2024-09-11, 22:19
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Det är väl tämligen uppenbart att man har en narcissistisk personlighetsstörning om man tror att man är i centrum för en världsomspännande konspiration. Man har en jävligt skev bild av sin egen betydelse om man tror att man är så viktig att hundratals människor lägger ner decenier av arbete på en.

Kan ju vara så att sjukdomen hindrar dem från att förstå.
Citera
2024-09-11, 23:49
Medlem
Sinnerstens avatar
Jag vågar påstå, men är öppen för att jag kan ha fel att iallafall liknande saker sker.

Exempel:
En plats kan ha en krets av människor som helt eller delvis vet om varandra.
Dessa har vissa ekonomiska intressen ihop, helt eller delvis.

Det kan finnas några lokala entreprenörer som jagar älg ihop, nån pundare i behov av pengar.
Ett par korrupta tjänstemän, kanske någon sexuell relation.

En vacker dag upptäcker du att det pågår och har pågått en hel del grejer som är ajabaja enligt all lagstiftning och även normal moral.

Personerna ovan blir då naturligtvis "sura" och kommer på olika sätt försöka sabba för dig.

Pundaren behöver pengar till tjack och blir inhyrd.
Helt plötsligt har du inbrott, inte mycket som försvinner konstigt nog.
Fallet läggs ned, men du sover lite sämre om natten.

Nån annan har en hund, helt plötsligt har du väldigt mycket avföring på din trapp.
Tokigt rastgård här? Tänker du.

Pundaren och vovven Fidos ägare vet inte nödvändigtvis om varandra men båda har gått samma intressens ärenden fast på helt olika sätt.

Du gör en rolig grej och sätter upp affischer om din roliga grej och någon river ned affischerna.
Inte en gång, utan kontinuerligt under flera års tid.

Ja det här har hänt, men exemplen är omskrivna och förenklade.

Då vågar jag påstå att någonting som liknar gangstalking pågår.

Om man någon gång på riktigt träffat en genuint ond person så vet man att människor som inte är onda kan göra hemska grejer styrda av en ond jävel.

Ofta så är dom som inte är helt onda manipulerade och från deras håll så är det inte så farligt utan "logiskt".

Typ så.
Senast redigerad av Sinnersten 2024-09-11 kl. 23:57.
Citera
2024-09-12, 16:49
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnersten
Jag vågar påstå, men är öppen för att jag kan ha fel att iallafall liknande saker sker.

Exempel:

Det kan finnas några lokala entreprenörer som jagar älg ihop, nån pundare i behov av pengar.

En vacker dag upptäcker du att det pågår och har pågått en hel del grejer som är ajabaja enligt all lagstiftning och även normal moral.

Personerna ovan blir då naturligtvis "sura" och kommer på olika sätt försöka sabba för dig.

Nån annan har en hund, helt plötsligt har du väldigt mycket avföring på din trapp.

Pundaren och vovven Fidos ägare vet inte nödvändigtvis om varandra men båda har gått samma intressens ärenden fast på helt olika sätt.

Du gör en rolig grej och sätter upp affischer om din roliga grej och någon river ned affischerna.

Om man någon gång på riktigt träffat en genuint ond person så vet man att människor som inte är onda kan göra hemska grejer styrda av en ond jävel.

Ofta så är dom som inte är helt onda manipulerade och från deras håll så är det inte så farligt utan "logiskt".

Typ så.

I min sociala nätverk över 11 år har orelaterade personer kallat GS-handlers (de som kontaktar folk och koordinerar operationen via huvudsakligen telefon) för "psykopater" och dessa är dessvärre professionella inom krigföring som psykologisk krigföring. Vanliga medelsvenssons som är narcissister kan utföra något liknande GS genom att manipulera personers uppfattning mot en dock.

Genuin GS är uppbyggt i illusion och bedrägeri - allt är inte vad det verkar. Det är inte ett "gäng" som "stalkar" men en professionell underrättelse- och påverkansoperation som använder civila och samhällets resurser i att utverka psykologiska operationer i det undangömda.

Hur manipulerar de personer i huvudsak? Perceptionshantering (Perception Management) vilket betyder att de förser personer med information som ändrar inställning till en person (GS-måltavlan). Något de vill skapa är artificiella synkronicitet som bara GS-måltavlan kan uppleva.

Frimurare har ett djupt finger i denna manipulation på samhällsnivå. Tro inte att någon lokal polisiär myndighet förföljer en person sedan tonåren och syftar att utföra social och psykologisk påverkan. Dock kan även myndighetspersoner att rekryteras i något de inte förstår är djupt kriminellt.

Oavsett vad förnekarna i forumet påstår finns det många exempel på typisk GS historiskt sett. Ofta sker dock GS på en liten skala mellan några personer som vill trakassera en person och styra andras uppfattning.

Den GS som utförs mot mig är omfattande och innefattar total övervakning och påverkan av mitt liv. Exempelvis kontaktar de alla i min sociala krets inklusive främlingar och kollegor i syfte att delta i den operation vilket betyder att få dem att "undersöka" mig och rapportera tillbaka informationen om interaktionen.

Hur vet vi det här? GS-förövare avslöjas att de utför det här i syfte att göra narr av oss och att vi är maktlösa mot deras inflytande och påverkan. Mycket av det GS ämnar är att utföra är ett maktspel och på det sätt bryta ner vår vilja och vårt ego (huvudmål med psykologisk krigföring). Jag känner andra GS-måltavlor som begått självmord och därmed är det här absolut inte ofarliga "lek" men en koordinerad psykologisk trakasserikampanj som hänsynslöst utförs mot att påverka vårt psyke i huvudsak.

Att folk inte inser att det är psykologisk krigföring i grunden är skrämmande - att de hemlighåller och undanhåller information om deras identitet visar hur lättmanipulerade familj och vänner är - vem vet vad de blivit tillsagda eller utlovade som belöning med att delta.

Det verkar också som att personer med sadistiska och narcissistiska tendenser är ännu mer lättrekryterade troligen för att de är utlovade storhet som belöning för deras trohet och dedikation till GS-operationen vilket förklarar delvis varför mina tre senaste flickvänner har alla haft en form av personlighetsstörning liknande narcissism och borderline.

Det hela är olagligt, oetiskt och kriminellt. Jag uppmanar verkligen alla som deltar att bortse de lögner som GS-handlers har övertygat och och se realiteten. Utan tvekan läser många GS-förövare här i forumet och funderar vad de egentligen är/var delaktiga i. Få har modet att tala ut.
Senast redigerad av RiktigTI 2024-09-12 kl. 17:04.
Citera
2024-09-12, 19:21
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
I min sociala nätverk över 11 år har orelaterade personer kallat GS-handlers (de som kontaktar folk och koordinerar operationen via huvudsakligen telefon) för "psykopater" och dessa är dessvärre professionella inom krigföring som psykologisk krigföring. Vanliga medelsvenssons som är narcissister kan utföra något liknande GS genom att manipulera personers uppfattning mot en dock.

Genuin GS är uppbyggt i illusion och bedrägeri - allt är inte vad det verkar. Det är inte ett "gäng" som "stalkar" men en professionell underrättelse- och påverkansoperation som använder civila och samhällets resurser i att utverka psykologiska operationer i det undangömda.

Hur manipulerar de personer i huvudsak? Perceptionshantering (Perception Management) vilket betyder att de förser personer med information som ändrar inställning till en person (GS-måltavlan). Något de vill skapa är artificiella synkronicitet som bara GS-måltavlan kan uppleva.

Frimurare har ett djupt finger i denna manipulation på samhällsnivå. Tro inte att någon lokal polisiär myndighet förföljer en person sedan tonåren och syftar att utföra social och psykologisk påverkan. Dock kan även myndighetspersoner att rekryteras i något de inte förstår är djupt kriminellt.

Oavsett vad förnekarna i forumet påstår finns det många exempel på typisk GS historiskt sett. Ofta sker dock GS på en liten skala mellan några personer som vill trakassera en person och styra andras uppfattning.

Den GS som utförs mot mig är omfattande och innefattar total övervakning och påverkan av mitt liv. Exempelvis kontaktar de alla i min sociala krets inklusive främlingar och kollegor i syfte att delta i den operation vilket betyder att få dem att "undersöka" mig och rapportera tillbaka informationen om interaktionen.

Hur vet vi det här? GS-förövare avslöjas att de utför det här i syfte att göra narr av oss och att vi är maktlösa mot deras inflytande och påverkan. Mycket av det GS ämnar är att utföra är ett maktspel och på det sätt bryta ner vår vilja och vårt ego (huvudmål med psykologisk krigföring). Jag känner andra GS-måltavlor som begått självmord och därmed är det här absolut inte ofarliga "lek" men en koordinerad psykologisk trakasserikampanj som hänsynslöst utförs mot att påverka vårt psyke i huvudsak.

Att folk inte inser att det är psykologisk krigföring i grunden är skrämmande - att de hemlighåller och undanhåller information om deras identitet visar hur lättmanipulerade familj och vänner är - vem vet vad de blivit tillsagda eller utlovade som belöning med att delta.

Det verkar också som att personer med sadistiska och narcissistiska tendenser är ännu mer lättrekryterade troligen för att de är utlovade storhet som belöning för deras trohet och dedikation till GS-operationen vilket förklarar delvis varför mina tre senaste flickvänner har alla haft en form av personlighetsstörning liknande narcissism och borderline.

Det hela är olagligt, oetiskt och kriminellt. Jag uppmanar verkligen alla som deltar att bortse de lögner som GS-handlers har övertygat och och se realiteten. Utan tvekan läser många GS-förövare här i forumet och funderar vad de egentligen är/var delaktiga i. Få har modet att tala ut.

Det här är ett skrämmande exempel på hur djupt folk kan fastna i konspirationsteorier, och det är tragiskt att du väljer att tolka hela ditt liv genom en lins av paranoia och grundlösa påståenden. Du pratar om GS, eller "Gang Stalking", som om det är en allmänt erkänd och bevisad metod, när i själva verket hela idén är byggd på osanningar och missuppfattningar.

För det första, det finns inga trovärdiga bevis för att någon koordinerad, global operation äger rum där "GS-handlers" skulle rikta sig mot specifika individer med syftet att manipulera deras sociala kretsar och förstöra deras liv. Det är ren inbillning. Att flera orelaterade personer har kallat dessa individer "psykopater" bevisar ingenting – människor använder ord som dessa ofta utan att förstå vad de faktiskt betyder. Professionella inom psykologisk krigföring har helt andra uppgifter än att leka med enskilda personers liv på det sätt du beskriver. Det här är inget annat än en överdriven och konstruerad verklighetsuppfattning.

Din idé om att frimurare och myndigheter skulle vara inblandade är bara ännu ett tecken på hur konspirationsteorier fungerar. När man väl börjar tro på en sak, drar man in allt möjligt nonsens för att förstärka sin egen berättelse. Det spelar ingen roll hur irrationellt det blir – så länge det passar in i den egna paranoida världssynen. Att du tror att folk i din omgivning, inklusive dina ex-flickvänner, alla på något sätt skulle vara rekryterade i denna påstådda operation är direkt absurt. Det är ett exempel på hur paranoia och en brist på kritiskt tänkande kan förstöra förmågan att se verkligheten för vad den är.

Din uppmaning att folk ska "tala ut" om detta visar bara hur desperat du är att hitta bekräftelse för dina egna föreställningar. Du tror att världen är emot dig, när sanningen är mycket enklare: ingen utför någon koordinerad psykologisk operation mot dig. Vad du beskriver är en självuppfyllande profetia där du misstolkar helt normala sociala interaktioner som en del av en större konspiration, när de i själva verket bara är livet som pågår runt dig.

Det är dags att kliva ut ur det här självpåtagna konspirationsmörkret och börja förstå att världen inte fungerar på det sätt du tror. Den här typen av idéer, där allt och alla är ute efter dig, leder bara till isolering och misstänksamhet – och i värsta fall, till att du skadar dig själv eller andra. Sök hjälp och prata med någon som faktiskt kan hjälpa dig att förstå hur du har fastnat i en falsk världsbild.
Citera
2024-09-13, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnersten

Exempel:

Typ så.

Du bör nog ändå kunna höra dem tala om dig specifikt och då saker som kan vara svåra att få tag på. Om inte annat kan du ta hjälp av väggavlyssning, inborrad modell är bättre än den du håller mot väggen och du kan koppla högtalare till.

Ett sätt att kolla ifall de klassat dig som farlig är att stänga av mobilen. Är den hackad så kommer larmet gå. De kan låta hotfulla, hålla koll om du inte lämnat hemmet eller försöka påverka dig så du känner dig frestad att sätta igång den igen och nej du kan inte skydda den om det är nämnda nätverk som satt upp dig.
Citera
2024-09-13, 09:55
Medlem
Citat:

Du går verkligen på repeat. Mer eller mindre samma inlägg om och om igen. 11 år, GS-handlers, perceptionshantering, psykologisk krigföring, frimurare, flickvänner, bla, bla, bla...

Har du något nytt att komma med? Något du inte redan har sagt i 99 inlägg? Vad är senaste nytt inom GS-communityn?

Citat:
... Utan tvekan läser många GS-förövare här i forumet och funderar vad de egentligen är/var delaktiga i. ...

I alla fall ett litet halvnytt påstående. Som såklart är gripet helt ur luften. Du har såklart ingen aning om vilka som läser tråden och ännu mindre om de är "GS-förövare". Du har ju inte ens belägg för att det finns några "GS-förövare" - ja då förutom att du påstår att dina mamma och dina flickvänner är det.

Du har helt missuppfattat tråden. I tråden diskuterar vi om GS förekommer medan du förutsätter att det förekommer och i stället diskuterar vilka sociala medier världens samlade "GS-förövare" hänger på. Börja med att visa att det finns organiserade "GS-förövare", därefter kan vi diskutera om de hänger på Flashback eller inte.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-09-13 kl. 10:36.
Citera
2024-09-13, 21:50
Medlem
Sinnerstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Du bör nog ändå kunna höra dem tala om dig specifikt och då saker som kan vara svåra att få tag på. Om inte annat kan du ta hjälp av väggavlyssning, inborrad modell är bättre än den du håller mot väggen och du kan koppla högtalare till.

Ett sätt att kolla ifall de klassat dig som farlig är att stänga av mobilen. Är den hackad så kommer larmet gå. De kan låta hotfulla, hålla koll om du inte lämnat hemmet eller försöka påverka dig så du känner dig frestad att sätta igång den igen och nej du kan inte skydda den om det är nämnda nätverk som satt upp dig.

I just det här fallet är det inte på den nivån.

Det är mera vanligt skvaller, osämja och avundsjuka+korruption.

Några blir butthurt för du vet vad dom gör och dom har folk ikring sig som tror på all skit dom häver ur sig.
Citera
2024-09-15, 19:15
Medlem
Citat:
Inget jag erfarit med att bli förgiftad till min vetskap. Men jag tror att det här sker eftersom det finns onda människor som rekryteras till GS-förövare och får en anledning att utföra illegala handlingar för att de blir motiverade och intygade om ansvarsfrihet av GS-handlers att ingen kommer tro GS-måltavlan.

Jag har insett att de utföra djupa psykologiska operationer som efterliknar synkronicitet där associationer skapas djup i psyket och det undermedvetna. Egentligen är nästan all typisk GS-stimuli en form av synkronicitet - konstiga sammanträffande som inte har en uppenbar kausalitet. Att kausalitet saknas förstärks av att GS-förövare förnekar den organiserade naturen och påstår att vi är "psykiskt sjuka".

Hypotes: trauma-baserade psykologiska operationer i syfte att bryta ner en för att sedan bygga upp en enligt GS-gruppens agenda vilket innefattar en typ av programmering (hjärntvättning/beteendeförändring). Mind Control-systemet används under täckmantal av religion och psykiatri - allt för att hålla GS-operationen undangömd i syfte att fortsätta programmeringen.

Är det ett sammanträffande att de kallat vapnet som efterliknar schizofreni för "Voice-of-God"? Inte bara att höra artificiella röster men även uppleva artificiella synkronicitet som ska också vara gudomligt. Både röster i huvudet och synkronicitet är psykologiskt och diagnos-baserat kopplat till schizofreni-symptom. Det betyder att om en GS-måltavla är kristen tror denne att Gud är ansvarig; om ateist är det staten; om agnostiker är det ockult/universum/hemliga sällskap. I annan mening verkar det som att "Gud" orkestrerar GS och allt vi får veta är meddelande från Gud eller änglar (Guds budbärare).

För att utveckla det vidare. Underrättelsetjänster, forskning och militärkomplex har en lång historia av att utföra oetiska operationer mot psykologiska sårbara personer som uppenbarligen inte har socialt stödsystem och låg trovärdighet. Det finns INXX-MBTI personlighet som är mer sårbara till associationer och mönsterigenkänning - främst introverta och intuitiva personligheter i synnerhet med ett högt IQ - ju högre IQ desto bättre effekt har psykologiska operationer av den natur som använder hjärnans mönsterigenkänning för att utföra påverkan like synkronicitet. Vidare används GS-förövare med personlighetsstörningar strategiskt eftersom narcissister är nästan identiska i hur de manipulerar sina offer som GS-stimuli gör. En notis: kristna extremister anser att narcissister är demoner i princip - eller det är vad GS-propaganadan vill få oss tro.

Med det sagt. Den extrema psykologiska operationen jag utsätts för är massiv. Efter all undersökning verkar det som att det här utförs inte av lokala myndigheter i första hand - de ansvarar och sponsrar inte det. Det här är utan tvekan en organisation som verkar globalt och använder alla resurser i samhället för att utföra sina operationer mot en GS-måltavla.

Att tro på Gud är kanske det bästa sättet att acceptera och förstå GS-stimuli. Uppenbarligen är GS-operationen syfte att varje GS-måltavla ska bilda egen uppfattning om det som sker och på egen hand navigera GS-stimuli i livet. I värsta fall gör familjen och nära vänner situationen värre genom att utföra negativa handlingar. Därför är det av ytterst vikt att också omge sig av goda människor eftersom GS-operationen motiverar sociala nätverk att agera negativt mot en. Dr Robert Duncans slutsats var precis att tro på Gud och Bibeln är det bästa sätt att kämpa emot den ondska som GS är och kommer ifrån.

GS-gruppen vill ha kontroll av vår perception och vår tro - vi ska vara under konstant GS-stimuli via vår sociala nätverk och via media. GS-operationen är uppbyggd på en sådan massiv nivå att ingen medelsvensson vill tro på att oetiska, amoraliska och illegala operationer sker öppet. Kort sagt är det psykologisk krigföring maskerat som annat - samma kontrollsystem-"vapen" används för att bryta ner personer i samhället genom att manipulera sociala nätverk och media. GS-förvare motiveras med pengar, beröm, utlovade saker som frälsning, hot, grupptryck, ansvarsfrihet att vara sadistisk, gudomlig mission etc.

Många naiva faller nog mer för att det här handlar om en typ av beteende- och trosförändring - att vi ska skapas att fungera på ett visst sätt genom denna GS-stimuli oavsett hur brutal och psykopatisk det är. Troligen är sponsor kopplade till hemliga sällskap som Frimurare vars mission är "Make Good Men Better" - en form av omvandling av ens person i syfte att uppnå en pånyttfödelse i linje med CIAs ökända Monarch Butterfly där en måltavla blir utsatt för trauma i syfte att bryta ner ego och personlighet för att sedan programmera in nya tron och en ny personlighet eller ha flera sådana.

Men i grunden diskrediterar de GS-måltavlor öppet i media som VICE att vi enbart har vanföreställningar och lider av en psykos och schizofreni. Det är mer än uppenbart att huvudsaken är att hålla denna globala kontrollsystem undangömd genom att ge sig på personer med låg trovärdighet och som kanske redan har psykologiska sårbarheter.

Har du märkt av att personligheter verkar relevanta? Typ att GS-förövare blir i princip agerar som narcissister? Att mina vänner kallar GS-handlers för psykopater. Vi vet att det här är ett djupt psykologisk spel där manipulation av psykologi och perception är central i ett hypergame-liknande operation där GS-måltavlan inte känner till spelreglerna; GS-förövare har instruktioner och reglerna medan GS-handlers är spelmaster med full information som manipulerar spelarna.

Oavsett är GS-operationen skadligt för GS-måltavlor och oavsett vad GS-handlers påstår är det en livsfarlig operation som ämnar att manipulera ens perception och psykologi. Utfall är förväntade men inte givna. Många blir självdestruktiva och även begår självmord. Vissa skadar och dödar andra. De är högst kriminellt och patetiskt att samhället är bedraget och manipulerat att inte se GS för den kriminella verksamhet det är.

Hjärntvättning (psykologisk krigföring) går ut på att få oss tro som sponsorn vill. I grunden vill de att vi ska ha irrationella tron om världen och GS som Dr Robert Duncan skrev. Därför vill de inte avslöja vad GS är och vad målet är.

Jo jag har märkt hur en del av deras psykologiska taktiker fungerar bland annat folk som agerar väldigt aggressivt men ändå inte går till fysisk konfrontation.

Detta används ofta av gang stalkers när dom inte har något annat att komma med vilket betyder att allt annat dom har försökt har misslyckats vilket bara är positivt för targeted individuals.

Vilket betyder att du som targeted individual måste göra något som är rätt för att väcka sådan reaktion hos gang stalkers 🤔

Var med om en liten incident igår med en väldigt aggressiv försäljare som det absolut inte gick att prata med. Först fråga jag vad hans saker kostade men sedan när jag funderade på att köpa en sak av honom så började han höja priset(de där sakerna har bara ett högt värde om dom är i väldigt bra skick) , men förstod senare att han bara provocerade för att försöka få fram en aggressiv reaktion ur mig men jag gick lungt därifrån och det är så man måste göra för reagerar man som dom vill så kan dessa gang stalkers ställa till med något 🤔
Citera
2024-09-15, 19:36
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Jo jag har märkt hur en del av deras psykologiska taktiker fungerar bland annat folk som agerar väldigt aggressivt men ändå inte går till fysisk konfrontation.

Detta används ofta av gang stalkers när dom inte har något annat att komma med vilket betyder att allt annat dom har försökt har misslyckats vilket bara är positivt för targeted individuals.

Vilket betyder att du som targeted individual måste göra något som är rätt för att väcka sådan reaktion hos gang stalkers 🤔

Var med om en liten incident igår med en väldigt aggressiv försäljare som det absolut inte gick att prata med. Först fråga jag vad hans saker kostade men sedan när jag funderade på att köpa en sak av honom så började han höja priset(de där sakerna har bara ett högt värde om dom är i väldigt bra skick) , men förstod senare att han bara provocerade för att försöka få fram en aggressiv reaktion ur mig men jag gick lungt därifrån och det är så man måste göra för reagerar man som dom vill så kan dessa gang stalkers ställa till med något 🤔

Du måste verkligen leva i en parallell verklighet om du tror att ett dåligt möte med en försäljare på något sätt är en del av en grandios "gang stalking"-konspiration. Det är nästan skrattretande hur du lyckas förvandla varje vardaglig händelse till en personlig attack från ett nätverk av osynliga förföljare. Det är rätt tragiskt att se hur paranoia totalt har tagit över din förmåga att tänka logiskt.

Aggressiva försäljare existerar. Dåliga dagar existerar. Allt som händer i ditt liv är inte en del av någon mystisk komplott. Att du går runt och ser dig själv som en "targeted individual" är inte bara absurt, det är en bekväm ursäkt för att undvika att ta ansvar för dina egna handlingar och omständigheter. Det är lätt att skylla på imaginära förföljare när du inte kan hantera verkligheten som den är.

Så kanske dags att lägga ner de här storslagna idéerna om gang stalkers och börja inse att allt inte kretsar kring dig. Det är ingen konspiration, det är bara livet. Klarar du inte av att möta det utan att skapa fantasier, då ligger problemet hos dig, inte hos några påhittade förföljare.
Citera
2024-09-15, 21:07
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Tror du att försäljare blev kontaktad innan ni talade? Ibland kan sådana händelser inte vara del av GS vilket vi också måste vara medvetna om. Deras psykologiska operationer ämnar att utföra GS-stimuli här och där tills GS-måltavlor blir hjärntvättade/programmerade till tron att allt och alla är inblandade. Det är en illusion och bedrägeri vilket GS grundar sig i. Därför måste du ha uppsikt om alla detaljer. Hur som helst måste du reagera lugnt och hantera situationen väl oavsett om det är en GS-förövare.

En taktik som min vän avslöjade om deras psykologiska manipulation är omvänd psykologi. En annan är GS-förövare tar reda på vad GS-måltavlan vill och medvetet inte ger det till GS-måltavlan troligen istället använder det för att kontrollera eller liknande, eller provocera. Alla de psykologiska metoder är uppenbara och inget avancerat men att alla i sociala krets är uppmanade till att applicera det mot oss i syfte att kontrollera oss och därmed tvinga deras vilja på oss är skrämmande. Liksom: GS-handlers motiverar personer genom att förse de med psykologiska metoder och privatinformation. Ofta används GS-stimuli som symboler och nummer som de vet att vi har förankrat och förser det till andra som då använder den informationen mot oss. Det är en underrättelse- och påverkansoperation utan dess like - och alla vill ha kontroll och makt av oss speciellt narcissister och kluster B-personligheter vilket förklarar mina tre senaste kontrollerande flickvänner. Anledning till varför partners med NPD/BPD/APD väljs ut är för att de har låg eller ingen empati mot sina partners och därmed lyder de GS-handlers i utbyte mot belöning eller beröm. Överlag är kluster B-personligheter de perfekta GS-förövare p.g.a. deras empatistörda natur och fokus på materialism som pengar vilket lätt kan motiveras och möjlighet att vara sadister i det undangömda och ingen kommer tro GS-måltavlor som är under extrem mind control vilket samhället ser som schizofrena redan - perfekta miljön för att utföra psykologisk krigföring (trakasseri etc.) och komma undan.

Kort sagt: Vad vi fokuserar på fokuserar de på att ändra efter deras agenda. Ett exempel: Jag nämner en vän på universitet sedan kommer denna framför mig under dagen, eller dennes Facebook-profilfoto uppdateras samma dag på kvällen vilket sällan eller aldrig händer. Vårat fokus och uppmärksamhet vill de åt i syfte att manipulera vår verklighet och verklighetsuppfattning (perceptionshantering). Ett exempel är att mitt ex använder GS-handlers verktyg på sociala medier för att manipulera mig - tro mig: vissa GS-förövare vet vilken makt GS-gruppen besitter och det är ett sätt att motivera partners att delta och bli del av "GS-gruppen" (Frimurare?). En annan taktik GS-handlers ber GS-förövare göra är att fiska information om oss och se hur vi agerar i en viss situation. Det är viktigt för dem att se vad vi gör vilken ska visa vår karaktär och vårt beteende speciellt vid GS-stimuli.

GS-operationen grundar sig i att använda GS-måltavlans egna rädsla och paranoia mot sig själv och därför är det indirekta GS-stimuli som liknar GS-synkronicitet där GS-stimuli från flera personer i sociala nätverk har mening bakom det men inget uppenbar kausalitet. Kausaliteten är aktivt förnekat bland GS-förövare och beskylls på mentala sjukdomar och därmed kan GS-programmeringen fortsätta.

GS-förövare vet mer troligt att deras mål är att provocera oss och använda negativa reaktioner mot oss oavsett vilket anledning de fått av GS-förövare. Sedan delar också GS-handlers privatinformation om oss till vår sociala krets för att låta oss veta att vi är under uppsikt och således också är det del av GS-stimuli som psykologisk krigföring att öka rädsla och paranoia vilket för GS-operationen verka mycket mäktigare än de faktiskt är.

Oavsett vad GS-gruppen hävdar att de gör och varför spelar det ingen roll - det är olagligt, oetiskt och kriminellt. GS-gruppen brytera mot många grova lagar som är till för att skydda medborgare mot förföljelse och trakasserier samt övervakning etc.

Vidare att vår sociala krets kallat GS-handlers för "psykopater" kan vara del av den narrativ att öka vår rädsla, oro och paranoia i att vi är maktlösa mot de system och att de kan effektivt rekrytera familj och vänner i den uppenbara trakasserikampanj.

Det hela kan ses som ett hypergame-spel där psykologisk krigföring syftar att bryta vår vilja och vårt ego. Att vi försätts i mörker om operationen och gaslightas till förvrängd verklighetsuppfattning samt att GS-stimuli är skapat att öka vår rädsla, oro och paranoia i syfte att GS-måltavlor tar dåliga och negative beslut/reaktioner mot GS-förövare. Det hela är mer kontrollerat än vi tror och hur vi hanterar det är av intresse samt vad vi tror sker mot oss. Vidare är GS skapat att inte direkt påverka och styra vår fria vilja vilket är centralt i ett hypergame-spel däremot verkar GS-förövares vilja vara styrd av GS-handlers instruktioner som motiverar genom att anspela på belöning av olika slag som pengar, beröm, medlemskap eller något gudomligt.

Huvudmännen bakom GS har spekulerats att vara exempelvis Frimurare och Jesuiter (Katoliker/Vatikanen) som finns överallt i amerikanska och västerländska samhällen som har ett genuint intresse för mind control, social engineering och liknande. Frimurare i sig fungerar på basis "Make Good Men Better" där karaktärsutveckling är i fokus som vissa i TI-sällskapet hävdar är målet med GS-operationen. I min mening är det extremt farligt att leka med personers psyke genom psykologisk krigföring-metoder vilket har bevisligen lett till många självmord, självskada, skada på andra och mord (ex. Myron May). Sedan hur det utförs praktiskt sett är det mer troligt from PSYOP-division i USA-armén och andra liknande entitet samt InfraGard i Kanada. Kanada och Sverige är unika som länder och är mer som spelplan för mind control-forskning för att bägge länder är transparenta och naiva som sätter fokus på trygghet och psykologi. Därmed är civila enklare att manipulera för samhällspolisiära uppgifter också. Samhällspolisiära uppgifter betyder inte att GS-måltavlor är kriminella men det finns många anledningar som kan användas för att motivera såsom psykisk hälsa och "undersökning" eller t.o.m. något religiöst.

Frimuare har en stark användning av svart/vitt och schack-mönster vilken påvisar deras angelägenhet att spel hypergame-spelet i syfte av beteende- och trosystemförändring genom omfattande psykologiska operationer baserat i rädsla, oro och paranoia samt i synkronicitet och i en viss aspekt någon form av högre makt som Gud vilket sådana hemliga sällskap "tror" på. I sådana sällskap sätt karaktärsutveckling i fokus och ansats är att vi ska förfinas via motgångar och misär (eld) vilket är självklart något som ingen självmant vill utsättas för och därmed måste det göras mot vår vilja och i det undangömda (olagligt och skadligt såklart - vi anmäler direkt till myndigheterna om vi visste deras identitet).

Det vi gör i forum är att avslöja deras taktiker. Vi kan hoppas att GS-förövare läser det här och samlar bevis om deras kommunikation med GS-handlers. Alla är bedragna i denna operation - lita INTE på GS-handlers oavsett vilken auktoritet de påstår sig vara eller ha. Förnekare i forumet är del av GS-operationen oavsett om dessa är GS-förövare eller "nyttiga idioter" som gör jobbet frivilligt åt GS-gruppen.
Senast redigerad av RiktigTI 2024-09-15 kl. 22:02.
Citera
2024-09-16, 12:18
Medlem
Citat:
Tror du att försäljare blev kontaktad innan ni talade? Ibland kan sådana händelser inte vara del av GS vilket vi också måste vara medvetna om. Deras psykologiska operationer ämnar att utföra GS-stimuli här och där tills GS-måltavlor blir hjärntvättade/programmerade till tron att allt och alla är inblandade. Det är en illusion och bedrägeri vilket GS grundar sig i. Därför måste du ha uppsikt om alla detaljer. Hur som helst måste du reagera lugnt och hantera situationen väl oavsett om det är en GS-förövare.

En taktik som min vän avslöjade om deras psykologiska manipulation är omvänd psykologi. En annan är GS-förövare tar reda på vad GS-måltavlan vill och medvetet inte ger det till GS-måltavlan troligen istället använder det för att kontrollera eller liknande, eller provocera. Alla de psykologiska metoder är uppenbara och inget avancerat men att alla i sociala krets är uppmanade till att applicera det mot oss i syfte att kontrollera oss och därmed tvinga deras vilja på oss är skrämmande. Liksom: GS-handlers motiverar personer genom att förse de med psykologiska metoder och privatinformation. Ofta används GS-stimuli som symboler och nummer som de vet att vi har förankrat och förser det till andra som då använder den informationen mot oss. Det är en underrättelse- och påverkansoperation utan dess like - och alla vill ha kontroll och makt av oss speciellt narcissister och kluster B-personligheter vilket förklarar mina tre senaste kontrollerande flickvänner. Anledning till varför partners med NPD/BPD/APD väljs ut är för att de har låg eller ingen empati mot sina partners och därmed lyder de GS-handlers i utbyte mot belöning eller beröm. Överlag är kluster B-personligheter de perfekta GS-förövare p.g.a. deras empatistörda natur och fokus på materialism som pengar vilket lätt kan motiveras och möjlighet att vara sadister i det undangömda och ingen kommer tro GS-måltavlor som är under extrem mind control vilket samhället ser som schizofrena redan - perfekta miljön för att utföra psykologisk krigföring (trakasseri etc.) och komma undan.

Kort sagt: Vad vi fokuserar på fokuserar de på att ändra efter deras agenda. Ett exempel: Jag nämner en vän på universitet sedan kommer denna framför mig under dagen, eller dennes Facebook-profilfoto uppdateras samma dag på kvällen vilket sällan eller aldrig händer. Vårat fokus och uppmärksamhet vill de åt i syfte att manipulera vår verklighet och verklighetsuppfattning (perceptionshantering). Ett exempel är att mitt ex använder GS-handlers verktyg på sociala medier för att manipulera mig - tro mig: vissa GS-förövare vet vilken makt GS-gruppen besitter och det är ett sätt att motivera partners att delta och bli del av "GS-gruppen" (Frimurare?). En annan taktik GS-handlers ber GS-förövare göra är att fiska information om oss och se hur vi agerar i en viss situation. Det är viktigt för dem att se vad vi gör vilken ska visa vår karaktär och vårt beteende speciellt vid GS-stimuli.

GS-operationen grundar sig i att använda GS-måltavlans egna rädsla och paranoia mot sig själv och därför är det indirekta GS-stimuli som liknar GS-synkronicitet där GS-stimuli från flera personer i sociala nätverk har mening bakom det men inget uppenbar kausalitet. Kausaliteten är aktivt förnekat bland GS-förövare och beskylls på mentala sjukdomar och därmed kan GS-programmeringen fortsätta.

GS-förövare vet mer troligt att deras mål är att provocera oss och använda negativa reaktioner mot oss oavsett vilket anledning de fått av GS-förövare. Sedan delar också GS-handlers privatinformation om oss till vår sociala krets för att låta oss veta att vi är under uppsikt och således också är det del av GS-stimuli som psykologisk krigföring att öka rädsla och paranoia vilket för GS-operationen verka mycket mäktigare än de faktiskt är.

Oavsett vad GS-gruppen hävdar att de gör och varför spelar det ingen roll - det är olagligt, oetiskt och kriminellt. GS-gruppen brytera mot många grova lagar som är till för att skydda medborgare mot förföljelse och trakasserier samt övervakning etc.

Vidare att vår sociala krets kallat GS-handlers för "psykopater" kan vara del av den narrativ att öka vår rädsla, oro och paranoia i att vi är maktlösa mot de system och att de kan effektivt rekrytera familj och vänner i den uppenbara trakasserikampanj.

Det hela kan ses som ett hypergame-spel där psykologisk krigföring syftar att bryta vår vilja och vårt ego. Att vi försätts i mörker om operationen och gaslightas till förvrängd verklighetsuppfattning samt att GS-stimuli är skapat att öka vår rädsla, oro och paranoia i syfte att GS-måltavlor tar dåliga och negative beslut/reaktioner mot GS-förövare. Det hela är mer kontrollerat än vi tror och hur vi hanterar det är av intresse samt vad vi tror sker mot oss. Vidare är GS skapat att inte direkt påverka och styra vår fria vilja vilket är centralt i ett hypergame-spel däremot verkar GS-förövares vilja vara styrd av GS-handlers instruktioner som motiverar genom att anspela på belöning av olika slag som pengar, beröm, medlemskap eller något gudomligt.

Huvudmännen bakom GS har spekulerats att vara exempelvis Frimurare och Jesuiter (Katoliker/Vatikanen) som finns överallt i amerikanska och västerländska samhällen som har ett genuint intresse för mind control, social engineering och liknande. Frimurare i sig fungerar på basis "Make Good Men Better" där karaktärsutveckling är i fokus som vissa i TI-sällskapet hävdar är målet med GS-operationen. I min mening är det extremt farligt att leka med personers psyke genom psykologisk krigföring-metoder vilket har bevisligen lett till många självmord, självskada, skada på andra och mord (ex. Myron May). Sedan hur det utförs praktiskt sett är det mer troligt from PSYOP-division i USA-armén och andra liknande entitet samt InfraGard i Kanada. Kanada och Sverige är unika som länder och är mer som spelplan för mind control-forskning för att bägge länder är transparenta och naiva som sätter fokus på trygghet och psykologi. Därmed är civila enklare att manipulera för samhällspolisiära uppgifter också. Samhällspolisiära uppgifter betyder inte att GS-måltavlor är kriminella men det finns många anledningar som kan användas för att motivera såsom psykisk hälsa och "undersökning" eller t.o.m. något religiöst.

Frimuare har en stark användning av svart/vitt och schack-mönster vilken påvisar deras angelägenhet att spel hypergame-spelet i syfte av beteende- och trosystemförändring genom omfattande psykologiska operationer baserat i rädsla, oro och paranoia samt i synkronicitet och i en viss aspekt någon form av högre makt som Gud vilket sådana hemliga sällskap "tror" på. I sådana sällskap sätt karaktärsutveckling i fokus och ansats är att vi ska förfinas via motgångar och misär (eld) vilket är självklart något som ingen självmant vill utsättas för och därmed måste det göras mot vår vilja och i det undangömda (olagligt och skadligt såklart - vi anmäler direkt till myndigheterna om vi visste deras identitet).

Det vi gör i forum är att avslöja deras taktiker. Vi kan hoppas att GS-förövare läser det här och samlar bevis om deras kommunikation med GS-handlers. Alla är bedragna i denna operation - lita INTE på GS-handlers oavsett vilken auktoritet de påstår sig vara eller ha. Förnekare i forumet är del av GS-operationen oavsett om dessa är GS-förövare eller "nyttiga idioter" som gör jobbet frivilligt åt GS-gruppen.

GS gruppen var antagligen medvetna om att sannolikheten är ganska stor att jag skulle besöka stället därför hade dom förmodligen placererat en gang stalker där som väntade att jag skulle komma dit. Jag menar han hade i princip inte sålt något alls på hela dagen så kommer jag dit och han kör på med den värsta GS teatern som jag har sett på länge.

Det här systemet är gjort på ett sådant sätt att det ska skapa trauman så att man kanske nästa gång inte ska våga fråga försäljare vad deras produkter kostar.

Men jag förstod att det var teater från första början så jag bara avlägsna mig från platsen direkt.

Vad tror du att kan ligga bakom symptomer som targeted individuals ofta har typ sömn svårigheter svår huvudvärk eller värk i olika delar av kroppen?

Jag menar många online targeted individuals säger att det här är symptom av elektroniska vapen vilket jag har starkt tvivlat på eftersom det inte finns några bra bevis att sådana existerar? 🤔

Men dock har det hänt olika saker den senaste tiden mera känt som Havannasyndromet vilket skulle tyda på att någon har tillgång till sådana vapen men dock är det inte känt hur dessa vapen ser ut eller storlek på dessa 🤔

Andra påstår att dessa symptomer orsakas av stress som man får av gang stalking vilket jag ochså tvivlar på jag menar det är ganska enkla saker som dom gör ibland beter sig gang stalkarna som apor men jag vet inte om detta skulle orsaka stress som senare orsaker fysiska symptomer och sjukdomar?

Möjligtvis kan dom orsaka väldigt mycket stress om man har ett sådant jobb där man ständigt är utsatt av dessa apor.

Andra speciellt Renata anser att dessa symptomer möjligtvis är spirituellt alltså det orsakas av andliga krafter alltså någon form av svartmagi?

Sen finns det en annan förklaring att detta orsakas av olika kemikalier eller biologiska vapen denna teori är fullt accepterad av de targeted individuals som jag pratat med dock har denna teori av någon anledning inte blivit lika populär.
Senast redigerad av Anders43J 2024-09-16 kl. 12:23.
Citera
2024-09-16, 12:40
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
GS gruppen var antagligen medvetna om att sannolikheten är ganska stor att jag skulle besöka stället därför hade dom förmodligen placererat en gang stalker där som väntade att jag skulle komma dit. Jag menar han hade i princip inte sålt något alls på hela dagen så kommer jag dit och han kör på med den värsta GS teatern som jag har sett på länge.

Det här systemet är gjort på ett sådant sätt att det ska skapa trauman så att man kanske nästa gång inte ska våga fråga försäljare vad deras produkter kostar.

Men jag förstod att det var teater från första början så jag bara avlägsna mig från platsen direkt.

Vad tror du att kan ligga bakom symptomer som targeted individuals ofta har typ sömn svårigheter svår huvudvärk eller värk i olika delar av kroppen?

Jag menar många online targeted individuals säger att det här är symptom av elektroniska vapen vilket jag har starkt tvivlat på eftersom det inte finns några bra bevis att sådana existerar? 🤔

Men dock har det hänt olika saker den senaste tiden mera känt som Havannasyndromet vilket skulle tyda på att någon har tillgång till sådana vapen men dock är det inte känt hur dessa vapen ser ut eller storlek på dessa 🤔

Andra påstår att dessa symptomer orsakas av stress som man får av gang stalking vilket jag ochså tvivlar på jag menar det är ganska enkla saker som dom gör ibland beter sig gang stalkarna som apor men jag vet inte om detta skulle orsaka stress som senare orsaker fysiska symptomer och sjukdomar?

Möjligtvis kan dom orsaka väldigt mycket stress om man har ett sådant jobb där man ständigt är utsatt av dessa apor.

Andra speciellt Renata anser att dessa symptomer möjligtvis är spirituellt alltså det orsakas av andliga krafter alltså någon form av svartmagi?

Sen finns det en annan förklaring att detta orsakas av olika kemikalier eller biologiska vapen denna teori är fullt accepterad av de targeted individuals som jag pratat med dock har denna teori av någon anledning inte blivit lika populär.

Det här är ett klassiskt exempel på hur långt du är villig att gå för att hitta någon form av förklaring till vanliga livshändelser som du inte klarar av att hantera rationellt. Att du ens kan sitta här och påstå att en försäljare skulle vara en del av en organiserad "gang stalking"-operation är löjeväckande. Har du någonsin funderat på att folk bara har dåliga dagar, eller att världen inte kretsar kring dig och dina konspirationer? Nej, istället målar du upp hela samhället som en teaterscen där alla är ute efter dig. Det är inte bara felaktigt, det är fullständigt paranoidt.

När det gäller de fysiska symptomen som du påstår att "targeted individuals" upplever, så är det nästan tragikomiskt hur långt du sträcker dig för att undvika den mest uppenbara förklaringen: stress och paranoia. Sömnsvårigheter, huvudvärk och värk i kroppen är klassiska stressymptom, men nej, i din värld måste det vara "elektroniska vapen" eller, ännu värre, svartmagi. Du försöker desperat koppla ihop Havannasyndromet med dina fantasier, men det finns inga trovärdiga bevis som stöder att du eller någon annan är måltavla för några mystiska vapen.

Och när du säger att gang stalkers beter sig som "apor" och ändå tvivlar på att det skulle orsaka stress – det visar bara att du inte ens kan sätta ihop en konsekvent teori för din egen paranoia. Du svävar runt mellan konspirationer, svartmagi och biologiska vapen utan någon röd tråd, som om du bara försöker hitta något, vad som helst, för att rättfärdiga din känsla av att vara förföljd. Sanningen är att det inte finns någon gigantisk komplott emot dig – det är din egen paranoia som styr ditt liv, och du är fast i en spiral där varje liten händelse blir ännu ett "bevis" för din påhittade förföljelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in