2020-08-08, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Propaganda går helt ut på att göra så att måltavlan själv övertygar sig att något osant är sant. Det kan helt enkelt vara så att 90% av alla som påstår sig vara utsatta för strålning & exotiska teknologier är helt enkelt hjärntvättade till att tro det medan förklaringen är helt enkelt att de är övervakade via mobilen. Jag tror fortfarande att det här är i första hand en massiv psykologisk operation mot måltavlan. Det finns ett extremt högt forskningsvärde i att utföra dessa psykologiska experiment & påverkansoperationer på en person, en grupp eller samhället. Det är mer troligt att det här grundar sig i psykologi & "Illuminati"-grupper än exotisk teknologi & energivapen i de flesta fall. Jag tror helt enkelt att 99% av alla måltavlor är inte utsatta för exotiska teknologier & energivapen - det är desinformation för att påverka en måltavla ytterligare negativt så denne får det svårare i sin utsatta situation.

Fy fan vad du svamlar mycket skit. Det finns inget som helst "forskningsvärde" i att utföra "hemliga experiment" på dig och dina TI-polare. Forskning bygger på publicerade artiklar, opponenter, dokumentation och reproducerbarhet och eftersom allt detta saknas vet vi att det inte handlar om "forskning".

Men visst, jag håller med dig om att 99% av alla måltavlor inte är utsatta för "exotiska teknologier & energivapen". Jag vill nog till och med sträcka mig så långt som att säga att 100% inte är utsatta.

Samtidigt kan man konstatera att du inte ens kan svara på de enklaste frågor.

Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Sebastian Manitski VAR en riktigt TI ...

Jaså? Hur vet du det?

Det mest troliga är väl ändå att de läkare som undersökte honom ställde en korrekt diagnos.
När undersökte du honom och hur är du säker på att din diagnos är mer korrekt? Exakt vad talar emot läkarnas diagnos?

Det här är ändå lite av en nyckel till hela den här psyktråden. Du påstår att GS förekommer och du påstår att Manitski är en riktig TI trots att du är en YT-lekman som helt saknar adekvat utbildning. Du har ju för fan inte ens träffat person i fråga. Och dessutom påstår han att han var utsatt för exakt det du säger inte förekommer: hemliga och mystiska strålvapen.
Citera
2020-08-08, 23:56
Bannlyst
Det är kriminella sodomitbögar med små kukar som håller på med organiserad gang stalking . De attackerar sina meningsmotståndare för att de kan och för att de känner sig hotade. De är patetiska och kriminella.. Finns inget legitimt i det dom håller på med övh
Citera
2020-08-09, 00:39
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Kan konstatera att vi har en i princip motsatt syn på det hela. Ingen vetenskap från militärer/universitet, storföretag eller personliga berättelser från utsatta eller incidenter från ambassadpersonal (exempelvis Kuba eller Moskva) kommer väl förändra din syn. Det är väl så programmering fungerar antar jag - cementera en uppfattning (tidigt) och det blir svårt att ändra på den senare ("ta dom när de är unga").

Skulle påstå att 99,99 procent av alla utsatta är utsatta för manipulering som involverar manipulation av deras hjärna med fjärrvapen/fjärrteknik. Det är ett helt program det handlar om, ett program som innefattar många olika aspekter och tekniker skall tilläggas. Alla får såklart ha sin egen uppfattning men hjärnan är som sagt det nya slagfältet - det är bara att inse.

'Data' utvinns för övrigt mycket mer effektivt via teknik jämfört med iakttagelser vad gäller forskningsvärde. Det handlar om så mycket mer än några gammaldags forskningsexperiment, detta är förenklat mest sannolikt utforskandet av hur man på sikt kan sammanstråla människa och maskin för olika ändamål (transhumanism), hur man kan använda data från människan för att utveckla AI/robotar och hur man kan manipulera/kontrollera människan via AI. En kapplöpning för pengar och makt. Många faktorer som spelar in och sammanstrålar men teknikmöjligheterna sätter ribban. Samtidigt offrar man vissa människor på vägen, bokstavligt talat social eliminering av icke önskvärda (där kommer tortyr och slow kill in i bilden) samt försäljning av av människors sex/privatliv (exempelvis kvinnor). Finns säkert fler motiv såsom stöld av affärsidéer, företag och (företags)hemligheter m.m.

Det kan vara att bådas perspektiv stämmer & frågan är hur många faktiskt är utsatta & i vilka former. Uppenbarligen är det svårt att sätta finger på det p.g.a. desinformationen & propagandan.
Senast redigerad av RiktigTI 2020-08-09 kl. 00:59.
Citera
2020-08-09, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siegvard
Det är olika från person till person, vissa blir märkbart osäkra, vissa blir aggressiva, vissa låtsas bara vara oförstående med sina narcissistleenden. Men man avslöjar aldrig någonting förstås. Jag har aldrig pressat någon under vapenhot eller mutat så det är klart att man inte avslöjar något för mig.

Fast vad vet jag, du kanske är en sån som avslöjar ditt jobbs företagshemligheter för konkurrenten utan att vinna någonting på det?

Jag har förövrigt dokumenterat också, finns dock ingen poäng att posta det. Det du inte förstår är att det är väldigt lätt att förklara bort deras metoder med att det är något annat, t.ex tillfälligheter. Det går heller inte för dig som utomstående att förstå det då du saknar den hela bilden.

Klart är dock att utövarna absolut inte uppskattar att vara med på film eller bild. Så skulle du börja filma en bisarr situation öppet skulle den snabbt avta, och det är lätt, eftersom dessa grejer sker ute i det öppna.

Sen är inte GS något förföljande hela tiden som det låter som. Det är en liten rännil av det hela.

Jag har förövrigt inga psykiska diagnoser och har aldrig haft. Var jag schizofren under alla dessa år så hade jag inte kunnat uppnå allt det jag gjort under tiden. Det sker heller inte bara mot drogpåverkade människor. Däremot är drogpåverkan en faktor som innebär att frekvensen på hela operationen kan skruvas upp.

Som sagt, allt handlar om att få dig diagnosticerad med vanföreställningar, schizofreni eller liknande, då ser man till att attackera dig när du är skör så du gör skeva grejer som får din omgivning att reagera. Där är ett drogpåverkat tillstånd ett perfekt tillfälle. Därför säger jag att bara för att Manitski använt sig av centralstimulanter utesluter det inte att han var utsatt för gangstalking och annan psykologisk krigsföring, tvärtom är det ett grymt verktyg för människorna som ligger bakom den psykologiska krigsföringen.

Det är första gången jag hör detta ordet och ser denna tråd. Jag kan säga att detta förekommer i närheten där människor bor där man hackar personers datorer och Wi-Fi. Man utsätter även människorna för hemska saker ljud blandandet. Jag skulle kalla sådan människor psykopater där de spelar på olika känslor för att kunna upprepa och förstöra för andra. Rent ut sagt förbannat hemska människor som jag skulle önska dessa tvångsvård eller lång tids fängelse straff.
Det är fruktansvärt fega människor ,en sort av feghet ja aldrig stöt på i hela mitt liv.
Senast redigerad av capface 2020-08-09 kl. 00:50.
Citera
2020-08-09, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av capface
Det är första gången jag hör detta ordet och ser denna tråd. Jag kan säga att detta förekommer i närheten där människor bor där man hackar personers datorer och Wi-Fi. Man utsätter även människorna för hemska saker ljud blandandet. Jag skulle kalla sådan människor psykopater där de spelar på olika känslor för att kunna upprepa och förstöra för andra. Rent ut sagt förbannat hemska människor som jag skulle önska dessa tvångsvård eller lång tids fängelse straff.
Det är fruktansvärt fega människor ,en sort av feghet ja aldrig stöt på i hela mitt liv.

Ljud blandandet?

Jag tror inte dom som gör det är psykopater, dom allra flesta. Dom följer däremot en mall skapad av psykopater. Utan tvekan. Dom som drar i trådarna är förstås empatiskadade, annars hade man inte kunnat stå bakom något sånt här.

Jag hoppas att dom som ligger bakom detta förs till ljuset och ställs inför rätta. Men jag ser inte någonting som tyder på det. Jag har gett upp hoppet om framtiden efter det jag fått utstå. Det tycks inte ta slut så dom får gärna döda mig om dom vill. Jag bryr mig inte. Men jag kommer inte att göra det själv som dom önskar, dom får göra smutsjobbet själva.
Citera
2020-08-09, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Fy fan vad du svamlar mycket skit. Det finns inget som helst "forskningsvärde" i att utföra "hemliga experiment" på dig och dina TI-polare. Forskning bygger på publicerade artiklar, opponenter, dokumentation och reproducerbarhet och eftersom allt detta saknas vet vi att det inte handlar om "forskning".

Men visst, jag håller med dig om att 99% av alla måltavlor inte är utsatta för "exotiska teknologier & energivapen". Jag vill nog till och med sträcka mig så långt som att säga att 100% inte är utsatta.

Vissa forskningsområden är inte etiska, men det kan fortfarande finnas intresse för att forska på dessa områden. Det säger sig självt att det då inte kommer publiceras artiklar om det. Allt det andra finns det inget som helst hinder för att tillämpa.

Ni som är så bergsäkra om vår sinnessjukdom kommer stå med skammen den dagen sanningen kommer fram. Dessa metoder har tillämpats i många herrans år. Från öst till väst, av demokratiska och odemokratiska stater. Ser inte vad det är som verkar så osannolikt med att det inte skulle fortskrida och att man inte skulle vilja utveckla sina metoder.

Det är folks ignorans som möjliggör programmets fortlevnad. Men jag är säker på att vad som är vad kommer att bli känt en vacker dag. Jag är desto mindre övertygad om att jag och många utsatta kommer vara vid liv den dagen. För det är uppenbart att man inte vill oss väl och vill se oss döda.
Citera
2020-08-09, 01:42
Medlem
Citat:
Vissa forskningsområden är inte etiska, men det kan fortfarande finnas intresse för att forska på dessa områden. Det säger sig självt att det då inte kommer publiceras artiklar om det. Allt det andra finns det inget som helst hinder för att tillämpa.

Ni som är så bergsäkra om vår sinnessjukdom kommer stå med skammen den dagen sanningen kommer fram. Dessa metoder har tillämpats i många herrans år. Från öst till väst, av demokratiska och odemokratiska stater. Ser inte vad det är som verkar så osannolikt med att det inte skulle fortskrida och att man inte skulle vilja utveckla sina metoder.

Det är folks ignorans som möjliggör programmets fortlevnad. Men jag är säker på att vad som är vad kommer att bli känt en vacker dag. Jag är desto mindre övertygad om att jag och många utsatta kommer vara vid liv den dagen. För det är uppenbart att man inte vill oss väl och vill se oss döda.
Problemet är att ni svamlar. DE gör ditten, DE gör datten. Vad GÖR DE? Varför säger ni inte till DE att sluta? Varför för ni ingen logg på vad som händer, var det sker, vem som utför det. Alltid massa svammel om att DE gör saker. Man UP ffs!
Citera
2020-08-09, 01:56
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Problemet är att ni svamlar. DE gör ditten, DE gör datten. Vad GÖR DE? Varför säger ni inte till DE att sluta? Varför för ni ingen logg på vad som händer, var det sker, vem som utför det. Alltid massa svammel om att DE gör saker. Man UP ffs!

Varför tror du att DE håller sin identitet hemlig & ber andra att utföra aktioner åt DEM?
Citera
2020-08-09, 02:00
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ljud blandandet?

Jag tror inte dom som gör det är psykopater, dom allra flesta. Dom följer däremot en mall skapad av psykopater. Utan tvekan. Dom som drar i trådarna är förstås empatiskadade, annars hade man inte kunnat stå bakom något sånt här.

Citat:

De vill uppenbarligen uppnå något MED samhällets "hjälp". Samhället i sig är svår att beskylla men det är gruppen bakom koordineringen som kan åtalas & straffas - därmed håller de sin identitet hemlig från måltavlor.
Citera
2020-08-09, 02:07
Medlem
Citat:

Hahaha. Som sagt har jag konfronterat otaliga. Jag känner till flertalet vid namn men dom allra flesta är totala främlingar. När man inser hur pass omfattande detta program är inser man att det inte är något man kan fightas mot på egen hand.

Jag har i detalj berättat vad man utför, det är inget svammel. Man up, sanningen är att folk i största allmänhet inte skulle klara av att stå ut med det vi står ut med. I synnerhet inte människorna som deltar. Säkerligen inte du själv heller. Så jag förstår ganska väl varför ingen som är med på det talar ut om det eller avslöjar något för mig när jag frågar. Man vill förstås inte riskera att hamna i min situation.
Citera
2020-08-09, 02:19
Medlem
Citat:
Hahaha. Som sagt har jag konfronterat otaliga. Jag känner till flertalet vid namn men dom allra flesta är totala främlingar. När man inser hur pass omfattande detta program är inser man att det inte är något man kan fightas mot på egen hand.

Jag har i detalj berättat vad man utför, det är inget svammel. Man up, sanningen är att folk i största allmänhet inte skulle klara av att stå ut med det vi står ut med. I synnerhet inte människorna som deltar. Säkerligen inte du själv heller. Så jag förstår ganska väl varför ingen som är med på det talar ut om det eller avslöjar något för mig när jag frågar. Man vill förstås inte riskera att hamna i min situation.
Vad heter personerna som jävlas med dig? Varför jävlas de med dig? På vilket vis jävlas de med dig? Varför ser du inte till att de slutar? Vad har du gjort för något för att sätta dig i situationen? Hjälp av arbetskamrater, vänner, polis ffs!
Citera
2020-08-09, 02:37
Medlem
Citat:
Vad heter personerna som jävlas med dig? Varför jävlas de med dig? På vilket vis jävlas de med dig? Varför ser du inte till att de slutar? Vad har du gjort för något för att sätta dig i situationen? Hjälp av arbetskamrater, vänner, polis ffs!

Som att jag skulle outa dessa här hahaha.

Jag har ingen bestämd uppfattning om varför och spekulerar därför inte alltför mycket i det för det gör en bara förvirrad.

Jag har redan redogjort för metoderna. Enkelt uttryckt, man visar att man har en under uppsikt, vid upprepade tillfällen, på olika sätt.

Jag kan se till att en enskild slutar, men det är många som är delaktiga.

Jag kan inte veta varför och anledningen man själv kommer fram till är förmodligen inte ens rätt. Därför spekulerar jag inte i det heller för det gör en som sagt bara förvirrad.

Skulle aldrig få för mig att ringa polisen eller ta hjälp av någon utomstående. Det är uppenbart för mig hur det låter när man beskriver hur det går till. Det räcker för att förstå hur det skulle tolkas av en arbetsgivare eller en poliskonstapel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in