Citat:
Ursprungligen postat av
anteri17
Zappacosta tar Barzaglis plats, medan Muriel går in istället för Ilicic.
Har det skett några byten lagen emellan, eller någon värvning på öppna marknaden? Berätta!
Lyckades signa fyra spelare från den fria marknaden: M.Gobbi(Chi), Juan Jesus(Int), Jajalo(Pal) och Lemina (Juv).
Gobbi och Jajalo är väl inga jättespelare men säkra starters. Jesus och Lemina lär rotera mycket i förstaelvan, och därför inga jättesäkra kort alls. Men jag hoppas på att dem båda kan övertyga såpass dem matcherna dem spelar så att dem tar en förstaplats i sina lags första uppställningar. Lemina är jag dock riktigt tveksam till.
Värvningen av Jajalo frigjorde att jag kunde göra mig av med Quaison lättare och jag kom då överens med
Amor1 om ett spelarbyte som innbar att han fick ovan nämnda Quaison och L.Adriano medans Fernando och Pandev gick i motsatt riktning. Det var Fernando jag egentligen var ute efter, Pandev lär jag nog göra mig av med för att snappa in bra anfallare på den fria marknaden på måndag, den sexige tanken
Marco Borriello i Carpi lockar.
Kommande match är emot Smerchs lag
Åldringspung och Ale Viola fönstrar följande elva:
De Sanctis
Lichtsteiner-Tomovic-Chiellini-Hysaj
Cigarini-Fernando-Jajalo
Quagmire-Dzeko-Destro
Verkligen inte idealmotstånd för mina mittfältare, och jag räknar nog med låga betyg där och kanske till och med en UFF. Men är så fruktansvärt skadedrabbad på mittfältet där namn som Bertolacci, Bigila, Giaccerhini och Candreva är borta.