2015-08-22, 23:48
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Den som använder »hen« kan inte vara rätt skruvad.

Det är värre att bli brutalt misshandlad än att bli ofrivilligt utsatt för en sexuell handling utan att bli fysiskt skadad. Om någon utsätts för en våldtäkt är den som blivit mest fysiskt skadad också den som blivit mest utsatt.

Hagamannen har framför allt utfört seriebrott och detta under lång tid. Det är riktigt allvarligt. Alla offer som han förövade brott mot har inte lidit lika allvarligt, men hans gärning ska sättas till att de skedde i en serie.

De som tog lagen i egna händer i kväll hoppas jag åker dit. De ska dömas för sin gärning, inte för mot vem gärningen riktades.
Helt överens med dig där.
Citera
2015-08-22, 23:48
Medlem
Citat:
Den som använder »hen« kan inte vara rätt skruvad.

Det är värre att bli brutalt misshandlad än att bli ofrivilligt utsatt för en sexuell handling utan att bli fysiskt skadad. Om någon utsätts för en våldtäkt är den som blivit mest fysiskt skadad också den som blivit mest utsatt.

Hagamannen har framför allt utfört seriebrott och detta under lång tid. Det är riktigt allvarligt. Alla offer som han förövade brott mot har inte lidit lika allvarligt, men hans gärning ska sättas till att de skedde i en serie.

De som tog lagen i egna händer i kväll hoppas jag åker dit. De ska dömas för sin gärning, inte för mot vem gärningen riktades.

Får se vilka som ligger bakom först, förmodligen är det något kriminellt pack och inte vanliga svensson:s
Citera
2015-08-22, 23:49
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Att det finns en viss tjyvheder är väl inte så konstigt, alla kriminella har nära och kära utanför murarna, mödrar, flickvänner, barn osv.
Brott mot dessa klientel brukar av naturliga själ vara av lägsta rang inne på anstalter och behadlas därefter.
Därför såna som Niklas lindgren, Anders Eklund osv. måste hållas skilda från det vanliga buset

Jag vet och vad de då använder denna »tjuvheder« till är ju i realiteten att påstå att de skulle ha någon slags rätt att skipa rätt.

Citat:
Hade Niklas suttit i 30 - 40 år hade nog hatet mot honom hunnit svalna en hel del, men med bedömmningen att det var stor risk för återfall tre månader innan han släpptes I FÖRTID! så borde han suttit betydligt längre, eller möjligen då att ha suttit sina dryga sju år med det vanliga kienteriet på en tung anstalt
Han fick sitta sina dryga sju år med barnvakt i stället, vilken chock det måste vara att komma ut till verkligheten, alla hatar honom här ute..

Han är inte normal och skulle för sitt eget bästa suttit längre. Jag tror inte riktigt att rättsväsendet förstått vidden av de seriehandlingar han utförde.
Citera
2015-08-22, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berra76
En tatuerad mc-knutte på steroider antagligen. Finns Bandildos i de trakterna där Hagamannen pluggar eller någon liknande mc-klubb?

De har väl gjort det mot betalning eller att någon känner/är närstående med något av Hagamannens offer.
ha, ha, ha NÄ..
Citera
2015-08-22, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlutaCiteraMigTack
Snutarna prioriterar inte det här så högt, jag tror att de tycker som de flesta att det var hole in one.

Förstår dem isf.... se lägger massor av arbetstid... I flera år på att då fast Hagamannen... och så kommer han ut några år senare bara...
Citera
2015-08-22, 23:52
Medlem
Skajtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Frågan är vem/vilka som riskerar straff för att ha ihjäl hagamannen? Anhöriga eller inte?

Hade någon hade våldtagit mitt barn så hade jag inte tvekat att hämnas personligen och det hade varit begripligt anser jag. Men om folk som inte "har med saken att göra" utnämner sig själva till nån slags rättvisepatrull då är det ett fett problem för samhället!

Påminner mig lite om kinesisk samhälle, en brud knivhuggen av en man och folk går där ifrån för dom inte vill riskera något problem, helt nonchalant vänder dom ryggen till flickan som förblöder i smärta på marken. Skit samhälle
Citera
2015-08-22, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nittiotva
Tre till fyra gärningsmän varav en springer runt med golfklubba, låter väldigt fegt.

Ja riktigt fegt att Nicklas sprang!

Måste nästan swisha en slant till gm
Citera
2015-08-22, 23:56
Medlem
SergeantPreppers avatar
Citat:
En ännu större del av personer som blivit sönderslagna eller skadade i en bilolycka önskar att de hade dött. Det är ett fullständigt ointressant argument. Att bli knullad är inget särskilt allvarligt. Att bli utsatt för våld och skadad är jävligt illa. Världen är full av galningar som inte respekterar andra. När grova brottslingar i fängelserna gör någon form av hederssak av att spöa våldtäktsmän visar det mest på hur sjuka i huvudet de är. De borde först och främst ge upp sin egen brottsbana i stället för att ta på sig något slags samvete.

Jag är den förste att beklaga alla som utsatta/utsätts för någon form av ofrivillig handling. Det är hemskt med mobbning, hemskt med våld, hemskt med förtryck, hemskt med övergrepp.

NL har begått allvarliga brott. Han har dessutom gjort det upprepat. Det är nog utan tvekan så att han borde få sitta minst dubbelt så länge som han nu gjorde. Men vad skulle hända då efter dubbla tiden. Hur ska kriminalvården och påföljder egentligen se ut? Vem är rätt person att göra rätt bedömningar?

Att enskilda individer ska ta lagen i egna händer är första steget mot anarki.

OK nu bekräftade du precis att du antingen är helt jävla sjuk i huvudet och borde förlora din rösträtt.
Alternativ är du en PK tomte på vänsterkanten....eller näfan du är ett jävla TROLL!

Hur fan kan du börja jämföra olyckor och dess offer ovh reaktioner med utstuderade brott,dess offer och reaktioner?

Olycka = Ooops!
Brott = Aktivt val!

Ett knull är inget allvarligt?
Nä det stämmer OM ALLA TYCKER ATT DET ÄR OK,som Olle Wallner brukar säga.

Jag har fan varit skadad både i bilolycka och fått rejält med däng och ALLA sådana sår läker (såvida man inte är grönsak) men jag har också andra grejjer i bagaget som ALDRIG går över.

Fysiska skador är lättare att läka än psykiska enligt min erfarenhet. (dock ej våldtagen)

Är det grönsaks statusen du hela tiden syftar på så förstår jag hur du menar med värre än våldtäkt,men ibte bara sönderslagen även om det också kan ge sjuka psykiska besvär.

Har jag missuppfattat något ber jag om ursäkt för min upptrissade ton,annars står jag för det.
Citera
2015-08-22, 23:57
Medlem
SergeantPreppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fribbä
Vad gör Lindgren sämre än en mördare? Obehaglig person - korrekt. Men att hålla på och fiska pluspoäng i samhället genom att spöa honom är bara löjligt. Vi kanske ska jaga alla som gjort hemska brott efter de släppts ut? Puckat.

1. Båda GM i Sturebymordet är ute för längesedan. Golfklubba?
2. Mattias Flink dödade 7 pers ( !! )
3. Åmselemördaren är ute. Han finns i Finland dock. Någon kanske pallar åka dit?
4. Mats Alm är lös och obevakad.
5. De som mördare John Hron? Kanske de förtjänar en och annan omgång.
6. Kapten Klänning den jäveln!
7. osv...

Självklart är det orimligt att någon jävla pöbel ska skipa rättvisa ute i samhället bara för att Aftonbladet och Expressen skrev många löpsedlar om grejen.

Kaanske det men nu är det Lindgren och hans golfolycka som diskuteras.
Citera
2015-08-22, 23:58
Medlem
SergeantPreppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victortich
Eller dom sju somalier som våldtog en etnisk svenska på en finlandsfärja hösten 2014. (kan tillägga att hon tog livet av sig)

Ska ni plocka dom oxå?? nä just det!! Mycket lättare med en nördsvensk.

Källa på det självmordet?
Citera
2015-08-22, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
En "sadist" gillar inte att bli slagen eller att känna smärta - en sadist tycker om att dela ut det ..

...om han inte gillar att bli slagen själv utan "bara" gillar att slå andra...så har han ju fått ett bra tillfälle nu att reflektera över hur det känts för alla offer han förstört livet för.
Citera
2015-08-23, 00:00
Medlem
SergeantPreppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Vilken tråd! Helt otroligt. Jag kan inte påminna mig att jag har läst något liknande i någon tråd tidigare. Inte ens då det har handlat om Knivmördande IKEA-negrer, inte ens då det har handlat om Elins mördare Ephrem Tadele Yohannes har det varit så här. Elins mördare som styckade upp henne och begravde henne under ett stenrös i Göteborg.

Vad kan det vara som gör att Hagamannen (vidrig!) får en sådan otrolig lynchstämning?

Hon var fan inte styckad!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in