Citat:
Ursprungligen postat av
Senjinone
Återigen menar du att det är ingen fara för när han förstör nästa kvinnas liv, eller dödar, så vet polisen att det har han. Är du störd?

Hahaha, jag vet inte hur du tolkar saker och ting. Klart det finns risk att han gör det igen. Vad ska jag göra åt saken, döda honom? Då är jag i varje fall störd. Men du verkar vara en sån som tycker dödsstraff är rätt i förebyggande syfte. I USA finns dödsstraff på många håll och även riktigt långa straff för våldtäkt. Där är våldtäkt mer förekommande än här, mord i samband med våldtäkt är också vanligare där, jag skulle gissa på att det har att göra med att våldtäktsmannen hellre mördar sitt offer då det är större risk att han torskar om han låter offret leva.
Det är en vidrig värld vi lever i, och det jag menar med att om eller när det händer något är Hagamannen först att misstänkas. Även om han bevisligen är kapabel att göra det tror jag han kanske tänker om en gång. Därför tycker jag inte det är rimligt att stirra sig blind på honom, det finns som sagt okända personer som är kapabla till lika vidriga saker ute i det fria.