2015-07-16, 23:15
Medlem
Adam Tensta, mannen som inte har varit i rampljuset sen 2008. Är det föredetting-dag på TV4 eller?
Citera
2015-07-16, 23:15
Medlem
BaalZeBubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Nu var det väl inte enbart hennes "negerbög" han och många andra reagerade på, utan hennes pinsamt korkade inlägg till invandrings-debatten.
Jaha. Var hittar man det inlägget och vad säger hon som är korkat?
Citera
2015-07-16, 23:18
Medlem
oldtimedrunks avatar
Rätta mig om jag har fel...men hon har väl inte varit tillbaks i tv4 sen hennes uttalanden kom i ljuset? tv4 har bett om ursäkt, så vad vill Adam? Ska tv4 anordna en tv-sänd lynchning av henne eller vad? Hur många skulle kunna vara i tv om man krävdes kolla upp allt de skrivit på Facebook, twitter, instagram osv.
Adam får ge sig, detta är löjligt.
Citera
2015-07-16, 23:20
Medlem
Det är lite kul att programledarna nästan hela tiden behåller sina mysflin och försöker vara positiva. Allvar och obehagliga saker har ingen plats i tv4as soffor. Att tv4 skall vara så politiskt korrekta på ytan gör det också lite roligt.

Skulle tro att Adams soffresning kommer ur det faktum att han har en negertorskad finländska till mamma och en herointorskad neger till pappa. Sedan har väl som barn sett hur politiker rest sig ur soffor när det kommer in någon med främlingsfientliga åsikter.

Reser han sig och går därifrån även då kurder och araber säger något nedlåtande om negrer? I så fall så lär han få lämna ganska många soffor.
Citera
2015-07-16, 23:24
Medlem
oldtimedrunks avatar
Detta är resultatet av mångkultur, det funkar helt enkelt inte och har aldrig gjort. Du kan inte blanda raser, folkslag, etniciteter, kalla det vad du vill, utan konflikt. Grupperna ser till sitt folks intressen(ja förutom svenskarna då som blivit hjärntvättade i årtionden).
Senast redigerad av oldtimedrunk 2015-07-16 kl. 23:27.
Citera
2015-07-16, 23:26
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthPort
Du verkar inte vara något ljushuvud direkt heller. Lite trög och mycket efterbliven? Hur dum är du egentligen?

Jag vet som sagt inte om det är hennes dialekt som gör att hon pratar släpigt (trögt) och det hon säger är bonnigt (efterblivet). Men som sagt, är hon en spelad karaktär eller är hon bara en övertydlig SD:are? Att TV4 kunde ta in henne för att hon skulle visa hur man "träna röva" var ju gräsligt pinsamt bara det.

Citat:
Ursprungligen postat av BaalZeBub
Jaha. Var hittar man det inlägget och vad säger hon som är korkat?

Sök på "Louise Andersson Bodin" på youtube. Titta på egen risk, varning för mardrömmar, kaskadkräkningar och dödsångest.
Citera
2015-07-16, 23:35
Medlem
TV4 har jag slutat att se på för länge sedan, sveriges sämsta kanal. Vem, eller vad, en Adam Tensta är vet jag inte heller. Men en neger är en neger såklart, så jag får väl ta brudens sida i den här debatten.
Citera
2015-07-16, 23:39
Medlem
Sakfrågan är inte speciellt intressnt.
Adam Tensta tillhör inte rikets mest efterfrågade artister just nu och Louise Andersson Bodin skiljer inte ut sig från resten av skaran med uppmärksamhetstörstande videobloggerskor. (Inte ens dialekten är speciellt unik, Mia Skäringer och Hanna Hellqvist var före...)
Hennes "budskap" känns mer som underhållning än som åsikter.

Det är dock inte varje dag man ser skitnödiga PK-medier som Bonnier-TV4 ägas på det här sättet om så bara för en kort stund. Jag har längtat så länge efter att se någon person begå lite olydnad i deras ängsliga tillgjorda mys-soffa. Trodde det skulle bli Fredrik Strage men han är väl karriärsmässigt klok och avstår från hyss.

Kan tänka mig att de fega kräken i toppen på kanalen kommer att bli mer restriktiva kring valet av studiogäster den närmaste framtiden.
Senast redigerad av Skewie 2015-07-16 kl. 23:43.
Citera
2015-07-16, 23:40
Medlem
Gillar hur alla rasister(!) blir så djävulskt brydda så fort det är någon mörkhyad som gör någonting som uppmärksammas.
Citera
2015-07-16, 23:47
Medlem
DIdes avatar
Totalt onödigt att kalla en neger en neger offentligt.
Sedan är Adam Tensta en tunnis som inte ens kan vara kvar bara för att WT bruden råkar dyka upp.

Han är värre fascist än vad hon är.

Intolerans är lika illa från båda hållen och det fattar aldrig dessa fascistiska offerkoftor och knallhattar.
Citera
2015-07-16, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwagYolo1337cool
Gillar hur alla rasister(!) blir så djävulskt brydda så fort det är någon mörkhyad som gör någonting som uppmärksammas.

Nja, tror mer att folk tycker det är ett ganska orimligt krav Adam kommer med..

Att bjuda in gäster till ett program handlar väldigt lite om vad Adam tycker, utan att ha en spridning som träffar många och skapar en stor publikgrupp. Jag tror det är viktigt att bjuda in folk som är kontroversiella, för om alla satt och grinade om rasism hela dagarna skulle antagligen ingen orka titta på TV av den enkla anledningen att det inte är den fråga vi bryr oss mest om.

Det är både oartigt, oanständigt och orimligt att förvänta sig att TV4 ska ta hänsyn till Adams åsikt när de bjuder in gäster, för det är inget annat än åsikter.. Tycka vad mana vill men alla måste tydligen tycka som Adam..
Citera
2015-07-16, 23:55
Medlem
GAMLE SVARTENs avatar
[quote=Durochmoll|54036108]Nu var det väl inte enbart hennes "negerbög" han och många andra reagerade på, utan hennes pinsamt korkade inlägg till invandrings-debatten.

Å ena sidan uppfyller hon verkligen alla fördomar jag har mot den genomsnittliga SD:are, lite trög och mycket efterbliven, men när hon pratar i sin youtube-kanal går det kalla kårar i hela kroppen och skämskudden åker fram. Slår man upp ordet "trashig" i en ordbok hittar man nog en bild på henne med tillhörande ljudklipp. Fast å andra sidan, är hon på riktigt eller spelar hon en karaktär? Pratar folk verkligen sådär bonnigt i Värmland? Visst det är jättefint med dialekter, men om alla pratar sådär i Värmland känner jag spontant att Norge gärna får ta över det där landskapet QUOTE]

Hon är komiker. Det är humor. Du är så jävla ägd.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in