2019-10-03, 14:10
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Ang tjeckligan, r det nn skillnad p tjejerna? Var lite mycket baddande med handduk och kittlande med fjdrar och fr lite B2B. Fick endast ytterst lite av den sorten. Absolut inte helt missnjd, fick se en fin naken tjej runka mig och r inte ute efter sex, bara lite mer. Om det r ngot standardprogram knns det inte vrt pengarna men om det gr att testa andra tjejer och man kanske fr bttre personkemi s skulle det vara bra.
Citera
2019-10-04, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Ang tjeckligan, r det nn skillnad p tjejerna? Var lite mycket baddande med handduk och kittlande med fjdrar och fr lite B2B. Fick endast ytterst lite av den sorten. Absolut inte helt missnjd, fick se en fin naken tjej runka mig och r inte ute efter sex, bara lite mer. Om det r ngot standardprogram knns det inte vrt pengarna men om det gr att testa andra tjejer och man kanske fr bttre personkemi s skulle det vara bra.

Vilken av dem hade du?
Citera
2019-10-07, 16:33
Medlem
En del r lite mekaniska knns som de har dlig inlevelse, en del r betydligt mer engagerade i uppdraget. Sen har vl ven de bra och dliga dagar p jobbet, det r ju vanliga mnniskor.
Citera
2019-10-08, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Vilken av dem hade du?

Vill inte outa mer n att jag varit dr.

Citat:
Ursprungligen postat av N.Hult
En del r lite mekaniska knns som de har dlig inlevelse, en del r betydligt mer engagerade i uppdraget. Sen har vl ven de bra och dliga dagar p jobbet, det r ju vanliga mnniskor.

Absolut, nu var det sjlva rutinen som var mycket annat n hudkontakt. Knner att det r hudkontakt man betalar fr. Fr man inte b2b r det inte stort sett en thaimassage. Knsmassage fr jag inte s mycket ut av, kan knna att det knns bttre skippa denna faktiskt.

S frgan r om dom har en egen rutin eller om det alltid r mycket fjdrar och handdukar.

Sen kan jag tycka att det absolut r prisvrt i alla fall! Finns ju vanlig massage som kostar nstan lika mycket per timme.
Citera
2019-10-12, 00:06
Medlem
Citat:

Misstnker att tjejerna fr ganska fria tyglar i hur de lgger upp massagen, plus att det s klart kan skilja sig frn dag till dag osv. Har trffat tv av dem, den ena krde b2b s det rckte och blev ver medan med den andra s var det nstan ingenting.
Citera
2019-10-12, 00:43
Medlem
Vem krde med inlevelse vill helst inte trffa nn som kr mekaniskt.
Citera
2019-10-27, 16:26
Medlem
Citat:

D jag varit dr en gng till fr ett tag sen vill jag bara sga att det r individuellt. Var i bttre form ocks samt fick jttebra personkemi. Var respektfull och har ni kemi s r det jttebra. Tar man tv timmar r priset sjukt bra, vissa SPA tar ju typ motsvarande fr vanlig massage.

Knns som att alla tjejerna dr r frscha. D jag testat en del sexkp kan jag sga att det r mycket finare tjejer hr n random betaltjej. Betaltjejer r ofta inte i bra form, dessa tjeckiskor r naturligt smala. Fr mig gr sexkp fetbort i Sverige jmfrt med tjeckiskorna, klarar mig utan sex om man fr bra kontakt med en snygg tjej. Och det knns som att det r trevligare och mer spnnande med tantramassage n sexkp.

Vill verkligen rekommendera tjeckiskorna som har hemsidan.
Citera
2019-10-27, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle5555
Vem krde med inlevelse vill helst inte trffa nn som kr mekaniskt.

G dit och testa den du tror r bra. Tycker inte man ska outa ngon, det kan bero p dagsform samt personkemi.
Citera
2019-10-29, 17:19
Medlem
Ngon som vart p Mataharisweden? Om, hur var det? Ahh sg att ni skrivit om den, men flera som har upplevelser?
Senast redigerad av tcz 2019-10-29 kl. 17:36.
Citera
2019-10-30, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tcz
Ngon som vart p Mataharisweden? Om, hur var det? Ahh sg att ni skrivit om den, men flera som har upplevelser?

Var ett tag sedan nu, men har bara positivt att sga.
De frsvann tyvrr frn GBG fr ett tag sedan, rykten sger att de letar ny lgh/lokal.
De hette angle....d men ser att det r samma tjejer d som nu iall fall flera av dom
Kr p
Citera
2019-12-10, 17:25
Medlem
ghb4265s avatar
Tantramassage r vldigt trevligt, har beskt en klinik i Stockholm tidigare och beskte Tjeckligan i Bromma fr inte allt s lnge sedan.

2 tim fr 2150 r inte allt fr dyrt med en snygg tjeckiska nr det ingr (och inte snlas p) btb och ett trevligt avslut.

P valfri thaisalong s kostar 1 timma massage med btb och hj ca 1000-1500 beroende p salong och tjej (sen r det inte alla salonger som erbjuder detta, man mste prva sig fram och prisfrhandla). Inte alls ovanligt idag med 400+500 fr 1 timmes oljemassage med hj.

Lr oavsett bli ett terbesk framver...
Senast redigerad av ghb4265 2019-12-10 kl. 18:10.
Citera
2020-01-05, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Hult
Var ett tag sedan nu, men har bara positivt att sga.
De frsvann tyvrr frn GBG fr ett tag sedan, rykten sger att de letar ny lgh/lokal.
De hette angle....d men ser att det r samma tjejer d som nu iall fall flera av dom
Kr p

Var fr ett tag sedan p Tantra i som Vstra delarna av Gteborg fick frst en hrlig dusch med hon som masserade mig! Efter det s gick vi in i rummet dr sjlva Tantra massagen utfrdes sedan blev det B2B och den var vldigt prisvrd hon stnade gtt nr hon gled runt p min rygg. Frgade om jag fick knna p henne och det var inga problem....hon fick mig att komma tv ggr!!
Lev gtt i Tantra djungeln...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in