Citat:
Ursprungligen postat av
siegvard
Ljud blandandet?
Jag tror inte dom som gör det är psykopater, dom allra flesta. Dom följer däremot en mall skapad av psykopater. Utan tvekan. Dom som drar i trådarna är förstås empatiskadade, annars hade man inte kunnat stå bakom något sånt här.
Jag hoppas att dom som ligger bakom detta förs till ljuset och ställs inför rätta. Men jag ser inte någonting som tyder på det. Jag har gett upp hoppet om framtiden efter det jag fått utstå. Det tycks inte ta slut så dom får gärna döda mig om dom vill. Jag bryr mig inte. Men jag kommer inte att göra det själv som dom önskar, dom får göra smutsjobbet själva.
Det var lite stavfel jag menade att de kunde sprida ljud digitalt via wifie bland annat och andra idiot knep.
Till en början när jag fick uppleva detta vart jag lite chockad och ledsen, nu är jag mer förbannad och tar åtgärd med det jag kan. Dom trodde de kunde sätta sig på mig men det gick inte jag blev riktigt förbannad till slut och är. Mitt problem sker där jag bor så jag har berätta allt för min hyresvärd. Dom skulle ju alltid kunna försöka ta mitt liv om dom våga, men sånna här vågar inte dom håller sig inomhus.