2015-09-20, 15:32
Medlem
Ferry31s avatar
Fan, lite onödigt att chansa med Viviano när Buffon hade varit säkrare. Genoa gör troligtvis max 1 mål på Juve. Kommer bli en jämn match nu, inget verkar lossna för mig.
Citera
2015-09-20, 15:58
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Fan, lite onödigt att chansa med Viviano när Buffon hade varit säkrare. Genoa gör troligtvis max 1 mål på Juve. Kommer bli en jämn match nu, inget verkar lossna för mig.

Muriel och Eder ser ju iskalla ut. Där kan vi säkert få varsin 5.0:a om det inte sker en rejäl uppryckning i andra halvlek.

Jag hoppas Benassi inte blir inbytt, för då kommer Magnanelli in i spel. Jag antar att han får ett bra betyg om Sassuolo kniper en pinne i Rom.

Annars är det mållöst i halvtid mellan Atalanta och Hellas. Det är bra för Sportiello, Paletta och Souprayen - alla defensiva spelare.
Citera
2015-09-20, 16:06
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Muriel och Eder ser ju iskalla ut. Där kan vi säkert få varsin 5.0:a om det inte sker en rejäl uppryckning i andra halvlek.

Jag hoppas Benassi inte blir inbytt, för då kommer Magnanelli in i spel. Jag antar att han får ett bra betyg om Sassuolo kniper en pinne i Rom.

Annars är det mållöst i halvtid mellan Atalanta och Hellas. Det är bra för Sportiello, Paletta och Souprayen - alla defensiva spelare.

Luktar 0-0, men du har nog bästa läget att vinna med 1-0 i det här läget. +2 för hemmaplan, +2 för din målvakt. Mittfältet har jag dock och får troligen Croce inbytt. Tungt annars att Meggiorini sjönk från 6,5 till 6,0 i betyget. Var som att tappa en poäng. En anfallare som får minst 6,5 utan att göra mål får nämligen +0,5 i modificatori.

Våra försvar gör det helt okej annars. Kommer reducera varandra poäng.
Citera
2015-09-20, 17:02
Medlem
anteri17s avatar
Ge mig ett mål, Alonso och Suarez. Annars blir det här en trist 0-0-match.

Mina forwards har inte kommit igång än. Femman i betyg ses i dagsläget som ett skämt. Upp till bevis redan i veckan.
Citera
2015-09-20, 17:10
Medlem
Ferry31s avatar
Klart Florenzi var tvungen att bli inbytt också och får ett meningslöst 5,5 när ja har två 6,5 på bänken. Ingenting går rätt den här omgången, bara felaktiga beslut.

anteri17: Ja, ett mål kommer kunna ge dig segern. Du ligger lite före mig nu och har häng på segern, men det krävs några poäng till då. Vilket ett mål skulle kunna ge

Samtidigt kommer ett mål för mig inte få samma effekt så du kan nog vara lugn i detta.
Senast redigerad av Ferry31 2015-09-20 kl. 17:25.
Citera
2015-09-20, 17:13
Medlem
Ferry31s avatar
Bra prestationer i Euogol1-Bosman. Båda hade verkligen förtjänat tre poäng en sån här omgång.
Citera
2015-09-20, 17:18
Medlem
snillet_1s avatar
Mötet med Risorgimento avgörs ikväll. Maggio, Parolo, Cataldi, Albiol, Marchetti, Radu och Gabbiadini representerar Ezzelino i kvällens superviktiga drabbning mellan Napoli-Lazio. För egen del deltar Hamsik, Allan och Higuain där. Så kvantitet kontra kvalité kan man säga. Litet surt att inte ha någon från Lazio i truppen.
Citera
2015-09-20, 17:27
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Mötet med Risorgimento avgörs ikväll. Maggio, Parolo, Cataldi, Albiol, Marchetti, Radu och Gabbiadini representerar Ezzelino i kvällens superviktiga drabbning mellan Napoli-Lazio. För egen del deltar Hamsik, Allan och Higuain där. Så kvantitet kontra kvalité kan man säga. Litet surt att inte ha någon från Lazio i truppen.

Lite synd att du saknar backar. 4-5-1 hade nog varit optimalt för dig den här omgången. Modificatori kan bli till stor hjälp för din del.
Citera
2015-09-20, 17:28
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Lite synd att du saknar backar. 4-5-1 hade nog varit optimalt för dig den här omgången. Modificatori kan bli till stor hjälp för din del.

Japp, missbedömningen i fallet Hiljemark kan visa sig ytterst kostsamt. Två mål och så är han inte ens med på bänken för min del...
Citera
2015-09-20, 17:48
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Japp, missbedömningen i fallet Hiljemark kan visa sig ytterst kostsamt. Två mål och så är han inte ens med på bänken för min del...

Även Medel hade suttit fint i den elvan. Fast ditt lag har potential, det råder det inget tvivel om. Detsamma visar Eurogol1 och AC Bosman som bara har oturen att möta varandra. Kommer bli en tuff och jämn säsong med flera titelaspiranter
Citera
2015-09-20, 18:01
Medlem
Knugen37s avatar
Ni som är bra på att räkna ut ett ungefärligt resultat, vem tror ni vinner i min och Smerchs match?
Citera
2015-09-20, 18:02
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen37
Ni som är bra på att räkna ut ett ungefärligt resultat, vem tror ni vinner i min och Smerchs match?

Fördel för din del. Men mycket kan hända där än.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in