2016-05-14, 22:08
Medlem
snillet_1s avatar
Det fungerade, ja. Tack.

Och där kom Higuain-målet...
Citera
2016-05-14, 22:42
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Det fungerade, ja. Tack.

Och där kom Higuain-målet...

Ja, mitt lag öser in mål här, tre av Higuain, ett av Hamsik, ett av El Shaarawy. Higuain på 18 poäng just nu. Det blev en bra vårsäsong för Risorgimento.
Citera
2016-05-14, 22:46
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Ja, mitt lag öser in mål här, tre av Higuain, ett av Hamsik, ett av El Shaarawy. Higuain på 18 poäng just nu. Det blev en bra vårsäsong för Risorgimento.

Helt klart en välförtjänt vinst. 10-2-2 ett riktigt tungt facit dessutom.
Citera
2016-05-16, 01:46
Medlem
Ferry31s avatar
Bara invänta resultaten nu och sen är den här säsongen klar. Känns ganska självklart hur det slutar. Selvaggi da Nord, eurogol och Risorgimento vinner sina matcher.

Risorgimento vinner vårsäsongen återigen. Stort grattis! Eurogol ska också ha cred som tar en hedervärd andraplats. Att inte vinna med 29p är hårt. Selvaggi hamnar fyra i tabellen på samma poäng som Il Buffone och jag passerar AC Bosman sista omgången.
Citera
2016-05-18, 22:23
Medlem
anteri17s avatar
Grattis, mästare!

Återigen gör mitt gäng en okej säsong. Jag är med och hugger men räcker inte till. På återseende nästa säsong.
Citera
2016-05-19, 07:20
Medlem
Amors avatar
Tack för ett roligt arrangemang. Hoppas det återkommer till hösten.
Citera
2016-05-19, 10:02
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Tack för ett roligt arrangemang. Hoppas det återkommer till hösten.

Ja, visst kör vi vidare? Med minst åtta deltagare? Skulle vara kul med två divisioner, upp-och nerflyttning också...Nu löste Ferry problemet med att vi bara var sju denna gång på ett bra sätt, men åtta stycken borde kunna vara redo framåt sensommaren, med lite nya lag i Serie A och säkerligen en hel del omsättning i spelartrupperna.
Citera
2016-05-19, 21:29
Medlem
Ferry31s avatar
Lite roligt att jag vunnit höstsäsongen och Ezzelino vårsäsongen två år på raken.

Jag är med minst en säsong till i alla fall. Ny tråd kommer upp i mitten av augusti kanske. Hoppas alla som var med under våren kommer tillbaka samt att vi får se någon comeback från någon gammal deltagare som kanske hittar motivationen igen. Följande användare är fortfarande aktiva medlemmar och har varit med innan, men avslutat/haft ett uppehåll från Fantacalcio minst ett halvår:

Får se om någon blir sugen igen i augusti. Tack alla för den här säsongen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in