommer delta.

Snacka om krutdurk!!!

Vänta nu...ska dom på asylboendet delta? Ge fler detaljer är du snäll. Låter inte så genomtänkt.
Citera
2015-08-25, 18:16
Medlem
CHIMERASs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommardagen
Har du länk till facebookgruppen som skall vandra?

Manifestation mot våldet! Sök på det!

Jag har inte Facebook själv.
Citera
2015-08-25, 18:16
Medlem
brr--vadjagfrysers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youarestupidasfuck
Jag har inte facebook. Vilken tid på torsdag är vandringen?

Jag tror att polisen gör bäst i att arbeta fortare än dom någonson gjort. Det kokar över i strängnäs nu.

Kl 18 på torsdag. Mälarblick ska tydligen tåga med. Så våldtäktsmännen kommer att gå med i tåget.
Citera
2015-08-25, 18:17
Medlem
Citat:
Kl 18 på torsdag. Mälarblick ska tydligen tåga med. Så våldtäktsmännen kommer att gå med i tåget.

Detta måste bara bevittnas. Hur fan tänkte dom nu?

Vi ses på torsdag.
Citera
2015-08-25, 18:18
Medlem
brr--vadjagfrysers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Länka gärna.

Men jag känner igen beteendet: har en våldtäkts begåtts är det ett prio1 dåd. Så fort det visar sig (som vanligt) att det är en eller ofta flera svartskallar som begått våldtäkten är det istället prio1 att lägga locket på.

Jag fattar fanimej inte svenska PK-dårar och särskilt svenska PK-kvinnor. Det verkar som om de kan ta precis hur mycket skit, hur många våldtäkter som helst, hur många misshandlar och rån som helst och lik förbannat försvarar de svartskallarna som så gott som alltid är gärningsmän.

Ofattbart!

De har skapat ett nytt evenemang nu. Den jag är med i är stängd och där är det diskussioner. Detta evenemang är nyare och öppen för alla: https://www.facebook.com/events/886076341463123/
Citera
2015-08-25, 18:21
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Gruppen börjar få kritik nu. "Hur kan ni gå till just den platsen? Fattar ni inte att det finns hur många rädda flyktingar som helst där?" Nu får man kritik när man ska promenera mot våldet.

Hahahaha! Asylboendet som har besök av polis och räddningstjänst dagligen på grund av bråk och upplopp bland de boende där. "Rädda flyktingar"... Herrejesus.

Har någon exakt ålder på tjejen läck ut? Studerande eller jobbar?
Citera
2015-08-25, 18:22
Medlem
CHIMERASs avatar
Citat:
Vänta nu...ska dom på asylboendet delta? Ge fler detaljer är du snäll. Låter inte så genomtänkt.

Talespersonerna på asylboendet är helt oförstående till det som hänt och händer nu.

Det kokar verkligen bland Strängnäs invånare nu kan jag säga.
Citera
2015-08-25, 18:28
Medlem
Steinarrs avatar
Våldtäktsmännen kommer alltså att gå med i tåget? Detta är ju bara för mycket. Detta land har nått en helt ny nivå i dumhet.

ALLA vet att det är dom på boendet som ligger bakom våldtäkterna men dom bara måste bjuda in Mälarblick ändå.

Det som sker just nu i Sverige är en masspsykos på steroider. Undrar hur kvinnan känner sig just nu?
Citera
2015-08-25, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ministerstyre
Någon som vet vad en svensk kvinna gör vid livsfarliga asylanläggningar? Förbipasserande på väg hem dvs på fel plats vid fel tillfälle? Anställd på asylhotellet? Prostituerad som kom att utsättas för övergrepp? Hela historien ett påhitt i stil med den överfallne soldaten?

Som Oisin skriver om brott i vissa sammanhang men inte i andra.

Hur vet vi att det är en svensk kvinna?

Det kan väl vara en boende asylsökande?
Citera
2015-08-25, 18:52
Medlem
Kakksakkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av copybird
Hur vet vi att det är en svensk kvinna?

Det kan väl vara en boende asylsökande?

Verkar jävligt dumt att festa till utomhus då. Bättre ta det inne i förläggningen så kan man hålla det "inom familjen".

Men vi får nog snart veta.
Citera
2015-08-25, 18:55
Medlem
HasseHolks avatar
Citat:
Har du någon koll på vilka nationaliteter som huserar där? Förstår att de är blandad kompott men ibland kan ju tex 90% vara somalier etc.

De nationaliteter jag vet finns är Somalier, Albaner, Syrier och Eritreaner.

Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Har du hört något mer i närområdet om den aktuella förmodade asylvåldtäkten som inte kommit fram i media än? Har det varit andra asylvåldtäkter tidigare i området? Stämmer de initiala uppgifterna att det var mer än en förmodad asylant som våldtog kvinnan efter första våldtäkten, varför man skulle kunna klassa detta som en serie-grupp-våldtäkt, kanske Sveriges första sådana?

Jag har inte hört om något annat än konflikter och den nyliga våldtäkten.

Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Hur kan man ha en "nära vän" på ett asylboende!?

En nära vän borde vara någon man känt väldigt länge och asylboenden är väl för nykomna?

En av korridorerna hyrdes ett tag ut av kommunen som "soc-boende". Min vän är alltså inte asylsökande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in