Citat:
Propaganda går helt ut på att göra så att måltavlan själv övertygar sig att något osant är sant. Det kan helt enkelt vara så att 90% av alla som påstår sig vara utsatta för strålning & exotiska teknologier är helt enkelt hjärntvättade till att tro det medan förklaringen är helt enkelt att de är övervakade via mobilen. Jag tror fortfarande att det här är i första hand en massiv psykologisk operation mot måltavlan. Det finns ett extremt högt forskningsvärde i att utföra dessa psykologiska experiment & påverkansoperationer på en person, en grupp eller samhället. Det är mer troligt att det här grundar sig i psykologi & "Illuminati"-grupper än exotisk teknologi & energivapen i de flesta fall. Jag tror helt enkelt att 99% av alla måltavlor är inte utsatta för exotiska teknologier & energivapen - det är desinformation för att påverka en måltavla ytterligare negativt så denne får det svårare i sin utsatta situation.
Fy fan vad du svamlar mycket skit. Det finns inget som helst "forskningsvärde" i att utföra "hemliga experiment" på dig och dina TI-polare. Forskning bygger på publicerade artiklar, opponenter, dokumentation och reproducerbarhet och eftersom allt detta saknas vet vi att det inte handlar om "forskning".
Men visst, jag håller med dig om att 99% av alla måltavlor inte är utsatta för "exotiska teknologier & energivapen". Jag vill nog till och med sträcka mig så långt som att säga att 100% inte är utsatta.
Samtidigt kan man konstatera att du inte ens kan svara på de enklaste frågor.
Jaså? Hur vet du det?
Det mest troliga är väl ändå att de läkare som undersökte honom ställde en korrekt diagnos.
När undersökte du honom och hur är du säker på att din diagnos är mer korrekt? Exakt vad talar emot läkarnas diagnos?
Det här är ändå lite av en nyckel till hela den här psyktråden. Du påstår att GS förekommer och du påstår att Manitski är en riktig TI trots att du är en YT-lekman som helt saknar adekvat utbildning. Du har ju för fan inte ens träffat person i fråga. Och dessutom påstår han att han var utsatt för exakt det du säger inte förekommer: hemliga och mystiska strålvapen.