2020-08-09, 03:15
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siegvard
Jag kan se till att en enskild slutar, men det är många som är delaktiga.

Jag kan inte veta varför och anledningen man själv kommer fram till är förmodligen inte ens rätt. Därför spekulerar jag inte i det heller för det gör en som sagt bara förvirrad.

Skulle aldrig få för mig att ringa polisen eller ta hjälp av någon utomstående. Det är uppenbart för mig hur det låter när man beskriver hur det går till. Det räcker för att förstå hur det skulle tolkas av en arbetsgivare eller en poliskonstapel.

Korrekt.

Naturligen inser inte oinsatta att det som skrivs & sker online är lika intensivt offline - & det hör ihop. "Gang Stalking" är allomfattande psykologisk operation baserat på att påverka en måltavla i första hand psykologiskt. Operationen är oetisk, omoralisk & olagligt - därför hemlighålls identiteten av de ansvariga som koordinerar samt alla inblandade håller tyst. En officiell grupp koordinerar det - det finns ingen annan förklaring till varför t.ex. myndighetspersonal ställer upp på det. De är väldigt övertygande. Vad är det de säger & vilka är de som gör att en måltavla förlorar sina mänskliga rättigheter i statens ögon?
Senast redigerad av RiktigTI 2020-08-09 kl. 03:21.
Citera
2020-08-09, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siegvard
Ljud blandandet?

Jag tror inte dom som gör det är psykopater, dom allra flesta. Dom följer däremot en mall skapad av psykopater. Utan tvekan. Dom som drar i trådarna är förstås empatiskadade, annars hade man inte kunnat stå bakom något sånt här.

Jag hoppas att dom som ligger bakom detta förs till ljuset och ställs inför rätta. Men jag ser inte någonting som tyder på det. Jag har gett upp hoppet om framtiden efter det jag fått utstå. Det tycks inte ta slut så dom får gärna döda mig om dom vill. Jag bryr mig inte. Men jag kommer inte att göra det själv som dom önskar, dom får göra smutsjobbet själva.

Det var lite stavfel jag menade att de kunde sprida ljud digitalt via wifie bland annat och andra idiot knep.
Till en början när jag fick uppleva detta vart jag lite chockad och ledsen, nu är jag mer förbannad och tar åtgärd med det jag kan. Dom trodde de kunde sätta sig på mig men det gick inte jag blev riktigt förbannad till slut och är. Mitt problem sker där jag bor så jag har berätta allt för min hyresvärd. Dom skulle ju alltid kunna försöka ta mitt liv om dom våga, men sånna här vågar inte dom håller sig inomhus.
Senast redigerad av capface 2020-08-09 kl. 10:32.
Citera
2020-08-09, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Korrekt.

Naturligen inser inte oinsatta att det som skrivs & sker online är lika intensivt offline - & det hör ihop. "Gang Stalking" är allomfattande psykologisk operation baserat på att påverka en måltavla i första hand psykologiskt. Operationen är oetisk, omoralisk & olagligt - därför hemlighålls identiteten av de ansvariga som koordinerar samt alla inblandade håller tyst. En officiell grupp koordinerar det - det finns ingen annan förklaring till varför t.ex. myndighetspersonal ställer upp på det. De är väldigt övertygande. Vad är det de säger & vilka är de som gör att en måltavla förlorar sina mänskliga rättigheter i statens ögon?

Det finns tydligen olika varianter men det utförs på likande sätt, hackande vänner och familjer till exempel utan nån själv insikt och förståelse för livet.
Citera
2020-08-09, 13:53
Medlem
RiktigTIs avatar
Jag vill bara påpeka att det är inte endast "psykopater & narcissister" i militärunderrättelse & diverse forskning som utför det här. Religiösa fanatiker, extremister & fundamentalister (med politikers "hjälp") har hållit på "Gang Stalking" i flera tusen år. Militärunderrättelse & säkerhetstjänst är ofta ett verktyg i att uppnå agendor & (beslut-)stödja andra grupper i samhället. Det kan vara så att denna "New Age PsyOp" är en sammanföring av militärunderrättelse, forskning & religiösa grupper. Alla vi vet att t.ex. Vatikanen (med katolska kyrkans hjälp) bedriver egen forskning & underrättelseverksamhet styrd av religion & dess lagar/texter. Samma sak med stater djupt påverkade av religion såsom Israel & Pakistan.
Citera
2020-08-11, 14:08
Avstängd
ElIzzards avatar
Här förklaras en hel del om hur gangstalking går till, det förklarar också i mycket vad som sannolikt hände bland andra Sebastian Manitski ...

"Henning Witte har under många år förkovrat sig i dagens ämne som du får del av i denna intervju som bl.a. handlar om mindcontroll och påverkan på människans hjärna". https://soundcloud.com/ulf-bittner/intervjusamtal-henning-witte-om-bl-a-world-day-against-cybertorture-electronic-torture-2020-07-31
Citera
2020-08-11, 19:20
Medlem
Jag trodde jag kunde komma undan och slippa allt, nu orkar jag inte mer dom får som dom vill.
Citera
2020-08-11, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av capface
Jag trodde jag kunde komma undan och slippa allt, nu orkar jag inte mer dom får som dom vill.
Äsch du har det över huvudet nu. Det blir bättre acceptera och ignorera du är starkare än du tror. Garva åt det och tro inte på alla dumheter som planteras.
Citera
2020-08-11, 19:52
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Om de tekniker för hjärnkontroll som beskrivs i tråden existerade, varför används det inte inom geopolitiken?
Varför grillade inte Trump Kim jong uns sinne under mötena?

(och "incidenten" runt USAs ambassad i Havanna var med största sannolikhet en ursäkt att avlägsna personal och smutskasta Kuba https://www.npr.org/sections/health-shots/2019/03/25/704903613/doubts-rise-about-evidence-that-u-s-diplomats-in-cuba-were-attacked?t=1597169035098)
Senast redigerad av kangaroozzickness 2020-08-11 kl. 20:05.
Citera
2020-08-11, 22:01
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kangaroozzickness
Om de tekniker för hjärnkontroll som beskrivs i tråden existerade, varför används det inte inom geopolitiken?
Varför grillade inte Trump Kim jong uns sinne under mötena?

(och "incidenten" runt USAs ambassad i Havanna var med största sannolikhet en ursäkt att avlägsna personal och smutskasta Kuba https://www.npr.org/sections/health-shots/2019/03/25/704903613/doubts-rise-about-evidence-that-u-s-diplomats-in-cuba-were-attacked?t=1597169035098)

Jag är inte djupt påläst men begriper hur samhället ser på det. När energivapen blir massförstörande (eller offentligt avtäckta som det) kommer de ses som massförstörelsevapen & därmed kraftigt regleras vilket är bara en tidsfråga - precis som andra massförstörelsevapen: biologiska, kemiska & nukleära. USA vill väl inte att FN ska kolla in de vapen & teknologier som utvecklas i 10-tals biljoner kr värda "Black Budget"-projekt? Speciellt inte då vissa projekt inte har översyn av USA:s kongress & officiellt "inte existerar" (precis som CIA:s egna Area 51 fram till 2013). Även om jag inte tror att energivapen & exotisk teknologi används på 95%+ av "Gang Stalking"-utsatta så tror jag på att det största hotet mot mänskligheten närmaste 50 år är energivapen & annan vapenteknologi (inklusive A.I.). Alla massförstörelsevapen är relativt små --atombomb inte större än en MiniCooper-bil; en 500 ml-flaska av dödligaste virus/bakterie-- & kan förstöra städer, länder, ekonomier, kontinenter etc. Med det sagt hävdar jag att det finns andra vapen, tekniker & teknologier som är relativt osynliga men täcker hela världen som faktiskt används på 100% av riktiga GS/TI: psykologisk krigföring via massmedia & social media. Det som popkulturen säger "Illuminati" i Hollywood kontrollerat av CIA.
Senast redigerad av RiktigTI 2020-08-11 kl. 22:05.
Citera
2020-08-11, 22:06
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Citat:
Jag är inte djupt påläst men begriper hur samhället ser på det. När energivapen blir massförstörande (eller offentligt avtäckta som det) kommer de ses som massförstörelsevapen & därmed kraftigt regleras vilket är bara en tidsfråga - precis som andra massförstörelsevapen: biologiska, kemiska & nukleära. USA vill väl inte att FN ska kolla in de vapen & teknologier som utvecklas i 10-tals biljoner kr värda "Black Budget"-projekt? Speciellt inte då vissa projekt inte har översyn av USA:s kongress & officiellt "inte existerar" (precis som CIA:s egna Area 51 fram till 2013). Även om jag inte tror att energivapen & exotisk teknologi används på 95%+ av "Gang Stalking"-utsatta så tror jag på att det största hotet mot mänskligheten närmaste 50 år är energivapen & annan vapenteknologi (inklusive A.I.). Alla massförstörelsevapen är relativt små --atombomb inte större än en MiniCooper-bil; en 500 ml-flaska av dödligaste virus/bakterie-- & kan förstöra städer, länder, ekonomier, kontinenter etc. Med det sagt hävdar jag att det finns andra vapen, tekniker & teknologier som är relativt osynliga men täcker hela världen som faktiskt används på 100% av riktiga GS/TI: psykologisk krigföring via massmedia. Det som popkulturen säger "Illuminati" i Hollywood kontrollerat av CIA.

Så anledningen att man torterar random folk i populationen och inte fiender till nationen (Kim, Putin etc) är att man är orolig för FNs granskning?
Citera
2020-08-11, 22:06
Medlem
Citat:
Jag vill bara påpeka att det är inte endast "psykopater & narcissister" i militärunderrättelse & diverse forskning som utför det här. ...

Ett utmärkande drag för TI:s är deras narcissistiska läggning. Att tro att man som person kan vara i centrum för hundratals människors intresse år efter år är inte riktigt sunt.

Och det är väl den största orsaken till att vi vet att GS inte existerar. Det är fullständigt osannolikt att en TI är värd den uppmärksamhet du hävdar att de får. Du är helt enkelt för ointressant för att vara värd massor med människors uppmärksamhet. Kanske tufft för dig att höra men ytterst få är intresserade av dig, du är inte värd att "gang stalka".
Senast redigerad av WilleGarvin 2020-08-11 kl. 22:10.
Citera
2020-08-11, 22:11
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kangaroozzickness
Så anledningen att man torterar random folk i populationen och inte fiender till nationen (Kim, Putin etc) är att man är orolig för FNs granskning?

En CIA-spion har offentligt sagt något som: FN är 33% spioner, 33% politiker & 33% arbetare av olika slag - vilket är ett intressant perspektiv. På tal om din fråga: FN är ett organ som måste granska vapen, teknologier, användning av olika ämnen (t.ex. plutonium) av olika slag enligt massa lagar, regler, förordningar etc. - det är inget val men tvång stöttat av de flesta länder i världen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in