Citat:
Ursprungligen postat av
madtop
Att du och "vaktmästaren" inte går ihop. Att han inte gillar dig. Att han och andra är trötta på dig. Att han är elak. Att han är en idiot. Att han är trött på att höra din röst. Att han och boende är jävligt less på att du hela tiden påstår att du är stalkad.
Jag hade inte dragit slutsatsen att han är en del av en världsomfattande konspiration med bibliska undertoner vars motiv är att tysta de rättrogna. Jag hade inte dragit slutsatsen att han är en satanist. Jag hade inte dragit slutsatsen att han samarbetar med arbetsförmedlingen, mina föräldrar och bilmekanikern.
Svarar på detta för jag vill berätta vad som verkligen sker.
Jag har bott här i nästan fyra år nu och inte nämnt ett ord till mina grannar om att jag anser mig vara stalkad och trakasserad av dem. Den enda gången (första och sista gången) jag gjorde ett misstag och sa något åt det hållet var för bara några veckor sedan till en av de nyinflyttade grannarna, men det var långt, långt innan dess som vaktmästaren sa detta till mig. Jag kommenterade inte hans uttalande då när detta utspelade sig, utan tog det som att han försade sig och sa sanningen efter en händelse med min bil och ett försök från dem att sabotera för mig som han personligen var inblandad i. Så de boende kan absolut inte vara trötta på att jag hela tiden påstår att jag är stalkad av dem, för det gör jag inte, så till vida de inte läser det som jag har berättat om i den här tråden och vet att jag är deras granne (vilket jag starkt anar att de gör eftersom att som TI så är man bevakad online hela tiden).
Jag pratar inte med några av mina grannar eller någon annan här i trakten pga det som de gör mot mig. Jag går inte runt till mina grannar med några anklagelser. Jag ser och observerar vad de gör men säger inget och reagerar inte inför dem. Jag bemöter dem med vänlighet och säger hej om våra vägar korsas eller om de tilltalar mig på något sätt.
Grannen ovanför som gör noise campaigns, honom har jag vänligt frågat om han kan dämpa sig, men jag har inte anklagat honom för att medvetet trakassera mig. Som jag skrev för en tid sedan här så ökade han på med dessa störande ljud istället. Det är nu så pass jobbigt att jag inte längre kan bo kvar här. I nuläget vet jag inte ens vart jag ska ta vägen, vart jag ska flytta?
Min röst kan de inte vara trötta på, eftersom jag som sagt lever med en tystnad på mina läppar 95 procent av tiden.
Om vaktmästaren vore elak eller en idiot varför skulle han då kasta ut ett påstående om deltagande i organiserade trakasserier som är exakt det brott som jag vet att jag är utsatt för? Skulle detta då vara ännu en tillfällighet bland alla andra hundratals tillfälligheter?
Att just han skulle vara en satanist .... den slutsatsen har inte jag heller dragit. Det var inget som han visade några yttre tecken på så länge han bodde här. Däremot har några få andra grannar här visat öppet att de är satanister, eller möjligtvis så låtsas de vara satanister. Kan inte veta med säkerhet vilket av de två alternativen som är det rätta.
Under hela den här tiden idag och ikväll som jag har skrivit om gangstalking så har grannen ovanför ägnat sig åt högljudda noise campaigns. Det är så som det alltid är när man skriver öppet och berättar om detta.