Citat:
Ursprungligen postat av
URBANARTS89
Jag kan inte ge dig källa på att svenskar vill ha invandrare här. Du kan inte ge mig källa på att de inte vill ha invandrare här. Det vi då har att utfå ifrån är externa saker och ser man till det som jag pratade om innan så är det rätt uppenbart att du har fel när du säger att "ingen vill ha invandrare här ändå". Hoppas du förstår att alla i denna tråd förutom du tycker som jag gör. Det är ett infantilt påstående du kommer med.
Allt annat du skrivit är strunt, så trött på de som tillhör Flashbacks bottenskrap som skriker "vänster! Kommunist!" så fort man inte håller med dem. Dina personliga påhopp betyder ingenting för mig, jag ser bara en arg, arbetslös tangentbordssoldat framför mig när jag läser dina inlägg. Ett stort tips är att lägga ner sånt om du vill framstå som seriös.
Det du skriver om mig är rent nonsens hahaha...

komedi.. men det är ju bara för att du inte kan komma med något bättre själv, eller hur

då heter det att andra pratar strunt, men jag tycker att det du skriver är ren rappakalja och inte värd någon uppmärksamhet alls.
och dessutom ingen fakta, precis som jag visste
Jag tror att du är en rotlös blatte wannabe som inte vet vart du hör hemma ? Men i Sverige hör du inte hemma, annars måste du ta och rensa bort sågspånet mellan öronen. För ingen klok Svensk här på Flashback tycker som du, märker du inte att nästan ingen förutom alla dina alias tycker som du ??? Totalt verklighetsfrånvänd, som alltid
Nej, du kan inte bara tycka om kommunistiska manifestet

,
du måste läsa mängdlära, ekonomi, genetik, historia, din kultur samt lära dig mera om grundlagar, medmänsklighet, samt förstå vårat folks rättigheter att bli tillfrågade om denna gigantiskt onda massinvandring. Som bland annat du orsakat. Alltså ondska på vårat folk
Lycka , kanske

, inte, till i ditt värdelösa ryggradslösa liv.
Sedan utgår jag att du bor i Husby, Angered, Alby... eller bland någon av alla dessa miljontals blattar. Annars är du en hycklare, dem har vi nog många i Sverige och skeppar gladeligen ut