2015-07-17, 22:57
Medlem
Ducadreams avatar
Rätt gjort av honom. Jag skulle göra precis samma sak. Hur vågar ens TV4 jobba med en rasist och sedan ta upp det med Adam?
Citera
2015-07-17, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
TV4 bryter med Youtubestjärnan skriker aftonblaskan ut. Jaha, så det barnsliga uttåget lönade sig för den okände förortsgossen.

TV4 lägger sig platt för rätt etnicitet och tryck från det Stockholms mediaetablissemanget.

Mot sånt har inte en flicka från Grums en chans.
Just detta skapar djup och äkta rasism. Jag tror faktiskt inte ens Rasist-adam förväntade sig det.
Citera
2015-07-17, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Visst, men jag och WT-patrasket diskuterade i grund och botten hans påstående om att "ingen vill ha invandrare här". Tänk över allting som sker i Sverige just nu och säg mig, stämmer det att ingen vill ha invandrare här?
Nej, det stämmer inte. Men personer som Adam gör att antalet motståndare ständigt ökar. Vad tjänar han själv på det? Säljer han fler skivor? Otroligt själviskt.
Citera
2015-07-17, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Rätt gjort av honom. Jag skulle göra precis samma sak. Hur vågar ens TV4 jobba med en rasist och sedan ta upp det med Adam?
Jag måste ha missat något.
Att ha en intervju med någon trodde jag inte innebar att man jobbar med denne.
Och var det inte Adam som tog upp ämnet?

Om Adam ska få som han vill så ska en grundlig koll göras av alla intervjuoffer.
Ska tv4 inte kunna göra en intervju eller debatt utan Adams godkännande tycker om då har det gått långt.
Varför ger han sig inte på vänsterfolk som bekant härstammar från kommunismen?
Citera
2015-07-17, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
TV4 bryter med Youtubestjärnan skriker aftonblaskan ut. Jaha, så det barnsliga uttåget lönade sig för den okände förortsgossen.

TV4 lägger sig platt för rätt etnicitet och tryck från det Stockholms mediaetablissemanget.

Mot sånt har inte en flicka från Grums en chans.

Det är den där förbannade pissjuden Pelle Porseryd som tagit beslutet som jag förstod det, den jäveln skulle man villa dra en käftsmäll på.

Men återigen lilla Louise dont do the crime if you cant do the time, hade aldrig sett bruden innan men har kikat lite klipp nu och hon vill ju slå igenom som någon sorts komiker en blandning av Mia Skäringer och fan heter han den där vänsterpajasen som alltid dricker öl och skriker som fan när han gör standup ...
Aja en blandning mellan dom två och kanske lite Babben Larsson också

Mediaträning the hard Way Louise, att lägga upp det där klippet där hon bölar och beter sig ger ju givetvis bara mer bensin på elden.

Otroligt dåligt skött av henne, att folk hatar på henne vill mörda se henne våldtagen osv är jag inte ett dugg förvånad över då jag besöker flashback frekvent så ser man hur mycket idioter det finns.
Senast redigerad av Topkvalitet 2015-07-17 kl. 23:17.
Citera
2015-07-17, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Det är såna här händelser som gör att mlopp an i direktsändning bör sända med 5 minuter fördröjning för tittarna. Adams statement hade kunnat klippas bort och raderats på 5 minuter, programledarna säger att inslaget med Adam utgår och vi hade tittat som vanligt.

Kanske att Adam hade bölat i media om att han faktiskt var på plats men då står ju ord mot ord
TV skall inte censureras! Att visa dessa 5 minuter skapar många nya SD-väljare. Visst gör det att Adam hyllas av Ernman och andra perversvänsterextremister, men som helhet tror jag att verkligheten vinner.
Citera
2015-07-17, 23:15
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shyvana
Om du inte förstår TV4, så borde du heller inte förstå Tensta själv.

http://www.metro.se/noje/tank-2010-och-mycket-techno/ObjgkC!19_2519-42/

"– Det är inte ett dugg fel att köra med det. Så länge det finns niggers, bitches och hoes ska man få säga det. Jag står inte för censur. "

Mona Sahlin och Adam Tensta är stöpta i samma form. Det är inte deras fel. Etablissemanget påverkar olika mycket beroende på utvecklingsgrad. Tensta vill tjäna så mycket pengar som möjligt.
Citera
2015-07-17, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seminole
Har jag fel?
Ja, du sitter mest och hittar på.
Citera
2015-07-17, 23:18
Bannlyst
TV4 är en skit kanal, som skall bojkottas på grund av sin ohederlighet mot Svenska ursprungsinvånare, en sådan kanal behöver vi inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Cimaron
Öhm, jag skulle nog dra mig en smula för att kalla folk från Nordafrika såsom exempelvis berber eller araber för negrer. Inte för att jag är rädd för Adam Tensta, utan för att de inte är negrer. Svarta afrikaner eller afro-amerikaner är vad jag anser vara negrer.

Ja men visst

Men å andra sidan, Same shit, diffrent names.

Jag kunde inte bry mig mindre.
Citera
2015-07-17, 23:19
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 64an
Jag måste ha missat något.
Att ha en intervju med någon trodde jag inte innebar att man jobbar med denne.
Och var det inte Adam som tog upp ämnet?

Om Adam ska få som han vill så ska en grundlig koll göras av alla intervjuoffer.
Ska tv4 inte kunna göra en intervju eller debatt utan Adams godkännande tycker om då har det gått långt.
Varför ger han sig inte på vänsterfolk som bekant härstammar från kommunismen?

Du har rätt i att han tog upp det. Sorry, men han var där för att diskutera sin debattartikel så det var det de skulle prata om.

Menar du att TV4 ska stå bakom en rasist som bland annat skriver "negerbög"?
Citera
2015-07-17, 23:20
Medlem
darthvaders avatar
Gott råd till Adam Tensta, framfört på olika sätt:

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-2/217732/images/2008/orka_1210796291_3872475.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=QIcHounLZhY

https://www.youtube.com/watch?v=hqIsc8ooXug

Undrar förresten vilken PR-byrå som spökskrev den där artikeln åt honom. Består inte hans vokabulär mest av bitches & hoes?
Senast redigerad av darthvader 2015-07-17 kl. 23:30.
Citera
2015-07-17, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Precis! Hela tråden är en lång upprepning av den gissningen. Tittar man på Nyhetsmorgonklippet nämner han aldrig att det skulle vara orsaken.
Misstänker att gissningen att AT:s missnöje gäller ordet neger kommer från det här klippet, upplagt igår morse.

https://www.facebook.com/louisehoska.bodin/videos/vb.717077601/10153040273912602/?type=2&theater

LAB gör avbön på sitt vanliga tokroliga sätt och lovar att aldrig säga n-ordet igen (en minst sagt överdriven reaktion). Hon säger dock ingenting om huruvida ATs kritik gäller hennes bruk av ordet neger. Hennes utspel verkar snarare vara en respons på mail och kommentarer hon har fått från olika håll på nätet.

Kanske är jag miljöskadad (arbetar bl.a. med bevisföring) men jag tycker att tråden saknar väsentlig information om sakinnehållet i Adam Tenstas kritik mot det borttagna klippet.

Kanske har även AT varit otydlig med sin kritik i sak, den framfördes i alla fall inte under Nyhetsmorgon
Senast redigerad av Skewie 2015-07-17 kl. 23:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in