2005-12-03, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truxa
Vad då för "tegelstens-incident" ????

Berätta!

Skilj på TED och Totte för bövelen!!!
Citera
2005-12-03, 19:21
Medlem
Truxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout
Skilj på TED och Totte för bövelen!!!

Ja, visst fan var det Ted Gärdestad som drog en tegelsten i skallen på en tjej i en krogkö.

För Totte har väl inte fallit för frestelsen?
Citera
2005-12-04, 00:32
Medlem
redbull72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truxa
Ja, visst fan var det Ted Gärdestad som drog en tegelsten i skallen på en tjej i en krogkö.

För Totte har väl inte fallit för frestelsen?

Hade för mig att det var totte... men jag kan ha fel o ber issåfall om ursäkt!
Citera
2005-12-04, 14:16
Medlem
carebears avatar
Nån som minns retorikprogrammet med Jonas Hallberg och Gillis Herlitz(?), där universitetslag tävlade mot varandra i just retorik...?
Citera
2005-12-04, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carebear
Nån som minns retorikprogrammet med Jonas Hallberg och Gillis Herlitz(?), där universitetslag tävlade mot varandra i just retorik...?

Var det Dominans?
Citera
2005-12-16, 19:46
Medlem
redbull72s avatar
Efter att de senaste veckorna befunnit mig i en fängelsehåla i vatikanstaten och bett om syndernas förlåtelse och putsat påvens hattar, så hoppas jag att jag slipper gå igenom skärselden pga osanning... denna tråden är för bra för å glömmas så jag kommer med en ny förfrågan: Nån som kommer ihåg en serie som gick på UR tidigt åttital, det var en engelsk serie, tror det var fyra riktigt hippa ungdomar (minns en blond tjej som var riktigt het!)som gick med utsvängda jeans o körde runt i nån van? de hamnade i en massa trubbel o dom hade nån cool dans för sig i antingen i introt eller på slutet av programmet, de stod på rad o dansade... väldigt mycket sjuttiotal...
Citera
2005-12-17, 13:55
Medlem
Kuggarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redbull72
Efter att de senaste veckorna befunnit mig i en fängelsehåla i vatikanstaten och bett om syndernas förlåtelse och putsat påvens hattar, så hoppas jag att jag slipper gå igenom skärselden pga osanning... denna tråden är för bra för å glömmas så jag kommer med en ny förfrågan: Nån som kommer ihåg en serie som gick på UR tidigt åttital, det var en engelsk serie, tror det var fyra riktigt hippa ungdomar (minns en blond tjej som var riktigt het!)som gick med utsvängda jeans o körde runt i nån van? de hamnade i en massa trubbel o dom hade nån cool dans för sig i antingen i introt eller på slutet av programmet, de stod på rad o dansade... väldigt mycket sjuttiotal...

Oh yeah! Serien hette "Come and see us!" De dansad i introt och sen ställde de upp sig på rad och presenterade sig innan de vrålade ut seriens namn. Martin, Carol, Janet (den heta), Alan... Come and see us!
Citera
2005-12-17, 14:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av carebear

det var väl där de hade en minuts fri spåning om ett ämne ,kommer ihåg att ett ämne var att man skulle ha olika regskyltar för varje landskap som i usa med staterna , en av studenterna skrek i slutet . tänk om det stod en norrlänning längst fram vid rödljuset och inte åkte fast de va grönt ,då kunde man skrika - väntar du på norrsken din jävla lappjävel ..nåt sånt
Citera
2005-12-17, 15:12
Medlem
carebears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry Dajm
det var väl där de hade en minuts fri spåning om ett ämne ,kommer ihåg att ett ämne var att man skulle ha olika regskyltar för varje landskap som i usa med staterna , en av studenterna skrek i slutet . tänk om det stod en norrlänning längst fram vid rödljuset och inte åkte fast de va grönt ,då kunde man skrika - väntar du på norrsken din jävla lappjävel ..nåt sånt
Precis! Mycket roliga saker hände i det programmet. Minns när de pratade om familjer:
där uppe där det är tänt, har jag slä(c)kt... Skulle vara EMOT familjen.
De var ju för och emot vissa saker, sen var det fritt fram att debattera under 1 minut, innan det blev det andra lagets tur.
Citera
2005-12-17, 16:42
Medlem
redbull72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuggarn
Oh yeah! Serien hette "Come and see us!" De dansad i introt och sen ställde de upp sig på rad och presenterade sig innan de vrålade ut seriens namn. Martin, Carol, Janet (den heta), Alan... Come and see us!

Ja just så hette den! nån som har nå bilder eller info? har sökt men inte hittat nåt...
Citera
2005-12-17, 23:41
Medlem
erikbes avatar
Cosby var ju givet på söndagskvällarna. Men kommer ni ihåg A different world?

Dwayne Wayne var ju inte att leka med.

Parker Lewis var rätt kul också, liksom Dr Howser
Citera
2005-12-17, 23:57
Medlem
Tuesdays avatar
Minns ni tv-serien Dödens käftar då? Den handlade om rabiesmittade djur (och människor?) och var hur hemsk som helst. Tyckte jag då förstås.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in