2019-07-07, 22:06
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrLustgas
Testade den sk. "tjeckligan" och tja... gillar man erotisk massage bttre n de flesta thaitjejer ger men utan att vilja ha sex s... why not!?
En frga som jag haft i huvudet ett tag..... r det en eller tv "tjeckligor"?
Det finns tv olika annonser och till var annons hr ett telefonnummer.

Det fr mig att tro att det r tv olika, men ngon vet skert bttre?
Citera
2019-07-10, 12:30
Medlem
Ngon som har bra koll p tantra stllen i Skne?
Citera
2019-07-23, 01:30
Medlem
Beskte tjeckerna ute i Vllingby fr ett par dagar sen. Bra lge, ltt att ta sig dit med tunnelbana och ngorlunda diskret ingng. Lokalerna var helt okej. Lite lyhrt, man hr fotsteg d och d i bakgrunden vilket fr mig blir sjukt distraherande.

Inredningen i massagerummet r som vilken thaisalong som helst (madrass med handdukar) men utan det dr sunkiga intrycket man annars kan f. Duschen r i ett separat rum och man mste passera hallen fr att komma dit, men det r inte mnga meter att g.

Fanns dessvrre en distinkt brist p personkemi mellan mig och tjejen, men hon gjorde trots det ett grymt jobb och jag fick knslan av att hon tog det serist. Tiden hlls, lmnades ca 10 minuter p slutet (av 1,5h) fr terhmtning och dusch.

Behandlingen i sig r vl en sn grej man antingen gillar eller s gr man till en vanlig eskort. Sjlv gillar jag det och kommer nog gra terbesk.

Positivt/negativt beroende p hur man ser det: nr jag gr fr att duscha s springer en annan tjej omkring i handduk i hallen/vardagsrummet. Tnker inte mer p det, de verkar ju nd bo i huset s de fr vl gra som de vill, men nr jag ftt p mig klderna och ska g s str samma tjej i trosor/bh. Fr klura p om det var ngon form av uppvisning eller om hon helt enkelt var obrydd, eller bara vntade in nsta kund..
Citera
2019-07-23, 10:28
Medlem
OrtenProffss avatar
Ngon tips p tantra massage i Gteborg Ska ditt snart ?
Citera
2019-07-24, 13:45
Medlem
Hej
Var utfr de denna typ av massage har du kvar kontakt
Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av peterkk
Har hittat en vldigt trevlig o skn massage, Tantra/Lingam. Viste inte att de fanns i Sverige men de finns ett antal stllen att vlja p. Visserligen ganska dyr 1500-2000 fr 90 min. Men vl vrt pengarna om man jmfr med en thai oljemassage med HE fr kanske 800-1000. Vldigt skn massage + B2B + Lingam, (penismassage) Brjade som en kombination av vanlig och b2b massage. Sista ca 20 min var inriktningen helt p penis dr hon anvnde hela kroppen att stimulera med o hll mej p grnsen hela tiden. Vet inte hur hon lyckades hlla mej styv hela tiden med tanke p att ja kom 3 gnger. hon tog spruten dr dom kom torkade av o fortsatte. Har ingen aning om hur hon lyckades f ur mej 3 gnger.
Kan bara sga testa om ni fr mjlighet. vl vrt pengarna.
Citera
2019-07-29, 07:21
Medlem
Hej
Har du namn p stllet?
Vill prova😀
Citera
2019-08-06, 14:25
Medlem
BokenTPs avatar
Vldigt litet utbud nu p sommaren, trkigt, nu man vill mer n nnsin, hoppas de kommer tillbaka snart,
Citera
2019-08-15, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prask
Beskte tjeckerna ute i Vllingby fr ett par dagar sen. Bra lge, ltt att ta sig dit med tunnelbana och ngorlunda diskret ingng. Lokalerna var helt okej. Lite lyhrt, man hr fotsteg d och d i bakgrunden vilket fr mig blir sjukt distraherande.

Inredningen i massagerummet r som vilken thaisalong som helst (madrass med handdukar) men utan det dr sunkiga intrycket man annars kan f. Duschen r i ett separat rum och man mste passera hallen fr att komma dit, men det r inte mnga meter att g.

Fanns dessvrre en distinkt brist p personkemi mellan mig och tjejen, men hon gjorde trots det ett grymt jobb och jag fick knslan av att hon tog det serist. Tiden hlls, lmnades ca 10 minuter p slutet (av 1,5h) fr terhmtning och dusch.

Behandlingen i sig r vl en sn grej man antingen gillar eller s gr man till en vanlig eskort. Sjlv gillar jag det och kommer nog gra terbesk.

Positivt/negativt beroende p hur man ser det: nr jag gr fr att duscha s springer en annan tjej omkring i handduk i hallen/vardagsrummet. Tnker inte mer p det, de verkar ju nd bo i huset s de fr vl gra som de vill, men nr jag ftt p mig klderna och ska g s str samma tjej i trosor/bh. Fr klura p om det var ngon form av uppvisning eller om hon helt enkelt var obrydd, eller bara vntade in nsta kund..

Vart i Vllingby finns dom? Vad heter dom? Bor i nrheten och r sugen p att dra dit
Citera
2019-08-15, 21:28
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandem958
Vart i Vllingby finns dom? Vad heter dom? Bor i nrheten och r sugen p att dra dit
Ring/messa och frga vetja! :-)
Citera
2019-08-15, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandem958

Angels Massage eller nt snarlikt. Bara att googla s borde du hitta. Hemsidan r dock lite missvisande med antalet tjejer, de som r i Sverige just nu annonserar p RE.

Skriver s klart inte adressen hr men kan avslja att det r gngavstnd frn tunnelbanan. Bara att sms:a och boka en tid s lser sig resten.
Citera
2019-08-16, 07:03
Medlem
Nn som vet om nglarna har stngt ner i GBG, har inte ftt mailsvar p lnge?
de brukar annars vara bra p att svara, de har inte heller annonserat p ett tag?
Jag tycker de r bra, i alla fall ngra av tjejerna r grymma.

Nn som testat nn av de andra aktrerna Namaste tex ?
Jag har hrt att de inte har samma klass. r de ox nakna under hela sessionen

Man vill ju ha en tjej med knsla, och inte mekanisk massage,
Citera
2019-09-12, 23:06
Medlem
Inte rikigt tantra. Men faller under kategorin massage som inte utfrs av en thailndska.

Finns en Lina p RS som utfr massage med extra allt.

Har ngon beskt henne?

Hur ser hon ut, med tanke p att hon inte har ngra bilder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in