2015-07-17, 05:33
Bannlyst
Adam gör bara bort sig på TV tycker jag , men då är det ju o andra sidan bara en skit kanal. Så det kanske går jämnt ut
Citera
2015-07-17, 07:01
Bannlyst
Att bete sig som han är pinsamt. Förstår hur du tänker kompis. Men det där var inte ok!
Citera
2015-07-17, 07:13
Medlem
Jinglers avatar
hahaha vilken efterbliven neger han är Tensta. Fjolla!
Citera
2015-07-17, 07:26
Medlem
wastaahs avatar
Extremt medvetet av han att göra detta. Vet att om man bara säger rasist och gör något oväntat så käkar svensk media upp det direkt. 150 gånger mer pr än om han bara suttit där och pratat om sin jävla skiva.
Citera
2015-07-17, 07:49
Medlem
Shyvanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Fast är det inte lite svagt att hänvisa till en artikel från 2007? Jag tror Adam har förändrats väldigt mycket sedan dess.

Sedan tas det ur kontext. Han menar så klart inte att alla borde få gå runt och skrika negerbög utan att det är en grej inom hiphopen. Sen är nog ordet inte nigger utan nigga, finns en stor skillnad där.

Känns som att de som drar upp en 8 år gammal artikel där Adam säger något som han - eventuellt - inte står för idag (alltså, ÅTTA år senare) greppar efter halmstrån.

Alla källor är väsentliga, gamla som nya. Eller tycker du kanske också att det som politiker sade för 8 år sedan inte är relevant idag? För att man kanske har "förändrats och vuxit"?
Citera
2015-07-17, 08:06
Medlem
ozznujens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shyvana
Alla källor är väsentliga, gamla som nya. Eller tycker du kanske också att det som politiker sade för 8 år sedan inte är relevant idag? För att man kanske har "förändrats och vuxit"?

Det har gjorts försök i både denna och skvallertråden om Tensta,att få den goda sidan,att förstå likheten mellan detta fall och det som skedde Joel Ankar (som jag tror du syftar till),men det är oerhört svårt att få något seriöst svar.
Citera
2015-07-17, 08:08
Medlem
Finisterres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tors-hammare
Det kanske stämmer. , jag vet inte säkert. Det där med hus- blatte kom jag på efteråt att det stämde också eftersom han gjort en del uttalanden som definitivt kan uppfattas som så.

Vad menar du, en del uttalanden?
Citera
2015-07-17, 08:16
Medlem
RadioDDR1s avatar
Adam Tensta är väl ingen neger, han är väl mulatt precis som Ken Ring. Har dock sett vitare mulatter än de två, tex Vin Diesel.
Citera
2015-07-17, 08:23
Medlem
Smart drag av A-man, han får massa publicitet och reklam för nya albumet.
Win!
Citera
2015-07-17, 08:29
Medlem
Ludermassignegers avatar
Synd att han inte lämnade Sverige i protest.
Citera
2015-07-17, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DIde
Totalt onödigt att kalla en neger en neger offentligt.
Sedan är Adam Tensta en tunnis som inte ens kan vara kvar bara för att WT bruden råkar dyka upp.

Han är värre fascist än vad hon är.

Intolerans är lika illa från båda hållen och det fattar aldrig dessa fascistiska offerkoftor och knallhattar.

Jag håller i stort med, men förstår inte riktigt, varför wt är ok, men inte neger?
Citera
2015-07-17, 08:39
Medlem
skeggmuffs avatar
Garvade hart nar jag laste denna artikeln: http://www.friatider.se/adam-tensta-sa-nigger-2007

Skon dubbelmoral av Neger-Adam!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in