Adam apan måste vara helt bakom flötet om han tror att jag eller gemene svensk bryr sig annat än att det var toppen att han lämnade TV-soffan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Europe
Svensk TV (med undantag för Axess TV) känns för mig som att ta del av bråken mellan de 13-åriga eleverna i en stökig högstadieklass. Ingen verkar veta något, ingen verkar begripa något, många har svåra problem med affektioner, impulskontroll och är löjligt lättstötta, samt trots att ingen verkar ha något vettigt att säga, eller ens kan formulera sig, så kan man inte heller bara hålla käften.
Kanske är en grundorsak till det "nya" Sverige är den värdelösa massinvandring av främst neger/arab män, något som ingen någonsin velat ha ändå. Vi Svenska folket fick ju inte bestämma.
Den skabbiga mångkulturen har gjort att våra egna tjejerna skall tydligen lära sig nya saker, så som hur man beter sig som en diva, meningslös uppmärksamhetssökande människa, istället för matematik, filosofi, Svenska skriv och talspråket, politik och samhälle, historia t.ex. om det Svenska kulturarvet.
Kasta ut alla apor som inte kan bete sig och ta inte in en endaste till av dessa värdelösa apor, säger jag.