2015-09-18, 23:56
Medlem
anteri17s avatar
Zappacosta tar Barzaglis plats, medan Muriel går in istället för Ilicic.

Har det skett några byten lagen emellan, eller någon värvning på öppna marknaden? Berätta!
Citera
2015-09-19, 09:10
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17

Har det skett några byten lagen emellan, eller någon värvning på öppna marknaden? Berätta!

Tror jag lade 36 för Matri, i hopp om att du lagt 35... Men ser nu att du lade 40.

Har ett par spelare som jag nog bör ersätta... Misslyckades med att lägga fler bud när fönstret var öppet och nu är bara byten öppna. Någon som vill byta till sig Ashley Cole?

Min uppställning: Leali - Maicon, Marquez, De Sciglio - Montolivo, Valero, Jorginho, Sala - Mertens, Honda, Insigne.
Luftar Leali mot Bologna, annars hoppas jag mycket på Milan och Napoli, som visserligen båda har tuffa matcher mot lag som idag ligger över dem i tabellen, men det är samtidigt ett bra läge för båda lagen att på hemmaplan visa var skåpet ska stå.
Senast redigerad av Smerch 2015-09-19 kl. 09:26.
Citera
2015-09-19, 09:44
Medlem
Ezzelinos avatar
Ny hemmamatch, mot snillet1:s lag Il Buffone, tre poäng en nödvändighet. Uppställningen:

Karnezis
Maggio-Albiol-Frey
Missiroli-Soriano-Parolo-Cataldi
Icardi-Morata-Di Natale

Gazzettan tror på startplatser för Cataldi och Morata, får hoppas de har rätt.
Citera
2015-09-19, 13:46
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:

Plockade in Medel, blev inga mer bud av okänd anledning. Satt sent på tisdagkvällen alldeles sömndrucken...

Han verkar ju vara en favorit hos Mancini iaf, och ger mig bättre bredd på mittfältet.
Senast redigerad av snillet_1 2015-09-19 kl. 14:20.
Citera
2015-09-19, 15:34
Medlem
Ferry31s avatar
Jag kommer låta mitt lag bestå. Bortamatch mot Antico är det som gäller och då känns en poäng godkänt om jag kan fortsätta vinna mina hemmamatcher

Vi har mötts några gånger nu dessutom. Förra säsongen fick jag med mig alla resultat från denna bortamatch vill jag minnas. En seger, ett kryss och en förlust.
Citera
2015-09-19, 17:09
Medlem
Knugen37s avatar
Citat:

Lyckades signa fyra spelare från den fria marknaden: M.Gobbi(Chi), Juan Jesus(Int), Jajalo(Pal) och Lemina (Juv).

Gobbi och Jajalo är väl inga jättespelare men säkra starters. Jesus och Lemina lär rotera mycket i förstaelvan, och därför inga jättesäkra kort alls. Men jag hoppas på att dem båda kan övertyga såpass dem matcherna dem spelar så att dem tar en förstaplats i sina lags första uppställningar. Lemina är jag dock riktigt tveksam till.

Värvningen av Jajalo frigjorde att jag kunde göra mig av med Quaison lättare och jag kom då överens med Amor1 om ett spelarbyte som innbar att han fick ovan nämnda Quaison och L.Adriano medans Fernando och Pandev gick i motsatt riktning. Det var Fernando jag egentligen var ute efter, Pandev lär jag nog göra mig av med för att snappa in bra anfallare på den fria marknaden på måndag, den sexige tanken Marco Borriello i Carpi lockar.

Kommande match är emot Smerchs lag Åldringspung och Ale Viola fönstrar följande elva:

De Sanctis
Lichtsteiner-Tomovic-Chiellini-Hysaj
Cigarini-Fernando-Jajalo
Quagmire-Dzeko-Destro

Verkligen inte idealmotstånd för mina mittfältare, och jag räknar nog med låga betyg där och kanske till och med en UFF. Men är så fruktansvärt skadedrabbad på mittfältet där namn som Bertolacci, Bigila, Giaccerhini och Candreva är borta.
Citera
2015-09-19, 17:16
Medlem
snillet_1s avatar
Väldigt osäker situation på anfallet gör att jag säkrar bakåt litet, är bara Higuain som är säker starter. Berardi måste komma tillbaka inom kort. Pereyra bör väl få spela nu efter CL...Mirante får stå då Bologna möter svaga Frosinone medan Consigli och Sorrentino stöter på patrull i Milan och Roma. I övrigt inget konstigt.

Mirante

Abate - Burdisso - B. Cesar - Manolas - Alex Sandro

Hamsik - Baselli - Allan - Pereyra

Higuain
Senast redigerad av snillet_1 2015-09-19 kl. 17:19.
Citera
2015-09-19, 17:34
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Jag kommer låta mitt lag bestå. Bortamatch mot Antico är det som gäller och då känns en poäng godkänt om jag kan fortsätta vinna mina hemmamatcher

Vi har mötts några gånger nu dessutom. Förra säsongen fick jag med mig alla resultat från denna bortamatch vill jag minnas. En seger, ett kryss och en förlust.

Du går närmast all in på Chievo. Vanskligt om Chievo nollas hemma mot Inter. Hela fyra av dina offensiva spelare är Chievo-lirare.

Men det kan vara ett genidrag, det vet vi inte nu.
Citera
2015-09-19, 17:59
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Du går närmast all in på Chievo. Vanskligt om Chievo nollas hemma mot Inter. Hela fyra av dina offensiva spelare är Chievo-lirare.

Men det kan vara ett genidrag, det vet vi inte nu.

Ja, men Chievo är i för bra form för att låta bli och sen har jag tre skadade mittfältare dessutom.
Citera
2015-09-19, 19:31
Medlem
anteri17s avatar
Nästa röda. Jag är uppe i tre på 1.1 omgångar...
Citera
2015-09-20, 00:27
Medlem
anteri17s avatar
Bosman går mot sina första poäng. Bra omgång att ha Bonaventura och Bacca i sitt lag.
Citera
2015-09-20, 14:52
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen37
---

Kommande match är emot Smerchs lag Åldringspung och Ale Viola fönstrar följande elva:

De Sanctis
Lichtsteiner-Tomovic-Chiellini-Hysaj
Cigarini-Fernando-Jajalo
Quagmire-Dzeko-Destro

Verkligen inte idealmotstånd för mina mittfältare, och jag räknar nog med låga betyg där och kanske till och med en UFF. Men är så fruktansvärt skadedrabbad på mittfältet där namn som Bertolacci, Bigila, Giaccerhini och Candreva är borta.

Jajalo fick bara 4,5... Annars blir väl Bologna - Frosinone intressant för vårt möte med Leali mot Destro, stärkt av segern i första omgången gjorde jag ett litet hjältebyte i mål, men det kan kanske kosta segern ifall Destro sätter ett par. Handanovic som är min egentliga förstemålvakt höll ju nollan nyss, fast fick inte mer än 6,0.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in