Citat:
Ursprungligen postat av
Mikojan
TV4 bryter med Youtubestjärnan skriker aftonblaskan ut. Jaha, så det barnsliga uttåget lönade sig för den okände förortsgossen.
TV4 lägger sig platt för rätt etnicitet och tryck från det Stockholms mediaetablissemanget.
Mot sånt har inte en flicka från Grums en chans.
Det är den där förbannade pissjuden Pelle Porseryd som tagit beslutet som jag förstod det, den jäveln skulle man villa dra en käftsmäll på.
Men återigen lilla Louise dont do the crime if you cant do the time, hade aldrig sett bruden innan men har kikat lite klipp nu och hon vill ju slå igenom som någon sorts komiker en blandning av Mia Skäringer och fan heter han den där vänsterpajasen som alltid dricker öl och skriker som fan när han gör standup ...
Aja en blandning mellan dom två och kanske lite Babben Larsson också
Mediaträning the hard Way Louise, att lägga upp det där klippet där hon bölar och beter sig ger ju givetvis bara mer bensin på elden.
Otroligt dåligt skött av henne, att folk hatar på henne vill mörda se henne våldtagen osv är jag inte ett dugg förvånad över då jag besöker flashback frekvent så ser man hur mycket idioter det finns.