2017-12-22, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Nej det är inte sant.

Jag skriver att jag har sett döda fåglar på min vind för att belysa det faktum att tolkningen av en död fågel ligger hos individen. Jag har hittat döda fåglar på vinden och jag tolkar inte det som att jag är utsatt för GS. Du hittar döda fåglar och tolkar det som ett bevis för GS.

Jag drar som sagt inte riktigt samma slutsatser som dig av upptäckten av en död fågel. Och om vi går tillbaka till trådens ämne, om GS förekommer, så är inte din historia om en död fågel något får mig att tänka om. Jag är fullkomligt övertygad om att du totalt misstolkar betydelsen av döda fåglar.

Enligt din expertis, ditt sätt att tolka saker på och dra slutsatser:

Hur skulle du tolka det när vaktmästaren i det hus där du bor talar om för dig att han faktiskt deltar i trakasserier mot dig och att han strax efter det flyttar ut och aldrig mer syns till? Vilka slutsatser skulle du dra av en sådan händelse?
Citera
2017-12-22, 21:39
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joh844
Mitt svar är nej på dina tre första frågor.

Fråga fyra vet vet inte jag.
-Den frågan kan besvaras av?!?!?!

Av dig. Eller någon annan som tror på skiten.

Så sammanfattningsvis har du ingen som helst idé varför någon skulle vilja lägga ut miljontals kronor på att förfölja dig?
Citera
2017-12-22, 21:50
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Enligt din expertis, ditt sätt att tolka saker på och dra slutsatser:

Hur skulle du tolka det när vaktmästaren i det hus där du bor talar om för dig att han faktiskt deltar i trakasserier mot dig och att han strax efter det flyttar ut och aldrig mer syns till? Vilka slutsatser skulle du dra av en sådan händelse?

Att du och "vaktmästaren" inte går ihop. Att han inte gillar dig. Att han och andra är trötta på dig. Att han är elak. Att han är en idiot. Att han är trött på att höra din röst. Att han och boende är jävligt less på att du hela tiden påstår att du är stalkad.

Jag hade inte dragit slutsatsen att han är en del av en världsomfattande konspiration med bibliska undertoner vars motiv är att tysta de rättrogna. Jag hade inte dragit slutsatsen att han är en satanist. Jag hade inte dragit slutsatsen att han samarbetar med arbetsförmedlingen, mina föräldrar och bilmekanikern.

Citat:
att han strax efter det flyttar ut och aldrig mer syns till?

Jag hade nog kommit till slutsatsen att han flyttat.

Påstår du att han inte längre finns i folkbokföringen? Att han har upphört att existera?
Senast redigerad av madtop 2017-12-22 kl. 21:57.
Citera
2017-12-22, 22:03
Medlem
För att få kontroll och inflytande räcker det ofta inte att verka i bara ett enskilt litet land.
Därför bildas det internationella organisationer som överskrider enskilda nations- och statsgränser. "Organiserad Gang Stalking" är gränsöverskridande och finns i många länder däribland alla i-länder.

Religösa, nationalistiska och revolutionära grupper det finns många falanger som hävdar att de har personer på insidan av myndigheter och organisationer. Därför kan man naturligtvis sluta sig till att även de som förföljer folk och önskar att göra det hävdar att de nästlat sig in i myndigheter och organisationer som väcker deras intresse eller oro.

Angripna individer skriver i åratal till tillsynsmyndigheter som vägrar kommentera deras uppgifter och missbruket tillåts fortsätta att förstör liv helt i onödan. Idag måste många utsatta personer fortfarande söka sin information på internet trots att det snart är 2020-talet!

Vissa individer nuförtiden är sjukligt misstänksamma och besatta av att ha auktoritet och kontroll över andra och att dessa drag som gör dem ytterst farliga för vanliga människor speciellt i organiserade grupper, "Organiserad Gang Stalking", vars mål bl.a. är att idiotförklara offren för att lättare begå lagöverträdelser mot dem.

Speciellt utsatta grupper är oförståndiga personer, individer med drogproblem och de som avtjänat fängelsestraff på anstalt.
Citera
2017-12-22, 22:28
Medlem
Citat:
Att du och "vaktmästaren" inte går ihop. Att han inte gillar dig. Att han och andra är trötta på dig. Att han är elak. Att han är en idiot. Att han är trött på att höra din röst. Att han och boende är jävligt less på att du hela tiden påstår att du är stalkad.

Jag hade inte dragit slutsatsen att han är en del av en världsomfattande konspiration med bibliska undertoner vars motiv är att tysta de rättrogna. Jag hade inte dragit slutsatsen att han är en satanist. Jag hade inte dragit slutsatsen att han samarbetar med arbetsförmedlingen, mina föräldrar och bilmekanikern.

Svarar på detta för jag vill berätta vad som verkligen sker.

Jag har bott här i nästan fyra år nu och inte nämnt ett ord till mina grannar om att jag anser mig vara stalkad och trakasserad av dem. Den enda gången (första och sista gången) jag gjorde ett misstag och sa något åt det hållet var för bara några veckor sedan till en av de nyinflyttade grannarna, men det var långt, långt innan dess som vaktmästaren sa detta till mig. Jag kommenterade inte hans uttalande då när detta utspelade sig, utan tog det som att han försade sig och sa sanningen efter en händelse med min bil och ett försök från dem att sabotera för mig som han personligen var inblandad i. Så de boende kan absolut inte vara trötta på att jag hela tiden påstår att jag är stalkad av dem, för det gör jag inte, så till vida de inte läser det som jag har berättat om i den här tråden och vet att jag är deras granne (vilket jag starkt anar att de gör eftersom att som TI så är man bevakad online hela tiden).

Jag pratar inte med några av mina grannar eller någon annan här i trakten pga det som de gör mot mig. Jag går inte runt till mina grannar med några anklagelser. Jag ser och observerar vad de gör men säger inget och reagerar inte inför dem. Jag bemöter dem med vänlighet och säger hej om våra vägar korsas eller om de tilltalar mig på något sätt.

Grannen ovanför som gör noise campaigns, honom har jag vänligt frågat om han kan dämpa sig, men jag har inte anklagat honom för att medvetet trakassera mig. Som jag skrev för en tid sedan här så ökade han på med dessa störande ljud istället. Det är nu så pass jobbigt att jag inte längre kan bo kvar här. I nuläget vet jag inte ens vart jag ska ta vägen, vart jag ska flytta?

Min röst kan de inte vara trötta på, eftersom jag som sagt lever med en tystnad på mina läppar 95 procent av tiden.

Om vaktmästaren vore elak eller en idiot varför skulle han då kasta ut ett påstående om deltagande i organiserade trakasserier som är exakt det brott som jag vet att jag är utsatt för? Skulle detta då vara ännu en tillfällighet bland alla andra hundratals tillfälligheter?

Att just han skulle vara en satanist .... den slutsatsen har inte jag heller dragit. Det var inget som han visade några yttre tecken på så länge han bodde här. Däremot har några få andra grannar här visat öppet att de är satanister, eller möjligtvis så låtsas de vara satanister. Kan inte veta med säkerhet vilket av de två alternativen som är det rätta.

Under hela den här tiden idag och ikväll som jag har skrivit om gangstalking så har grannen ovanför ägnat sig åt högljudda noise campaigns. Det är så som det alltid är när man skriver öppet och berättar om detta.
Senast redigerad av rosalotus 2017-12-22 kl. 22:33.
Citera
2017-12-22, 23:02
Medlem
[quote=madtop|62690522]Av dig. Eller någon annan som tror på skiten.

Så sammanfattningsvis har du ingen som helst idé varför någon skulle vilja lägga ut miljontals kronor på att förfölja just dig

Detta samt dina tidigare inlägg avslöjar mycket...
Citera
2017-12-22, 23:13
Medlem
madtops avatar
Citat:
Under hela den här tiden idag och ikväll som jag har skrivit om gangstalking så har grannen ovanför ägnat sig åt högljudda noise campaigns. Det är så som det alltid är när man skriver öppet och berättar om detta.

Så du menar att en av dina grannar har som arbetsuppgift att stampa i golvet så fort du skriver ett inlägg på det här forumet?

Det är inte direkt så att dina inlägg övertygar mig om att GS förekommer. Mer förvånande är att du tror att jag och andra blir övertygade av dina iakttagelser. Du kan ju inte vara seriöst förvånad över att ingen tror på dig?
Citera
2017-12-22, 23:17
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joh844
Detta samt dina tidigare inlägg avslöjar mycket...

Vad avslöjar det?
Citera
2017-12-22, 23:47
Medlem
Citat:
Så du menar att en av dina grannar har som arbetsuppgift att stampa i golvet så fort du skriver ett inlägg på det här forumet?

Det är inte direkt så att dina inlägg övertygar mig om att GS förekommer. Mer förvånande är att du tror att jag och andra blir övertygade av dina iakttagelser. Du kan ju inte vara seriöst förvånad över att ingen tror på dig?

Jag vet att andra utsatta tror på mig och det får räcka för nu. Vad just du tror struntar jag faktiskt fullständigt i. Jag vill ge mitt vittnesmål om detta, ibland, när jag orkar ge ord åt det och när jag kan, och svarar därför på några av dina inlägg och berättar om hur det är, men mina svar skriver jag inte för att försöka övertyga just dig om något. Så är det absolut inte.
Citera
2017-12-27, 15:28
Medlem
"Däremot har några få andra grannar här visat öppet att de är satanister, eller möjligtvis så låtsas de vara satanister."

Speciellt utsatta grupper för "Organiserad Gang Stalking" är oförståndiga personer,
individer med drogproblem och de som avtjänat fängelsestraff på anstalt. En annan
grupp som väljs ut är människor som tror att det förekommer satanism eller
"djävulsdyrkan". Framkastade historier om satanistiska ritualövergreppen har
funnits i århundraden t.ex. häxprocesserna i Sverige som byggde på hysteri om
hävdade ritualövergrepp. Anklagelser som nåde ända upp till Svea hovrätt på
1700-hundratalet.

Genom att välja ut personer som tror på satanism och symbolik är det enkelt att
idiotförklara offren och att begå lagöverträdelser mot dem. Eftersom de är ensamma
om att söka förklaringen i satanism och ensamma om att tro att de som "stalkar" dem
har med satanism att göra (vanliga arbetslösa och pensionärer som är sysslolösa).
Deras historier blir helt enkelt aldrig tillförlitliga om de nämner satanism man tror
istället att det rör sig om paranoia.
Senast redigerad av Piratpartiet 2017-12-27 kl. 15:41.
Citera
2017-12-28, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piratpartiet
"Däremot har några få andra grannar här visat öppet att de är satanister, eller möjligtvis så låtsas de vara satanister."

Speciellt utsatta grupper för "Organiserad Gang Stalking" är oförståndiga personer,
individer med drogproblem och de som avtjänat fängelsestraff på anstalt. En annan
grupp som väljs ut är människor som tror att det förekommer satanism eller
"djävulsdyrkan". Framkastade historier om satanistiska ritualövergreppen har
funnits i århundraden t.ex. häxprocesserna i Sverige som byggde på hysteri om
hävdade ritualövergrepp. Anklagelser som nåde ända upp till Svea hovrätt på
1700-hundratalet.

Genom att välja ut personer som tror på satanism och symbolik är det enkelt att
idiotförklara offren och att begå lagöverträdelser mot dem. Eftersom de är ensamma
om att söka förklaringen i satanism och ensamma om att tro att de som "stalkar" dem
har med satanism att göra (vanliga arbetslösa och pensionärer som är sysslolösa).
Deras historier blir helt enkelt aldrig tillförlitliga om de nämner satanism man tror
istället att det rör sig om paranoia.

Tycker att den här kommentaren från dig är ganska så märklig? Försöker du säga att det inte finns några satanister överhuvudtaget i den här världen? Håller inte med dig i så fall, så ditt påstående får stå för dig och eventuellt andra som delar din uppfattning.

Jag har inte blivit utvald till detta pga att jag tror att satanism existerar. Varför skulle det vara anledningen? Detta har ju pågått i stort sett under hela mitt liv. Jag kan gå så långt tillbaka som till min barndom och hitta samma mönster av organiserade trakasserier som ännu pågår, och när jag var liten hade jag inte ens hört talas om orden satan eller satanism, eller innebörden av dem.

Säger inte heller att alla GS-förövare är satanister, men att vissa av dem är det. Och jag bryr mig inte om ifall man klistrar på mig etiketten "paranoid" om man inte håller med mig.

Min övergripande uppfattning av GS på ett djupare plan är att det handlar om andlig krigsföring som tar sig i uttryck på olika sätt, så som trakasserier och mobbing i gammal Stasi-anda, övervakning/förföljelse och användandet av avancerad teknologi i syfte att terrorisera TI's till exempel.

Sedan är det förmodligen så att inte alla TI's har hamnat i detta program av exakt samma anledning - där håller jag med dig. Men gemensamt för oss alla (i alla fall de som ingår i min kategori av TI's) tror jag är att vi innerst inne är godhjärtade människor som ser korruptionen runt omkring i världen, som säger ifrån och som gör våra röster hörda.

Jag är långt ifrån någon perfekt människa. Jag har massor av fel och brister och har gjort misstag i livet precis som vi ju alla har. Men jag vet också att jag har ett gott hjärta, och att jag aldrig i hela mitt liv skulle kunna tänka mig att sälja ut mig till detta GS-gäng och börja terrorisera andra om jag så blev erbjuden miljoner eller miljarder med kronor.

Så jag anser att det finns ett "vi" och ett "dom" och det finns en stor skillnad i vårt allra innersta väsen - och den stora skillnaden mellan oss tror jag också är en jätteviktig aspekt av hur gangstalking-programmet överhuvudtaget har uppkommit och förekommer som det nu gör.
Senast redigerad av rosalotus 2017-12-28 kl. 02:11.
Citera
2017-12-28, 02:43
Medlem
"Säger inte heller att alla GS-förövare är satanister, men att vissa av dem är det. Och jag bryr mig inte om ifall man klistrar på mig etiketten "paranoid" om man inte håller med mig."

Jag menade naturligtvis inget illa eller personligt. Det du drabbats av är "Organiserad Gang Stalking". Men vissa grupper i samhället är speciellt utsatta. De som är iblandande är arbetslösa och sysslolösa pensionärer aldrig satanister, säpo eller något annat. De vill "stalka" personer som tror att de inte är vanliga medborgare för det gör det lättare för dem att begå lagbrott. "Satanism" existerar men dess utövare är aldrig intresserade av stalkning någonsin. Det är bara ett av de påhitt dessa sysslolösa människor vill att du ska tro så att de själva aldrig skall drabbas personligen för de vill de verkligen inte, de vill lägga skulden på opersonliga myndigheter eller avvikande grupper.
Senast redigerad av Piratpartiet 2017-12-28 kl. 02:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in