2018-04-26, 15:11
Medlem
Var och trffade tjeckiskorna fr nn mnad sedan i norra delarna av Stockholm.
Knslan jag fick var att de hyr frdigmblerade hus av folk som semestrar mycket utomlands. En knsla jag fick bara. Tv som jobbade nr jag var dr.
Tog tv timmar. Jvligt snygg kropp och naken hela tiden var vi bda tv. Min hade riktigt fina silikonbrst. Synd att det r s himla dyrt bara. Men mste tillbaka nngng iaf.
Citera
2018-04-26, 16:38
Medlem
s-tljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagbaraa
Knslan jag fick var att de hyr frdigmblerade hus av folk som semestrar mycket utomlands. En knsla jag fick bara. Tv som jobbade nr jag var dr.
Tog tv timmar. Jvligt snygg kropp och naken hela tiden var vi bda tv. Min hade riktigt fina silikonbrst. Synd att det r s himla dyrt bara. Men mste tillbaka nngng iaf.

nyfiken frga Pris?
Citera
2018-04-26, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av s-tälje
nyfiken frga Pris?
Tror jag betalade 1600.
Citera
2018-04-27, 15:06
Medlem
gbg001s avatar
Gick till en tantra-massage hr i Gteborg.
Var en lite ldre svensk dam och bland det frsta hon frgade var om jag ville f knet masserat ocks.
Hon kldde av sig till bara trosor och anvnde sina sm brst att massera med.
Jkligt skn massage, men tyvrr bara retning inte till utlsning. Sllan varit s upphetsad som efter denna massagen.
Hoppas p mer nr jag kommer tillbaks...
Citera
2018-04-27, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gbg001
Gick till en tantra-massage hr i Gteborg.
Var en lite ldre svensk dam och bland det frsta hon frgade var om jag ville f knet masserat ocks.
Hon kldde av sig till bara trosor och anvnde sina sm brst att massera med.
Jkligt skn massage, men tyvrr bara retning inte till utlsning. Sllan varit s upphetsad som efter denna massagen.
Hoppas p mer nr jag kommer tillbaks...

Var hittar man denna dam?
Citera
2018-04-29, 13:30
Medlem
Citat:

Varit dr ngra ggr, snygga tjejer men endast naturliga former. Vem r hon med sillisar? Valerie?
Citera
2018-04-29, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaAndreas
Varit dr ngra ggr, snygga tjejer men endast naturliga former. Vem r hon med sillisar? Valerie?

Helt riktigt. Mste tillbaka, dock fr man grna en ny bekantskap
Citera
2018-04-29, 14:49
Medlem
Citat:

Kan inte skicka PM, s frgar hr hur man finner dessa?
Citera
2018-04-29, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sprutkul
Kan inte skicka PM, s frgar hr hur man finner dessa?

Ta fram datorn och googla
Citera
2018-04-29, 21:06
Medlem
LIngam massage r verkligen hrligt!
Jag har ftt det ibland nr jag varit p Thaimassage.
Det r inte mnga som behrskar denna teknik!
Citera
2018-04-30, 22:07
Medlem
Har testat tantrastllet norr om stan 2ggr och det som slr mig r att jag tyckt att de bara hll p i ca 65-70 min och sen slut, trots betalat fr 90 min. Har kollat tiden eftert. Har nn upplevt det ocks? Ppekade efter frsta gngen och fick rabatterat 2a gngen, men det blev nd lika kort.
Citera
2018-05-01, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dandiman
Har testat tantrastllet norr om stan 2ggr och det som slr mig r att jag tyckt att de bara hll p i ca 65-70 min och sen slut, trots betalat fr 90 min. Har kollat tiden eftert. Har nn upplevt det ocks? Ppekade efter frsta gngen och fick rabatterat 2a gngen, men det blev nd lika kort.

Jag fick massage hela tiden ut dr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in