Beskte tjeckerna ute i Vllingby fr ett par dagar sen. Bra lge, ltt att ta sig dit med tunnelbana och ngorlunda diskret ingng. Lokalerna var helt okej. Lite lyhrt, man hr fotsteg d och d i bakgrunden vilket fr mig blir sjukt distraherande.
Inredningen i massagerummet r som vilken thaisalong som helst (madrass med handdukar) men utan det dr sunkiga intrycket man annars kan f. Duschen r i ett separat rum och man mste passera hallen fr att komma dit, men det r inte mnga meter att g.
Fanns dessvrre en distinkt brist p personkemi mellan mig och tjejen, men hon gjorde trots det ett grymt jobb och jag fick knslan av att hon tog det serist. Tiden hlls, lmnades ca 10 minuter p slutet (av 1,5h) fr terhmtning och dusch.
Behandlingen i sig r vl en sn grej man antingen gillar eller s gr man till en vanlig eskort. Sjlv gillar jag det och kommer nog gra terbesk.
Positivt/negativt beroende p hur man ser det: nr jag gr fr att duscha s springer en annan tjej omkring i handduk i hallen/vardagsrummet. Tnker inte mer p det, de verkar ju nd bo i huset s de fr vl gra som de vill, men nr jag ftt p mig klderna och ska g s str samma tjej i trosor/bh. Fr klura p om det var ngon form av uppvisning eller om hon helt enkelt var obrydd, eller bara vntade in nsta kund..