2015-07-17, 20:18
Medlem
LameBulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SystemOut
Länk på det tack!
Kan inte du länka ett exempel när funkar ist?

Han blir utsatt för rasism, förtryck, ofredande och lidande varje dag så varför hacka på honom?
Bra att du inser att det bara finns en ras!

Kampen fortsätter rasismen ska krossas!!!!!

Rasismen ska krossas säger Du, vilka raser syftar Du på då? Om det inte finns några raser...
Citera
2015-07-17, 20:21
Bannlyst
Nu gäller det att sortera agnarna från vetet

Citat:
Ursprungligen postat av LinusSarud
Det enda positiva med att den smala åsiktskorridoren i det offentliga rummet blir allt trängre är effekten att där ryms allt färre individer, till slut imploderar den och försvinner.

En skit tråd har blivit viktig vilken tur lilla jag har haft som slapp detta när jag växte upp?

Du borde läsa Bibeln där varnas för den stora satan och som världen ser ut i dag kommer inte hotet från väst eller öst. I Sverige har vi alltid trott på mamma pappa barn men nu har folkhemmet fått nya problem på halsen, folk som har bott i ett område i 35 år som aldrig varit kriminellt förut upplever rena rama Mellanöstern t.om överklassen i Norden börjar skaffa sig bättre lås och bättre larm.

Frågar man mig som är 53 år och tog körkort skaffade min första lägenhet 1980 när jag var 18 år så känns dagens samhälle ganska perverst!
Senast redigerad av Bejrut 2015-07-17 kl. 20:25. Anledning: Rubrik:
Citera
2015-07-17, 20:22
Medlem
Ju mer förvirrade idioter det är i TV som backas upp av den mediepolitiska eliten på Södermalm desto mer röster får SD. TV4 måste ju ta upp detta. Det är sjukt synd om tjejen. Att kallas för nåt man inte är är det värsta som finns. - Skall fisförnäma misslyckade hip-hopare som letar och uppfattar "rasism-nazism" tom i sin egen garderob få styra TV4as agenda. - Detta landet är helt sjukt.
Citera
2015-07-17, 20:23
Medlem
freXers avatar
Louise Andersson Bodin om händelsen här
https://youtu.be/RS20Xsx6Mhs
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bushido69
Fega...fega..fega Sverige....Så fort en gangster wannabe...skriker rasist!!! Hakar hela mediaeliten och alla godhets wannabes på direkt som en flock hungriga vargar.
För en liten pussy sak som inte är nåt egentligen. Ta varje halmstrå som dyker upp för att få godhets poäng..
Sen i slutändan så blir allt så fel ändå......Och sd tackar och tar emot . . Vem är egentligen dummast???

Addam är bara en av alla värdelösa som är totalt virrig i huvudet. Rotlös, vet inte vart han hör hemma.

Det är inget att bry sig om svamlarna som kallar en rasist, då vet man att man är en äkta patriot till Svea rike med en ryggrad som är rak.

Dessutom så får inte de onda, 7K, vänstern makt att tysta ner ens röst i sitt eget land.

Det är demokrati !!! När man vågar och får säga det man vill i sitt eget land
Senast redigerad av Tors-hammare 2015-07-17 kl. 20:26.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LameBull
Rasismen ska krossas säger Du, vilka raser syftar Du på då? Om det inte finns några raser...

De som anser att det finns fler raser och anser sig vara mer värda står för rasism.

Och snälla, ändra inte i mina citat, tack!

Vi är alla världsmedborgare. Samma kroppar och sinnen. Fuck rasism
Citera
2015-07-17, 20:25
Medlem
AliAchmeds avatar
Det är naturligtvis bara ett stageat pr-knep som Adam Tensta knappast kommit på själv. Spela på folks känslor är det äldsta tricket i pr-boken.

Nu diskuteras det hit och dit om Adam Tensta, negerbollar och någon nobody från värmland. Vem vinner på uppmärksamheten? Adam Tensta, skivbolaget och pr-bolaget.

Kan inte folk bli lite mer cyniska innan dom sätter in femman på känsloväxeln?
Citera
2015-07-17, 20:26
Medlem
jugbandbluess avatar
även som PR-kupp sett var det ju riktigt pinsamt av Adam Trygg-uppväxt. han har klätt ut sig i kaftan och muslimskägg och reser sig upp och går ut som en stjärngosse på lucia. ingen som redan var pk-frälst och gillar dålig hiphop kommer köpa hans skiva som en följd av detta
Citera
2015-07-17, 20:27
Bannlyst
Så den efterblivna Negern... kan ju flytta och köra gangsta rap i Gambia. Säkert dom uppskattar det. Lär inte vara saknad i Sverige.
Så tar han den i 2:an?
Citera
2015-07-17, 20:28
Medlem
Hiroshima15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bejrut
En skit tråd har blivit viktig vilken tur lilla jag har haft som slapp detta när jag växte upp?

Du borde läsa Bibeln där varnas för den stora satan och som världen ser ut i dag kommer inte hotet från väst eller öst. I Sverige har vi alltid trott på mamma pappa barn men nu har folkhemmet fått nya problem på halsen, folk som har bott i ett område i 35 år som aldrig varit kriminellt förut upplever rena rama Mellanöstern t.om överklassen i Norden börjar skaffa sig bättre lås och bättre larm.

Frågar man mig som är 53 år och tog körkort skaffade min första lägenhet 1980 när jag var 18 år så känns dagens samhälle ganska perverst!

Därför fick SD nästan 23% i den där senaste bla bla.
Citera
2015-07-17, 20:28
Medlem
cyndees avatar
Nu ser jag inte på judefyran men negern gjorde rätt som gick därifrån. Han hör inte hemma i Sverige och hade jag suttit i studion hade jag gått i protest mot negern. Hoppas Louise slipper våldtas av en negerkuk men i dagens Sverige vet man inte vad som kan hända i Grums.
Senast redigerad av cyndee 2015-07-17 kl. 20:31.
Citera
2015-07-17, 20:31
Medlem
LameBulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SystemOut
De som anser att det finns fler raser och anser sig vara mer värda står för rasism.

Och snälla, ändra inte i mina citat, tack!

Vi är alla världsmedborgare. Samma kroppar och sinnen. Fuck rasism
Anser Du att även Dali Lama är en rasist, (han vill bevara Tibets folk å kultur)?

Jag anser inte att vissa raser är mer värda än andra...har jag skrivit det någonstans?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in