2015-07-19, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No-one-knows
Ingen rår för att dom har ett Hudfärgshandikapp....

Tack för att du utökar allas vårt vokabulär. Hudfärgshandikappad person får anställning som lokalvårdare, låter ju finare än en neger som sopar upp skiten efter vite mannen!

Det är alla dessa skitnödiga idioter som tror att de genom att ändra på ordens betydelse, eller genom att byta ut orden, löser problem!

Adam Tensta är ett problem oavsett hudfärg då han skapar oro, krossar en ung flicka i sin väg och får gehör för sin elakhet av etablissemanget. Är det så vi ska integreras med slödder, för vilket ord använder man när en WT person inte är vit?

Finns det något ord när en hudfärghandikappad, svart man, neger är trash? BT = Black trash?

Få man säga att Adam Tensta är Black Trash när man kallar den angripna flickan WT?
Citera
2015-07-19, 22:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SwedenBoy
Ja jäklar... Det var ett redigt haltande resonemang i den videon!

bland etablissemanget, ja
Citera
2015-07-19, 23:12
Medlem
drwaddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Finns det något ord när en hudfärghandikappad, svart man, neger är trash? BT = Black trash?

Få man säga att Adam Tensta är Black Trash när man kallar den angripna flickan WT?

Black trash. Härmed ett myntat begrepp !
Citera
2015-07-19, 23:16
Medlem
BierFurAlles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xqiz
https://www.youtube.com/watch?v=FniPbtihi_Y
Lyssna...

Vad är din egen åsikt om videon?

Citat:
Ursprungligen postat av FuckBoy
Bra underhållning och fint med undertexter, låt hela världen se.

När han berättar så får man faktiskt lov att skratta, högt.

Se ovan.

Citat:
Ursprungligen postat av SwedenBoy
Ja jäklar... Det var ett redigt haltande resonemang i den videon!

Varför?
Citera
2015-07-19, 23:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BierFurAlle
Varför?

Jag tyckte den var skrattretande eftersom den beskriver exakt hur Sverige fungerar. Som sagt, skrattretande. Hyckleriet har inga gränser när Adam dessutom är svart och privilegierad i Sverige, det är som lök på laxen.

Vågar du acceptera sanningen? Titta på videon.
Citera
2015-07-19, 23:39
Medlem
BierFurAlles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckBoy
Jag tyckte den var skrattretande eftersom den beskriver exakt hur Sverige fungerar. Som sagt, skrattretande. Hyckleriet har inga gränser när Adam dessutom är svart och privilegierad i Sverige, det är som lök på laxen.

Vågar du acceptera sanningen? Titta på videon.

Jag har sett videon. Och det är vanskligt att bara slänga ur sig att något är sanning. Jag håller med om mycket, men det är en sak som många missar: Adam Tensta kritiserar just att så många utanför "tullarna" inte tas på allvar (alltså inte bara förorten). Med andra ord att man nedvärderar folk utan privilegier:

" Min ambition är tydlig. Jag vill att färre personer marginaliseras och hålls utanför. Segregationen på landsbygden så väl som i förorten är äkta.

Och till er ryggradslösa individer och grupper som skickar hot i både min och Louise Andersson Bodins riktning. Ni är riktigt, riktigt låga" https://www.facebook.com/pages/Adam-Tensta/9063853779?fref=nf
Citera
2015-07-19, 23:41
Medlem
ozznujens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qrux
Ni som säger att Adam Tensta utövar dubbelmoral på grund av den där Metro-artikeln där han säger

"Det är inte ett dugg fel att köra med det. Så länge det finns niggers, bitches och hoes ska man få säga det. Jag står inte för censur"

har ni tänkt på att det var år 2007, åtta år sedan, som den ariktlen publicerades? Är det inte möjligt för en människa att ändra sin åsikt om något under den tiden? Är alla människor som har ändrat åsik under de senaste 8 åren också hycklare?

Precis! Det är därför vi förlåter Hagamannen för allt han har gjort. Det skedde ju trots allt för "jättelängesen",han har säkert ändrat sig,han är en fin kille nu.

Missförstå mig inte nu,jag jämför inte gärningarna som dessa två svin har gjort,bara att ibland så glöms saker inte så lätt,speciellt inte när man vänder helt på sin inställning. Hur hade du reagerat om Niklas fick praktikplats på tjejjouren när han kom/kommer ut?
Citera
2015-07-19, 23:59
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drwadde
Black trash. Härmed ett myntat begrepp !

Begreppet finns, och har till och med en egen tråd här på Flashback:

(FB) Tråden om Black Trash

Dock anses BT vara rasistiskt att använda. Man får inte kombinera orden Black (som syftar på mörkhyade personer) med ordet Trash. Gör man så, så kan man med stor sannolikhet bli uthängd som rasist.

WT däremot, med ordet White (som syftar på ljushyad person) går utmärkt att kombinera med ordet Trash utan att på något sätt ifrågasättas.
Citera
2015-07-20, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Begreppet finns, och har till och med en egen tråd här på Flashback:

(FB) Tråden om Black Trash

Dock anses BT vara rasistiskt att använda. Man får inte kombinera orden Black (som syftar på mörkhyade personer) med ordet Trash. Gör man så, så kan man med stor sannolikhet bli uthängd som rasist.

WT däremot, med ordet White (som syftar på ljushyad person) går utmärkt att kombinera med ordet Trash utan att på något sätt ifrågasättas.

Oavsett hudfärg så är en vuxen man trash om han ger sig på en ung flicka offentligt!

En vuxen människa blir inte kränkt och visar det offentligt för att få uppmärksamhet. Det är faktiskt ett bottennapp att vara huvudperson i denna tråd! Ska det vara manligt att ge sig på en ung flicka för att man är hudfärgshanikappad? Och särskilt ursäktligt för att hon är vit? I USA hade Adam Tensta blivit lynchad.

Det var bättre förr när trashfolk inte bjöds in i det offentliga rummet.
Citera
2015-07-20, 00:16
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Oavsett hudfärg så är en vuxen man trash om han ger sig på en ung flicka offentligt!

Jag kan givetvis hålla med dig i sak. Men just i landet Sverige råder ju ett mycket märkligt system då det gäller rangordning. Detta har diskuterats tidigare i Flashback. Allra överst står tiggare, zigenska sådana.

Men mycket högt upp i hierarkin står alla former av mörkhyade personer. En mörkhyad man, oavsett om han är framgångsrik och välbärgad artist har alltid rätt att slå nedåt på en ljushyad ung försvarslös tjej. Så är situationen i Sverige. Givetvis kan man objektivt invända att detta är helt sjukt, men vi måste förstå att ordningen är så i Sverige idag.

Vem som helst kan krossas, så länge som det gynnar kampen för mångkultur.
Citera
2015-07-20, 00:21
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BierFurAlle
Jag har sett videon. Och det är vanskligt att bara slänga ur sig att något är sanning. Jag håller med om mycket, men det är en sak som många missar: Adam Tensta kritiserar just att så många utanför "tullarna" inte tas på allvar (alltså inte bara förorten). Med andra ord att man nedvärderar folk utan privilegier:

" Min ambition är tydlig. Jag vill att färre personer marginaliseras och hålls utanför. Segregationen på landsbygden så väl som i förorten är äkta.

Och till er ryggradslösa individer och grupper som skickar hot i både min och Louise Andersson Bodins riktning. Ni är riktigt, riktigt låga" https://www.facebook.com/pages/Adam-Tensta/9063853779?fref=nf

Adam Danderyd är en bortskämd slyngel som lever i den skyddade verkstaden Sverige. Teori: Hans finansiärer bad honom skapa en skandal inför skivsläppet, han fick t.o.m. manus.

Jag tror att värmlandsflickan han attackerade redan har ett fett kontrakt och att allt som hänt nu är regisserat.

Frågan är om flickan vet om det?
Citera
2015-07-20, 00:29
Bannlyst
Citat:

En vuxen människa blir inte kränkt och visar det offentligt för att få uppmärksamhet. Det är faktiskt ett bottennapp att vara huvudperson i denna tråd! Ska det vara manligt att ge sig på en ung flicka för att man är hudfärgshanikappad? Och särskilt ursäktligt för att hon är vit? I USA hade Adam Tensta blivit lynchad.

Det var bättre förr när trashfolk inte bjöds in i det offentliga rummet.

TV4 är en skit kanal som bedriver kulturmarxistisk smörja som är Sveriges rikes gift. Bara att bojkotta TV4 eftersom de är Sveriges fiende nr 1. Kulturmarxismen förvränger allting vi Svenskar står för till oigenkännlighet. Jag tror det börjar märkas mer och mer för Svenskarna för var dag som går.

Vad som gäller tv4 gäller många tidningar så som DN, SvD och kvällstidningarna.

Så som du skriver ovan, det bjuds in skrot till TV sofforna nuförtiden, och ett annat exempel på kulturmarxismen är att straffa våra tjejer och fria den skyldige.

Kulturmarxismen kommer att orsak oerhört mycket lidande utöver det den redan gjort om vi etniska Svenskar inte vaknar och lär känna fiendens rätta natur. Enda sättet att vinna är att göra som du gör, motstånd, och aldrig ge de jävlarna ett enda dugg
.

Läs mera om kulturmarxismen i länken: http://samtiden.nu/10275/kulturmarxismen-kommer-aldrig-sluta-forstora/

...och en krönika: http://samtiden.nu/18160/det-ar-som-morkast-innan-gryningen/
Senast redigerad av Tors-hammare 2015-07-20 kl. 00:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in