Jag kastar mig in -
Att anvanda nedsattande uttryck gor man inte, att vissa harinne ar inte tycker det ar sa farligt ar lite som att mobbarna i skolan inte tyckte det var sa illa men den mobbade sitter och googlar hur han bast skall ta livet av sig. Det skall vara nolltolerans mot sadant punkt!
Det hor dessutom till gott uppforande att inte bete sig pa det sattet mot nagon (om dom inte fortjanar det eller tar betalt for den tjansten

), dom som ar av annan uppfattning saknar hyfs och gar under kategorin total-WT
(Ar saklart sjalv vit-medelalders-man-chefsjobb)
Med det sagt, nu ar asiktskorridoren sa pass trang i Sverige att det borjar bli obehagligt.
Jag tror personligen att det har att gora med en medveten destabilisering av landet men det ar lite OT.
Att Adam Tensta valde att spela rasistkortet beror inte pa att killen ar sedlighetens forsvarare No.1 utan att han vill ha publicitet, precis som allas var Alexandra Pascalidou, Gudrun mfl.
Det trista ar att da dom bygger sin identitet och karriar pa detta sa kan dom ju inte besluta sig for att vi natt jamlikhet en dag, da skulle ju deras karriar vara over

Det fortsatter tills det tar stopp.
Sverige ar ett av de jamlikaste lander som finns och man far hur manga chanser som helst om man hamnar snett. Infodda Svenskar ar bland de "mesigaste" som finns och den riktiga rasismen i Sverige ar mellan invandrargrupper dar dom har nolltolerans mellan varandra.
Faktum ar att det allvarligaste problemet vi har i Sverige ar radikaliseringen och islamismen som har en skev syn pa andra folkgrupper och kvinnans roll i samhallet.