2019-10-03, 14:10
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Ang tjeckligan, är det nån skillnad på tjejerna? Var lite mycket baddande med handduk och kittlande med fjädrar och för lite B2B. Fick endast ytterst lite av den sorten. Absolut inte helt missnöjd, fick se en fin naken tjej runka mig och är inte ute efter sex, bara lite mer. Om det är något standardprogram känns det inte värt pengarna men om det går att testa andra tjejer och man kanske får bättre personkemi så skulle det vara bra.
Citera
2019-10-04, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Ang tjeckligan, är det nån skillnad på tjejerna? Var lite mycket baddande med handduk och kittlande med fjädrar och för lite B2B. Fick endast ytterst lite av den sorten. Absolut inte helt missnöjd, fick se en fin naken tjej runka mig och är inte ute efter sex, bara lite mer. Om det är något standardprogram känns det inte värt pengarna men om det går att testa andra tjejer och man kanske får bättre personkemi så skulle det vara bra.

Vilken av dem hade du?
Citera
2019-10-07, 16:33
Medlem
En del är lite mekaniska känns som de har dålig inlevelse, en del är betydligt mer engagerade i uppdraget. Sen har väl även de bra och dåliga dagar på jobbet, det är ju vanliga människor.
Citera
2019-10-08, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Vilken av dem hade du?

Vill inte outa mer än att jag varit där.

Citat:
Ursprungligen postat av N.Hult
En del är lite mekaniska känns som de har dålig inlevelse, en del är betydligt mer engagerade i uppdraget. Sen har väl även de bra och dåliga dagar på jobbet, det är ju vanliga människor.

Absolut, nu var det själva rutinen som var mycket annat än hudkontakt. Känner att det är hudkontakt man betalar för. Får man inte b2b är det inte stort sett en thaimassage. Könsmassage får jag inte så mycket ut av, kan känna att det känns bättre skippa denna faktiskt.

Så frågan är om dom har en egen rutin eller om det alltid är mycket fjädrar och handdukar.

Sen kan jag tycka att det absolut är prisvärt i alla fall! Finns ju vanlig massage som kostar nästan lika mycket per timme.
Citera
2019-10-12, 00:06
Medlem
Citat:

Misstänker att tjejerna får ganska fria tyglar i hur de lägger upp massagen, plus att det så klart kan skilja sig från dag till dag osv. Har träffat två av dem, den ena körde b2b så det räckte och blev över medan med den andra så var det nästan ingenting.
Citera
2019-10-12, 00:43
Medlem
Vem körde med inlevelse vill helst inte träffa nån som kör mekaniskt.
Citera
2019-10-27, 16:26
Medlem
Citat:

Då jag varit där en gång till för ett tag sen vill jag bara säga att det är individuellt. Var i bättre form också samt fick jättebra personkemi. Var respektfull och har ni kemi så är det jättebra. Tar man två timmar är priset sjukt bra, vissa SPA tar ju typ motsvarande för vanlig massage.

Känns som att alla tjejerna där är fräscha. Då jag testat en del sexköp kan jag säga att det är mycket finare tjejer här än random betaltjej. Betaltjejer är ofta inte i bra form, dessa tjeckiskor är naturligt smala. För mig går sexköp fetbort i Sverige jämfört med tjeckiskorna, klarar mig utan sex om man får bra kontakt med en snygg tjej. Och det känns som att det är trevligare och mer spännande med tantramassage än sexköp.

Vill verkligen rekommendera tjeckiskorna som har hemsidan.
Citera
2019-10-27, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle5555
Vem körde med inlevelse vill helst inte träffa nån som kör mekaniskt.

Gå dit och testa den du tror är bra. Tycker inte man ska outa någon, det kan bero på dagsform samt personkemi.
Citera
2019-10-29, 17:19
Medlem
Någon som vart på Mataharisweden? Om, hur var det? Ahh såg att ni skrivit om den, men flera som har upplevelser?
Senast redigerad av tcz 2019-10-29 kl. 17:36.
Citera
2019-10-30, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tcz
Någon som vart på Mataharisweden? Om, hur var det? Ahh såg att ni skrivit om den, men flera som har upplevelser?

Var ett tag sedan nu, men har bara positivt att säga.
De försvann tyvärr från GBG för ett tag sedan, rykten säger att de letar ny lgh/lokal.
De hette angle....då men ser att det är samma tjejer då som nu iall fall flera av dom
Kör på
Citera
2019-12-10, 17:25
Medlem
ghb4265s avatar
Tantramassage är väldigt trevligt, har besökt en klinik i Stockholm tidigare och besökte Tjeckligan i Bromma för inte allt så länge sedan.

2 tim för 2150 är inte allt för dyrt med en snygg tjeckiska när det ingår (och inte snålas på) btb och ett trevligt avslut.

På valfri thaisalong så kostar 1 timma massage med btb och hj ca 1000-1500 beroende på salong och tjej (sen är det inte alla salonger som erbjuder detta, man måste pröva sig fram och prisförhandla). Inte alls ovanligt idag med 400+500 för 1 timmes oljemassage med hj.

Lär oavsett bli ett återbesök framöver...
Senast redigerad av ghb4265 2019-12-10 kl. 18:10.
Citera
2020-01-05, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Hult
Var ett tag sedan nu, men har bara positivt att säga.
De försvann tyvärr från GBG för ett tag sedan, rykten säger att de letar ny lgh/lokal.
De hette angle....då men ser att det är samma tjejer då som nu iall fall flera av dom
Kör på

Var för ett tag sedan på Tantra i som Västra delarna av Göteborg fick först en härlig dusch med hon som masserade mig! Efter det så gick vi in i rummet där själva Tantra massagen utfördes sedan blev det B2B och den var väldigt prisvärd hon stönade gött när hon gled runt på min rygg. Frågade om jag fick känna på henne och det var inga problem....hon fick mig att komma två ggr!!
Lev gött i Tantra djungeln...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in