2015-07-17, 20:00
Bannlyst
I Sverige har vi alltid gått upp till jobbet varje morgon.

Citat:
Ursprungligen postat av Tatturerad.m.Tofs
Vem vill vara dum i huvudet?

Adam Tensta lämnade TV 4 klädd som en stalledräng https://sv.wikipedia.org/wiki/Lucia#/media/File:Lucia-13.12.06.jpg
med Muslimskägg ..och nu ska vi ta killen på allvar? När man googlar på killen är han knappast känd eller/viktig?

Bara för att man syns på tv är man inte viktig då skulle Hagamannen eller Stefan Löfven vara viktiga?

Fy fan vad bra sagt EN Neger kan inte jobba som faan och låta alla dom andra komma undan i Sverige ska alla jobba tills pensionen. Vad ska alla dessa Negrer bli när dom blir stora typ 35 år?

"Kat Leverantören"
Citera
2015-07-17, 20:01
Medlem
LameBulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SystemOut
Nu är du ute och cyklar
Det är jag inte, eller menar Du att organtransplantationerna mellan de olika människoraser fungerar? Risken för bortstötning ökar om det är en tex en vit till en svart osv.

Vänligen LameBull

EDIT: om det inte finns några raser, hur kan det då finnas rasism?
Citera
2015-07-17, 20:04
Medlem
Zaedrewss avatar
Hoppas det blir krig rätt snart så man får vara med. För Sverige mot PK-idioterna låter som rätt fint slut om man nu ändå som alla ska dö en gång. Man dör som en rebell då om man inte vinner så det är ett plus.
Citera
2015-07-17, 20:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LameBull
Det är jag inte, eller menar Du att organtransplantationerna mellan de olika människoraser fungerar? Risken för bortstötning ökar om det är en tex en vit till en svart osv.

Vänligen LameBull

EDIT: om det inte finns några raser, hur kan det då finnas rasism?

Länk på det tack!

Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Det ger honom knappast rätten att bete sig som en idiot och utsätta andra människor för något liknande.

Har jag påstått någonting annat?
Men visst spela rasistkortet du, eftersom du inte har några hållbara argument är det väl lika bra att du visar vilken fåntratt du är redan på en gång.

Han blir utsatt för rasism, förtryck, ofredande och lidande varje dag så varför hacka på honom?
Bra att du inser att det bara finns en ras!

Kampen fortsätter rasismen ska krossas!!!!!
Citera
2015-07-17, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peter_18
Ja, men man får väl tänka lite själv också.
Man har inte alltid rätt att säga precis vad man tänker om precis vad som helst, man får lov att ta lite hänsyn till omständigheterna också.
Det är sånt som man brukar kalla för "folkvett".
Ja men det har inte alla. Och att ens uttala åsikt oavsett vad är yttrandefrihet. Sen väljer man själv om man ska agera eller låta fet flyta undan. Personligen hade jag inte tagit åt mig av vad någon norsk fjortis sagt på nätet i en 30 sekunders lång video
Citera
2015-07-17, 20:11
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oldtimedrunk
Men Adam...Din blonda, blåögda mamma var ju tvungen att flytta från Tensta pga trakasserier.

är detta sant? det här blir bara mer komiskt ju mer som kommer fram. jag som tyckte kaftanen tog priset
Citera
2015-07-17, 20:12
Medlem
Avsiktarens avatar
Först när jag läste om det trodde jag hon hade klagat på kriminella invandrare det här var i stort sett ingenting.Hur kan han ens säga att det är normaliserande av rasism borde han inte vara glad över att TV4 tar in någon som tycker att negrer är ett fint folkslag. Adam Tensta är en psykotisk sadist och ingenting annat.
Citera
2015-07-17, 20:14
Medlem
Zaedrewss avatar
Jag menar skit liksom vilka som har makten nu. Hur skulle Vasa gjort, Gustav II Adolf eller Karl XI i samma sits. Inte direkt gett upp stilla under månljuset. Utan kämpat till sista man. Kosta vad det liksom kosta vill! Sverige är värt kämpa för. Skit i vad några PK-idioter tycker. Sverige är ett bra land värt att kämpa för.
Citera
2015-07-17, 20:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Jag kan inte ge dig källa på att svenskar vill ha invandrare här. Du kan inte ge mig källa på att de inte vill ha invandrare här. Det vi då har att utfå ifrån är externa saker och ser man till det som jag pratade om innan så är det rätt uppenbart att du har fel när du säger att "ingen vill ha invandrare här ändå". Hoppas du förstår att alla i denna tråd förutom du tycker som jag gör. Det är ett infantilt påstående du kommer med.

Allt annat du skrivit är strunt, så trött på de som tillhör Flashbacks bottenskrap som skriker "vänster! Kommunist!" så fort man inte håller med dem. Dina personliga påhopp betyder ingenting för mig, jag ser bara en arg, arbetslös tangentbordssoldat framför mig när jag läser dina inlägg. Ett stort tips är att lägga ner sånt om du vill framstå som seriös.

Det du skriver om mig är rent nonsens hahaha... komedi.. men det är ju bara för att du inte kan komma med något bättre själv, eller hur då heter det att andra pratar strunt, men jag tycker att det du skriver är ren rappakalja och inte värd någon uppmärksamhet alls.

och dessutom ingen fakta, precis som jag visste

Jag tror att du är en rotlös blatte wannabe som inte vet vart du hör hemma ? Men i Sverige hör du inte hemma, annars måste du ta och rensa bort sågspånet mellan öronen. För ingen klok Svensk här på Flashback tycker som du, märker du inte att nästan ingen förutom alla dina alias tycker som du ??? Totalt verklighetsfrånvänd, som alltid

Nej, du kan inte bara tycka om kommunistiska manifestet , du måste läsa mängdlära, ekonomi, genetik, historia, din kultur samt lära dig mera om grundlagar, medmänsklighet, samt förstå vårat folks rättigheter att bli tillfrågade om denna gigantiskt onda massinvandring. Som bland annat du orsakat. Alltså ondska på vårat folk

Lycka , kanske , inte, till i ditt värdelösa ryggradslösa liv.

Sedan utgår jag att du bor i Husby, Angered, Alby... eller bland någon av alla dessa miljontals blattar. Annars är du en hycklare, dem har vi nog många i Sverige och skeppar gladeligen ut
Citera
Medlem
Fega...fega..fega Sverige....Så fort en gangster wannabe...skriker rasist!!! Hakar hela mediaeliten och alla godhets wannabes på direkt som en flock hungriga vargar.
För en liten pussy sak som inte är nåt egentligen. Ta varje halmstrå som dyker upp för att få godhets poäng..
Sen i slutändan så blir allt så fel ändå......Och sd tackar och tar emot . . Vem är egentligen dummast???
Citera
Medlem
Flufffens avatar
Jadu Adam Neger Tensta, braaaa jobbat, verkligen...
Citera
2015-07-17, 20:16
Medlem
kuntakinte55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skewie
Debatten ha varit snabb och jag har missat en sak. Var någonstans framgår det att det är just ordet 'neger' Adam Tensta klassar som rasism i klippen från LAB?
Problemet är väl att det inte framgår alls i TV4-inslaget vad som LAB sagt eller gjort som han tycker är fel. Men jag antar att det framgår tydligare någon annanstans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in